Nieuw shirt
Moderator: mods
Re: Nieuw shirt
Prima toch als dat extra inkomsten oplevert? Aan de fans om te bepalen of ze ee elk jaar weer in trappen.
-
Precies; daar vind ik niks gek aan; en je hebt elk jaar de hoop dat ze eens een écht mooi thuis en uittenue op de markt brengen.
Dat noemen ze nou marketing en kom je overal en altijd tegen. Het is aan de mensen om er geld aan te besteden of niet. Het slaat dus op “geld verdienen” en dat lijkt mij niet niks...roelf schreef:Zelfs het idee dat er ieder jaar een nieuw thuis-shirt moet komen. Slaat ook nergens op. Streepje erbij, streepje eraf, bandje 1cm breder, dan weer 1 cm smaller. En iedereen trapt er weer in en koopt het voor... wat is het nu? 80 euro?
Ik vond het shirt van dit seizoen het mooiste in jaren. Helaas mogen we daar geen al te fijne herinneringen aan overhouden.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Precies; daar vind ik niks gek aan; en je hebt elk jaar de hoop dat ze eens een écht mooi thuis en uittenue op de markt brengen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Het verdwijnen van de rode Adidas strepen was een enorme verbetering. Hopelijk houden ze dat nu.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Overigens verdient Ajax zelf niet zoveel aan dat shirt, heeft Jeroen Slop geloof ik ooit gezegd. Adidas pakt het grootste gedeelte van die 90 euro, voor Ajax blijft er dan een tientje over. Ik meen dat Ajax vooral de marge pakt op de bedrukking, want dat doen ze zelf in de fanshop.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Klopt, 20 euri!!! Voor naam en cijfer, heb er net een kado gedaan.
ONDERZOCHT: HOEVEEL VERDIENT EEN CLUB AAN SHIRTVERKOOP?Thijs schreef:Overigens verdient Ajax zelf niet zoveel aan dat shirt, heeft Jeroen Slop geloof ik ooit gezegd. Adidas pakt het grootste gedeelte van die 90 euro, voor Ajax blijft er dan een tientje over. Ik meen dat Ajax vooral de marge pakt op de bedrukking, want dat doen ze zelf in de fanshop.
https://www.tussendelinies.nl/hoeveel-v ... irtverkoop
2 cijfers als je 14 kiest.....
https://www.ajaxshop.nl/nl/wedstrijd/th ... 2018-2019#
Helaas weer de rode strepen op de mouw... Overigens zit ook het patroon erin verwerkt van dit rood-wit-blauwe uitshirt...

Helaas weer de rode strepen op de mouw... Overigens zit ook het patroon erin verwerkt van dit rood-wit-blauwe uitshirt...

Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.
-
Ik houd het bij mijn shirt van vorig seizoen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Lijkt wel erg veel op het shirt van 2012/2013, of niet?
- Gezond verstand
Intressant, ik had gehoord dat Ajax een bedrag van Adidas kreeg met een bonus boven een x aantal verkochte shirts. Dat laatste staat niet in dit artikel.roelf schreef:ONDERZOCHT: HOEVEEL VERDIENT EEN CLUB AAN SHIRTVERKOOP?Thijs schreef:Overigens verdient Ajax zelf niet zoveel aan dat shirt, heeft Jeroen Slop geloof ik ooit gezegd. Adidas pakt het grootste gedeelte van die 90 euro, voor Ajax blijft er dan een tientje over. Ik meen dat Ajax vooral de marge pakt op de bedrukking, want dat doen ze zelf in de fanshop.
https://www.tussendelinies.nl/hoeveel-v ... irtverkoop
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
-
Adidas heeft wansmaak...
-
Als Ajaxshirtpuritein weiger ik een shirt te kopen met de drie rode strepen op de schouders. Of dat mini-protest veel uitmaakt? Ach. Een goed begin, begint bij jezelf!
-
Ja, dat moet doorgaan als verwijzing naar het shirt met "visseschubben" van Nederland op het EK van 1988.Leon schreef:https://www.ajaxshop.nl/nl/wedstrijd/th ... 2018-2019#
-
Zijn er trouwens tegenwoordig geen shirts met lange mouwen meer? Ik vind het zo lelijk als er onder die rode band nog weer een ander wit shirt gedragen wordt.
- Giacomo Puccini
-
Vind die zwarte streepies wel raar.
-
Hey, is het logo weer gewoon zwart-wit ipv rood-wit?
Ben er niet kapot van. Die oranje 'nuances' doen me denken aan die feyenoord uitshirts van de laatste jaren. Had het liever simpel en 'schoon' gezien. Dus dat donkergroen met zwart/wit, maar niet met dat glow in the dark meuk.
Maar goed, als we er maar mee winnen dan ziet het er prachtig uit natuurlijk.
Maar goed, als we er maar mee winnen dan ziet het er prachtig uit natuurlijk.

Voor de volledigheid:

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Uitshirt lijkt wel een beetje op één van de ABN AMRO uitshirts uit de vroege jaren 90 toch?
Welke bedoel je: https://www.ajaxmuseum.nl/items/tenue/shirts/umbro/
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali