Gewoon niet meer kijken. Programma had in het verleden al niet veel niveau maar is tegenwoordig echt afgegleden.Lionel schreef:Wauw... Ik kijk nu VI. Ongelooflijk die Valentijn en Johan. Gatver.
Erik ten Hag
Moderator: mods
- Liberty
- Contacteer:
Re: Erik ten Hag
Tijd voor iets nieuws.
Nope.Mr. Ajax schreef:Helemaal mee eens, maar wel 1 nederlaag toch?wimpey schreef:Pluim voor deze vakman!![]()
10 CL potten, nul nederlagen. 2 keer CL-kwalificatie.
Hij schijnt geen mol meer in z'n staf te hebben. Hopelijk kan die man in rust werken.
Sturm Graz, Luik, Kiev, PAOK, Apoel..
4 gelijk, 6x winst.
IK GELOOF!!!!!!
Klopt. Ik had alleen Real thuis in m’n hoofd. Tottenham heb ik echt gewoon gewist.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Johan is een clown. Maar die Valentijn is niks meer dan een meeloper. Die gast kan geen één zin normaal uitspreken, omdat hij weet dat ie onzin zit te verkopen.Liberty schreef:Gewoon niet meer kijken. Programma had in het verleden al niet veel niveau maar is tegenwoordig echt afgegleden.Lionel schreef:Wauw... Ik kijk nu VI. Ongelooflijk die Valentijn en Johan. Gatver.
Whitey on the moon.
Van Johan Derksen kan ik het wel hebben. Zijn rol daar is gewoon een beetje de ongenuanceerde oom.
Van Driessen daarentegen verwacht je vanuit zijn rol objectieve journalistiek.
Gisteren komt ie weer mee dat 20m voor Dolberg veel te weinig is.
Kijk net op zn wiki page, daar wordt ie geïntroduceerd als:
Valentijn Driessen, ook wel “de leugenaar genoemd” is een Nederlandse sportjournalist ... :)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Van Driessen daarentegen verwacht je vanuit zijn rol objectieve journalistiek.
Gisteren komt ie weer mee dat 20m voor Dolberg veel te weinig is.
Kijk net op zn wiki page, daar wordt ie geïntroduceerd als:
Valentijn Driessen, ook wel “de leugenaar genoemd” is een Nederlandse sportjournalist ... :)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Gezond verstand
Dat is blijkbaar verwijderd, want het staat er niet meer
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Door jezelf? Is om 8:11 aangepast
-
Whitey on the moon.
- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Inderdaad.Ajaciedjuh schreef:![]()

-
Het uitvak zong tijdens Sparta - Ajax vanmiddag:
"De krant van Valentijn,
Valentijn, Valentijn,
De krant van Valentijn staat
vol met leugens en chagrijn
Ze liegen, bedriegen,
supporters zijn het zat
dus Ajax, dus Ajax,
eruit nu met die rat!"
Je kunt je afvragen wie Driessen nog serieus neemt. Wie zou hem nog geloven?
"De krant van Valentijn,
Valentijn, Valentijn,
De krant van Valentijn staat
vol met leugens en chagrijn
Ze liegen, bedriegen,
supporters zijn het zat
dus Ajax, dus Ajax,
eruit nu met die rat!"
Je kunt je afvragen wie Driessen nog serieus neemt. Wie zou hem nog geloven?
EtH bant Telegraaf Gala morgen. 

Eigenlijk zouden de spelers dat uit solidariteit met de trainer ook moeten doen.wimpey schreef:EtH bant Telegraaf Gala morgen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Maanden geleden al gezegd ;nooit meer deze krant kopen en vooral niet op de telegraaf.nl klikken. Dat gaat het snelst
Bij controverse leven ze nog van de clicks op de website. Gewoon negeren dus.
Bij controverse leven ze nog van de clicks op de website. Gewoon negeren dus.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- Ajaciedjuh
Of een statement maken morgen.zeux schreef:Eigenlijk zouden de spelers dat uit solidariteit met de trainer ook moeten doen.wimpey schreef:EtH bant Telegraaf Gala morgen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Een collectief statement zou een stuk sterker zijn. Als hij nou de enige is gaan ze het alleen maar gebruiken om hun stelling te versterken.
Nil volentibus arduum
Laat ze lekker. Ik was aanvankelijk behoorlijk sceptisch over Ten Hag, maar hij heeft me vorig jaar toch 1 van de 2 mooiste seizoenen sinds 2000 laten meemaken (De EL-finale met Bosz, was omdat het de eerste was sinds zolang ook een heerlijke ontlading, niet beter, meer gelijk).
Je hoeft niet op feestjes te komen van mensen die je beschimpen. Ik vind het wel een mooi statement.
Je hoeft niet op feestjes te komen van mensen die je beschimpen. Ik vind het wel een mooi statement.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Blind ook met een duidelijk statement op vi.nl. Er komt dus wel een duidelijk signaal vanuit de spelersgroep.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Gezond verstand
Sceptisch is prima, was ik ook. Maar ongenuanceerd, maanden lang, met leugens, aan iemands stoelpoten zagen is meer dan sceptisch zijn.Khraa schreef:Laat ze lekker. Ik was aanvankelijk behoorlijk sceptisch over Ten Hag, maar hij heeft me vorig jaar toch 1 van de 2 mooiste seizoenen sinds 2000 laten meemaken (De EL-finale met Bosz, was omdat het de eerste was sinds zolang ook een heerlijke ontlading, niet beter, meer gelijk).
Fans van andere clubs
Inderdaad. Amrabat vertelde ook dat Ziyech en EtH een goede relatie hadden.raymon schreef:Blind ook met een duidelijk statement op vi.nl. Er komt dus wel een duidelijk signaal vanuit de spelersgroep.
Dat Schreuder weg zou gaan was al een tijdje duidelijk. Dat EtH aan het eind van het seizoen steeds meer krediet opbouwde binnen Ajax ook.
Dus is het logisch dat Tadic en Ziyech hun contract verlengd hebbeb

IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Laat die twee dan eens met een statement komen, bijvoobeeld als een van beide scoort naar EtH toe rennen, met zn drieeen een spandoekje ophouden met are you watching Valentijn.. oid.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Daar geef je VD te veel eer voor.brigade zuid schreef:Laat die twee dan eens met een statement komen, bijvoobeeld als een van beide scoort naar EtH toe rennen, met zn drieeen een spandoekje ophouden met are you watching Valentijn.. oid.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Is het verlengen van het contract niet het enige juiste statement?brigade zuid schreef:Laat die twee dan eens met een statement komen, bijvoobeeld als een van beide scoort naar EtH toe rennen, met zn drieeen een spandoekje ophouden met are you watching Valentijn.. oid.
IK GELOOF!!!!!!