Peter Bosz, Ajax' nieuwe trainer
Moderator: mods
Re: Peter Bosz, Ajax' nieuwe trainer
Zal me niks verbazen als ie plotseling vd Vaart voor die rol in gedachten heeft
Hoezo, omdat in de spits alles langzamer gaat of stilstaat? 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Anita is ook geen 6 zoals Bosz voor ogen heeft.
Bosz heeft visie en draagt deze uit, dat stelt me positief. Nu hoop ik echt dat ze (het elftal) het oppakt en ze ook daadwerkelijk zo gaan spelen.
Bosz heeft visie en draagt deze uit, dat stelt me positief. Nu hoop ik echt dat ze (het elftal) het oppakt en ze ook daadwerkelijk zo gaan spelen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Peter Bosz maakt de balans op:
https://www.youtube.com/watch?v=y7gMrAtMPwg
https://www.youtube.com/watch?v=y7gMrAtMPwg
-
Dat is een oud interview...
Nou en? Ik durf te wedden dat een behoorlijk aantal AT-ers dit filmpje nog niet had bekeken.Gaizka1985 schreef:Dat is een oud interview...
Bovendien is het vaak interessant om, ook bijvoorbeeld quotes in de VI, twee weken later in retroperspectief te zien. Kun je mooi even beoordelen wat een trainer of speler in de aanloop naar een wedstrijd allemaal zei en wat hij voor kletspraat verkondigt erna.

"Hate it or love it, the underdog's on top".
Jep dit is naar aanleiding van het positiespel tegen Olympique Marseille. Met name de 1e helft zag er echt veelbelovend uit.
Deze is dan juist weer een paar weken ouder, maar net vanuit een andere invalshoek want van AT5:
Peter Bosz mat Ajacieden af bij traditionele bosloop
https://www.youtube.com/watch?v=cCUIryG9sBI
-
Ik dacht n.a.v. jouw inleiding dat Bosz de balans had opgemaakt na de wedstrijd tegen Marseille, vandaar mijn reactie.Cruijff schreef:Nou en? Ik durf te wedden dat een behoorlijk aantal AT-ers dit filmpje nog niet had bekeken.Gaizka1985 schreef:Dat is een oud interview...
Bovendien is het vaak interessant om, ook bijvoorbeeld quotes in de VI, twee weken later in retroperspectief te zien. Kun je mooi even beoordelen wat een trainer of speler in de aanloop naar een wedstrijd allemaal zei en wat hij voor kletspraat verkondigt erna.
Heeft hij na Marseille ook weer gedaan.Gaizka1985 schreef: Ik dacht n.a.v. jouw inleiding dat Bosz de balans had opgemaakt na de wedstrijd tegen Marseille, vandaar mijn reactie.
Zie filmpje van Sandro.
-
- AT Toto winner 15/16
En we hebben al een eerste speler die voorzichtig wat kritiek uit op Bosz. Muric zegt dat Bosz helemaal niet communiceert met zijjn spelers.
Ach, op 14 maart j.l. had ie het nog uitstekend naar zijn zin bij AJAX, lekker laten lullen zou ik zeggen 

Blij met de punten ...
Nou wie gaat hem opvolgen want bij Ajax krijg je geen maanden de tijd om te herstellen 

Bosz heeft altijd zijn goede en slechte kalenderjaren.
2013: goed
2014: slecht
2015: goed
2016: slecht
Etc.
2013: goed
2014: slecht
2015: goed
2016: slecht
Etc.
Zo, dat staat wetenschappelijk als een huis, Wouter. 

Bertje for President!
Nou inderdaad. Na geconfronteerd te zijn met zoveel wetenschappelijk bewijs moeten we concluderen dat we gewoon een seizoen eerder of later met Bosz in zee hadden moeten gaan. En dat hadden we vooraf kunnen weten. Kun jij voortaan eerder met dit soort rapporten komen, Wouter?
De laatste 2 wedstrijden hadden veel weg van sabotage. Een totale verkramping zoals we die zagen t.t.v. Cassie, Danny-boy en Wouters. Spelers die clueless over het veld daasden als konijntjes die in de koplampen keken.
Is er door een trainer niet meer te halen uit de beschikbare middelen? Ik zie plenty mankementen, maar ik zie 11 spelers op een en hetzelfde moment eendrachtig falen. Dat lijkt me een kwaliteitsprobleem en enorme ruis op de lijn tussen staf en selectie. De Ajax-selectie bestaat niet uitsluitend uit kwaliteitsloze zombies.
Je haalt met Bosz iemand binnen die zijn visie erdoor drukt ongeacht de voorhanden zijnde middelen. Wil ie 3/4 selectie eruit werken en 'zijn' spelers halen? Ben benieuwd hoe (en of) directie en RvC dit gaan managen.
Is er door een trainer niet meer te halen uit de beschikbare middelen? Ik zie plenty mankementen, maar ik zie 11 spelers op een en hetzelfde moment eendrachtig falen. Dat lijkt me een kwaliteitsprobleem en enorme ruis op de lijn tussen staf en selectie. De Ajax-selectie bestaat niet uitsluitend uit kwaliteitsloze zombies.
Je haalt met Bosz iemand binnen die zijn visie erdoor drukt ongeacht de voorhanden zijnde middelen. Wil ie 3/4 selectie eruit werken en 'zijn' spelers halen? Ben benieuwd hoe (en of) directie en RvC dit gaan managen.
Telefoontje naar A'dam Z of Villamora LvGwimpey schreef:De laatste 2 wedstrijden hadden veel weg van sabotage. Een totale verkramping zoals we die zagen t.t.v. Cassie, Danny-boy en Wouters. Spelers die clueless over het veld daasden als konijntjes die in de koplampen keken.
He, op mjn teksten zit copywritewimpey schreef:De laatste 2 wedstrijden hadden veel weg van sabotage. Een totale verkramping zoals we die zagen t.t.v. Cassie, Danny-boy en Wouters. Spelers die clueless over het veld daasden als konijntjes die in de koplampen keken.

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
- AT Toto winner 15/16
-
Ik doe altijd dapper mijn best om de verbasteringen van namen in Posts te kunnen doorgronden. Maar: Cassie...?wimpey schreef:Cassie.
Spelling corrector. Bassie. Cassie is blijkbaar een Nederlands woord?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik doe altijd dapper mijn best om de verbasteringen van namen in Posts te kunnen doorgronden. Maar: Cassie...?wimpey schreef:Cassie.
On-topic: Cassie wijlen.

Over spelling gesproken: "wordt ik?".brigade zuid schreef:
-
Dat is Rotterdams, is daar iets mis mee?Over spelling gesproken: "wordt ik?".

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".