De toekomst: post-Cruijff

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Je moet kiezen!

Cruijff (met De Boer, Bergkamp en Jonk)
57
69%
Van den Boog (met Van Gaal)
12
14%
Het lukt me niet!
14
17%
 
Totaal aantal stemmen: 83

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33762
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door zeux » ma mar 23, 2015 11:05 am

wimpey schreef: Gisteren: Cillessen, Moisander, Viergever, Serero, Andersen, Schöne, Sigi.
Why the fuck stonden jongens als Moisander en Siggy überhaupt in het veld gisteren? Ook Schöne (ondanks contractverlenging) snap ik niet. Competitie is gespeeld, psv 1, Ajax 2, daarna de rest. Je moet het écht heel bont maken om daar nog iets aan te veranderen.

Dan is het toch een abc om jonge jongens van start tot finish te laten spelen? Oók als ze fouten maken: laten staan. Ervaring opdoen. Zoals Thijs in het wedstrijdtopic terecht zei: de voorbereiding op 15/16 is nú begonnen.

Zivkovic er in, AEG, Bazoer, Riedewald, laat Van der Beek debuteren. Doe het die laatste potjes gewoon. Dan weet je op basis van reële wedstrijden wat je in de zomer nog wel of niet moet doen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Alexander » ma mar 23, 2015 11:07 am

Het zou waanzin zijn om Ginkel te halen. Met Sinkgraven, Klaassen en Bazoer en daarachter Riedewald, Beek en Nouri heb je genoeg op het middenveld. Nog iemand halen zou bespottelijk zijn.

Probleem zit 'm echt op LCV en in de spits.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door wimpey » ma mar 23, 2015 11:09 am

Raymon schreef:Wie gaat er dan spelen tussen Bazoer, Klaassen, Sinkgraven en Propper?
3 posities in een selectie met maar 3 goede spelers (waarvan 2 teenies) bezetten lijkt me te weinig. Pröpper kan m.i. alle 3 posities op het middenveld goed invullen.

Dan flikker je Andersen en Serero eruit en laat je vd Beek en Nouri minuten pakken. Lulu heeft tegen Heerenveen en ADO laten zien dat ie geen nieuw contract waard is. Serero is net zo'n non-voetballer. Ik mag toch verwachten dat we die 2 na de zomer niet meer weerzien? :confused.gif:

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Lionel » di mar 24, 2015 10:55 am

Andersen heeft zijn contract verlengd. Verhuur hem maar een jaar.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Lionel » di mar 24, 2015 10:58 am

wimpey schreef:
Raymon schreef:Wie gaat er dan spelen tussen Bazoer, Klaassen, Sinkgraven en Propper?
3 posities in een selectie met maar 3 goede spelers (waarvan 2 teenies) bezetten lijkt me te weinig. Pröpper kan m.i. alle 3 posities op het middenveld goed invullen.

Dan flikker je Andersen en Serero eruit en laat je vd Beek en Nouri minuten pakken. Lulu heeft tegen Heerenveen en ADO laten zien dat ie geen nieuw contract waard is. Serero is net zo'n non-voetballer. Ik mag toch verwachten dat we die 2 na de zomer niet meer weerzien? :confused.gif:
Bazoer kan ook nog eens centraal in de verdediging uit de voeten.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Jöhnk » di mar 24, 2015 12:49 pm

wimpey schreef:Ik las net dat Pröpper een overgang naar de nationale top wel ziet zitten. Hij is 23. I.m.o. een directe versterking, iemand die de eerste - en tweede fase van de opbouw kan versnellen. Sturen we juffie als tegenprestatie naar Arnhem. :hypocrite.gif:
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/424 ... alen-.html

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Arthur » di mar 24, 2015 2:34 pm

De Boer schreef:We hebben het al vaker gezegd, we willen uiteindelijk niet een speler van 22 jaar halen, of hij moet wel heel erg goed zijn. Normaal gesproken proberen we een mix te vinden dat hij ook ervaring heeft.
:excited.gif: We moeten sowieso geen speler halen tenzij hij wel heel erg goed is.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door peter » wo mar 25, 2015 11:50 pm

Duarte was net een maandje 23 en van der Hoorn was nog net 21. Waren deze jongens dan dus wel heel erg goed in de ogen van de Boer?

Sowieso een uitspraak waar je niks mee kan natuurlijk.

Je kunt het niet vaak genoeg roepen, maar quality is key. Je kan beter wat extra miljoenen stoppen in het een jaar extra behouden van Eriksen, dan het halen van een gozer van 29. De kwaliteit die je zoekt bij iemand van die leeftijd is namelijk zeer lastig (lees: bijna nooit) voorhanden. Voor je het weet kom je uit bij de namen als Douglas en S. Poulsen enzo. Dan raak je dus van de regen in de drup. Spelers met een litteken, waarvan je bijna zeker weet dat ze volledig door het ijs zakken.

Ajax moet zorgen dat ze de topspelers ietsje langer weten vast te houden en dat er meer kwaliteit op het veld staat. Liever Sinkgraven dan Serero om maar eens wat te noemen. Of Bazoer in vergelijk met een Zimling.
Sterker nog, als ik kijk naar dit seizoen, dan zijn het de ervaren gasten die zwaar door de mand vallen. Van Rhijn presteert als een natte krant, Moisander beleeft een dramatisch seizoen, Schone is geen schim van de speler van vorig jaar.
In de categorie 'oud-Ajacieden' mag je hopen op een ervaren speler die zijn carriere wil afsluiten. Dat is bijna de enige categorie waar je kans op succes kan hebben. Moet je het wel in de categorie Huntelaar of Nigel de Jong zoeken, maar dat zijn spelers die pas gaan nadenken over een terugkeer als het 2018 is. Je hebt nu de 'pech' dat de lichting van 2002 of te goed of te slecht is. Zlatan en Maxwell komen hier niet terug. Van der Vaart en Heitinga moet je de toegang ontzeggen.

Chris
Berichten: 1284
Lid geworden op: ma mar 08, 2004 10:06 pm
Locatie: Buitenpost

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Chris » do mar 26, 2015 7:44 am

Peter schreef:Duarte was net een maandje 23 en van der Hoorn was nog net 21. Waren deze jongens dan dus wel heel erg goed in de ogen van de Boer?

Sowieso een uitspraak waar je niks mee kan natuurlijk.

Je kunt het niet vaak genoeg roepen, maar quality is key. Je kan beter wat extra miljoenen stoppen in het een jaar extra behouden van Eriksen, dan het halen van een gozer van 29. De kwaliteit die je zoekt bij iemand van die leeftijd is namelijk zeer lastig (lees: bijna nooit) voorhanden. Voor je het weet kom je uit bij de namen als Douglas en S. Poulsen enzo. Dan raak je dus van de regen in de drup. Spelers met een litteken, waarvan je bijna zeker weet dat ze volledig door het ijs zakken.
Eens. Al kan een gast van een 29+ wel de gewenste leiderschap en sturing brengen die een jeugdig elftal ontbeert.
Peter schreef: Ajax moet zorgen dat ze de topspelers ietsje langer weten vast te houden en dat er meer kwaliteit op het veld staat. Liever Sinkgraven dan Serero om maar eens wat te noemen. Of Bazoer in vergelijk met een Zimling.
Sterker nog, als ik kijk naar dit seizoen, dan zijn het de ervaren gasten die zwaar door de mand vallen. Van Rhijn presteert als een natte krant, Moisander beleeft een dramatisch seizoen, Schone is geen schim van de speler van vorig jaar.
In de categorie 'oud-Ajacieden' mag je hopen op een ervaren speler die zijn carriere wil afsluiten. Dat is bijna de enige categorie waar je kans op succes kan hebben. Moet je het wel in de categorie Huntelaar of Nigel de Jong zoeken, maar dat zijn spelers die pas gaan nadenken over een terugkeer als het 2018 is. Je hebt nu de 'pech' dat de lichting van 2002 of te goed of te slecht is. Zlatan en Maxwell komen hier niet terug. Van der Vaart en Heitinga moet je de toegang ontzeggen.
Aan het begin van het seizoen kun je zeer lastig voorspellen hoe jeugdspelers zich gaan ontwikkelen. Serero had een redelijk tot goed seizoen achter de rug. Sinkgraven een talentvol seizoen bij Heerenveen. Een keuze die altijd op Serero was gevallen toen. Net als de ontwikkeling van Bazoer. Ik geloof niet dat er veel mensen waren die deze ontwikkeling zagen aankomen. Al zijn er veel die het beweren. M.a.w. nu achteraf is het makkelijk schieten op de keuzes (al was Zimling bij voorbaat geen succes). Mijn aanname is dat men wist/zocht naar de ontbrekende sturing leiderschap na het weggaan van Poulsen, alleen kon het TH dit niet compenseren. De exacte hoed en de rand blijft ook onduidelijk ben ik bang. Overmars maakt niet de lijst bekend waar ze in de zomer mee werkte.
Chris a.k.a Giiser

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door peter » do mar 26, 2015 9:38 am

Oh helemaal mee eens. Voor die opvatting pleit ik al maanden.

De voorspelbaarheid is erg lastig. Niet alleen voor jeugdspelers, maar ook voor de zogenaamde oudere basiskrachten. Wie aan het begin had geroepen dat Moisander en Schone geen pepernoot meer zouden raken, zou ook voor gek zijn versleten. En naast de ontwikkeling van jongens als El Ghazi en Bazoer valt de ontwikkeling van een aantal jongens ook gewoon wat tegen of zitten ze in een (al dan te voorspellen) wak.
De zomer maakt dat we weer kunnen doorselecteren. Op basis van alle stilstand en ontwikkelingen moet je nu een beslissing nemen waar je op wil investeren. En nogmaals, hier moet ervaring geen criterium in zijn. Kwaliteit wel.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door wimpey » do mar 26, 2015 10:39 am

Peter schreef:
De zomer maakt dat we weer kunnen doorselecteren. Op basis van alle stilstand en ontwikkelingen moet je nu een beslissing nemen waar je op wil investeren. En nogmaals, hier moet ervaring geen criterium in zijn. Kwaliteit wel.
Het TH kennende komen ze aankakken met iemand als Pranjic. Of een Deen als William Kvist. Poging 621 voor Van Ginkel is ook niet uit te sluiten.

Het gros van onze spelers mist een houvast, iemand die het team op sleeptouw neemt. Inschuiven, doordekken, agressie, inspiratie. Component fysiek is ook ondervertegenwoordigd. Voetbaltechnisch talent zie ik bij Ajax wel. Het gaat om een of twee spelers die het de rest makkelijker maken. En dat heeft idd niets met leeftijd te maken. Chivu blijft een mooi voorbeeld. Geen groots speler, wel een leider en autoriteit in het veld. Vertonghen was er ook zo een (als er wat op het spel stond). Zo'n steen des aanstoots voor de tegenstander heeft dit elftal nodig.

columbus
Berichten: 5465
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door columbus » do mar 26, 2015 10:56 am

Vergeet Poulsen niet noemen. Voetbaltechnisch verre van top maar verder stond hij er altijd

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Yopi » do mar 26, 2015 10:56 am

Peter schreef:Oh helemaal mee eens. Voor die opvatting pleit ik al maanden.

De voorspelbaarheid is erg lastig. Niet alleen voor jeugdspelers, maar ook voor de zogenaamde oudere basiskrachten. Wie aan het begin had geroepen dat Moisander en Schone geen pepernoot meer zouden raken, zou ook voor gek zijn versleten. En naast de ontwikkeling van jongens als El Ghazi en Bazoer valt de ontwikkeling van een aantal jongens ook gewoon wat tegen of zitten ze in een (al dan te voorspellen) wak.
Terechte relativering.
Drie maanden geleden was Bazoer nog een mislukte jeugdspeler met een slechte mentaliteit. Nu heet hij opeens de nieuwe Vieira en moeten we blij zijn als we hem niet aan een buitenlandse topclub kwijtraken.
Nu worden spelers naar voren geschoven die zogenaamd een versterking voor Ajax zouden zijn. Dat gebeurt elk jaar. Bijna al die 'versterkingen' zouden zwaar tegenvallen, daar ben ik van overtuigd.
De zomer maakt dat we weer kunnen doorselecteren. Op basis van alle stilstand en ontwikkelingen moet je nu een beslissing nemen waar je op wil investeren. En nogmaals, hier moet ervaring geen criterium in zijn. Kwaliteit wel.
Precies.
In Nederland lopen sowieso amper geschikte spelers rond, op wat talenten na. Hoe graag al die volgers ook scouten met het bord op schoot.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Lionel » do mar 26, 2015 11:10 am

In Nederland zijn er zat spelers beter dan de spelers die rondlopen bij Ajax.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door wimpey » do mar 26, 2015 11:17 am

columbus schreef:Vergeet Poulsen niet noemen. Voetbaltechnisch verre van top maar verder stond hij er altijd
Ja, onderschatte speler. Vreemd dat hij mocht vertrekken, terwijl al duidelijk was dat Blind ook zou gaan. Een goede leider hoeft niet de beste voetballer te zijn. Andersom hetzelfde.

Wanneer je Poulsen bij 0-1 in Den Haag brengt, dan blijft het 0-1 in de slotfase.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Le T. » do mar 26, 2015 11:34 am

Peter schreef:Oh helemaal mee eens. Voor die opvatting pleit ik al maanden.

De voorspelbaarheid is erg lastig. Niet alleen voor jeugdspelers, maar ook voor de zogenaamde oudere basiskrachten. Wie aan het begin had geroepen dat Moisander en Schone geen pepernoot meer zouden raken, zou ook voor gek zijn versleten.
Je wordt/werd nogal snel voor gek versleten als je je niet hulde in een blinde waas van optimisme en verering toen de grote Cruijff zo grootmoedig was om wat van zijn heilige schriften van zijn berg naar beneden te flikkeren. Wie bij het aankopen van Moisander en Schone had geroepen dat ze Ajax niet voldoende sterker zouden maken werd ook voor gek versleten? Als de kwaliteit op het randje is gewoon mee te kunnen draaien, moet je niet gek opkijken dat er maar heel weinig hoeft te gebeuren om door het ijs te zakken.
En naast de ontwikkeling van jongens als El Ghazi en Bazoer valt de ontwikkeling van een aantal jongens ook gewoon wat tegen of zitten ze in een (al dan te voorspellen) wak.
Dat hoort er dus bij, je weet dat jeugdspelers een lagere ondergrens hebben, dus als je daar op bouwt kom je vroeg of laat in de problemen.
De zomer maakt dat we weer kunnen doorselecteren. Op basis van alle stilstand en ontwikkelingen moet je nu een beslissing nemen waar je op wil investeren. En nogmaals, hier moet ervaring geen criterium in zijn. Kwaliteit wel.
Nee, we kunnen niet doorselecteren. Ten eerste omdat bij Ajax niemand de gave van selectie heeft. Ten tweede kun je niet doorselecteren als het criterium niet is wat je overhoudt, maar wat er door moet komen uit de jeugdopleiding omdat dat nou eenmaal het dogma is waaronder Ajax functioneert. Doorselecteren is een proces gericht op wat je overhoudt, niet op het laten renderen van de jeugdopleiding of het doen voorkomen dat die zo goed rendeert.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Lionel » do mar 26, 2015 11:53 am

wimpey schreef:
columbus schreef:Vergeet Poulsen niet noemen. Voetbaltechnisch verre van top maar verder stond hij er altijd
Ja, onderschatte speler. Vreemd dat hij mocht vertrekken, terwijl al duidelijk was dat Blind ook zou gaan. Een goede leider hoeft niet de beste voetballer te zijn. Andersom hetzelfde.

Wanneer je Poulsen bij 0-1 in Den Haag brengt, dan blijft het 0-1 in de slotfase.
Wanneer je Mike brengt..... een verdediger gekocht voor een paar miljoen met maar 1 taak... :excited.gif: :excited.gif: :excited.gif: :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door wimpey » do mar 26, 2015 12:13 pm

Lionel schreef: Wanneer je Mike brengt..... een verdediger gekocht voor een paar miljoen met maar 1 taak... :excited.gif: :excited.gif: :excited.gif: :excited.gif:
Overmars gaat nu zijn 7e transferperiode als TD in. Tijd voor iets vets i.p.v. al die magerheid die we tot dusver hebben beleefd. Zelfs van een VMBO-er verwacht ik dat na 3 jaar het kwartje een keer valt.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door beelzebub » do mar 26, 2015 12:22 pm

Als je vraagt om iets vets krijg je Van der Vaart :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door wimpey » do mar 26, 2015 12:43 pm

beelzebub schreef:Als je vraagt om iets vets krijg je Van der Vaart :ajaxsmiley.gif:
Die gaat naar het land waar ze soccer en de pizza hebben uitgevonden. Jammer voor Trabzon, Eintracht Braunschweig en Ajax. :excited.gif:

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Zuidema » do mar 26, 2015 2:06 pm

wimpey schreef: Zelfs van een VMBO-er verwacht ik dat na 3 jaar het kwartje een keer valt.
Hopelijk ziet na 4,5 jaar die LTS-er met een niet afgemaakte Avond-MAVO het licht dan ook eens.
Success will tear us apart.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Duke » do mar 26, 2015 2:09 pm

wimpey schreef:
columbus schreef:Vergeet Poulsen niet noemen. Voetbaltechnisch verre van top maar verder stond hij er altijd
Ja, onderschatte speler. Vreemd dat hij mocht vertrekken, terwijl al duidelijk was dat Blind ook zou gaan. Een goede leider hoeft niet de beste voetballer te zijn. Andersom hetzelfde.

Wanneer je Poulsen bij 0-1 in Den Haag brengt, dan blijft het 0-1 in de slotfase.
Ik vind wel dat Poulsen steeds beter wordt naar mate hij langer weg is. Dat terwijl het verval op zijn leeftijd heel snel kan komen, daar hebben we voorbeelden genoeg van gezien.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Wouter
Berichten: 19083
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Wouter » do mar 26, 2015 2:41 pm

wimpey schreef:
Lionel schreef: Wanneer je Mike brengt..... een verdediger gekocht voor een paar miljoen met maar 1 taak... :excited.gif: :excited.gif: :excited.gif: :excited.gif:
Overmars gaat nu zijn 7e transferperiode als TD in. Tijd voor iets vets i.p.v. al die magerheid die we tot dusver hebben beleefd. Zelfs van een VMBO-er verwacht ik dat na 3 jaar het kwartje een keer valt.
Jeroen Verhoeven...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Jöhnk » do mar 26, 2015 2:44 pm

Duke schreef:
wimpey schreef:
columbus schreef:Vergeet Poulsen niet noemen. Voetbaltechnisch verre van top maar verder stond hij er altijd
Ja, onderschatte speler. Vreemd dat hij mocht vertrekken, terwijl al duidelijk was dat Blind ook zou gaan. Een goede leider hoeft niet de beste voetballer te zijn. Andersom hetzelfde.

Wanneer je Poulsen bij 0-1 in Den Haag brengt, dan blijft het 0-1 in de slotfase.
Ik vind wel dat Poulsen steeds beter wordt naar mate hij langer weg is. Dat terwijl het verval op zijn leeftijd heel snel kan komen, daar hebben we voorbeelden genoeg van gezien.
Helemaal mee eens. In de laatste maanden van het vorige seizoen was hij, net zoals vele anderen overigens, niet meer vooruit te branden.

ADO moet je gewoon ondersteboven spelen.

Ik sluit trouwens niet uit dat ze alsnog bij Poulsen gaan uitkomen. Wat ik heel armoedig zou vinden.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Jöhnk » do mar 26, 2015 2:46 pm

Wouter schreef:
wimpey schreef:
Lionel schreef: Wanneer je Mike brengt..... een verdediger gekocht voor een paar miljoen met maar 1 taak... :excited.gif: :excited.gif: :excited.gif: :excited.gif:
Overmars gaat nu zijn 7e transferperiode als TD in. Tijd voor iets vets i.p.v. al die magerheid die we tot dusver hebben beleefd. Zelfs van een VMBO-er verwacht ik dat na 3 jaar het kwartje een keer valt.
Jeroen Verhoeven...
Hee, hier stond eerst nog een andere naam bij. :hypocrite.gif:

Overigens was Verhoeven er eentje van Jol en Janssen was van De Boer.

Plaats reactie