De toekomst: post-Cruijff

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Je moet kiezen!

Cruijff (met De Boer, Bergkamp en Jonk)
57
69%
Van den Boog (met Van Gaal)
12
14%
Het lukt me niet!
14
17%
 
Totaal aantal stemmen: 83

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door peter » ma feb 16, 2015 3:36 pm

Wat bazel je nou allemaal? :confused.gif:

Nogmaals, Ajax heeft laten zien dat we dat traject prima weten te bewandelen. Moisander, Poulsen, Schone en in mindere mate Janssen hebben bijgedragen aan de fantastische reeks van 4x kampioen. Geweldig was dat toen inderdaad. Vooral hoe Poulsen die PSV'ers op z'n nummer zette en hoe van Bommel verdwaalde in zijn eigen stadion. Nogmaals, wij weten wat nodig is om kampioen te worden, hoor. We moeten voor volgend jaar inspelen op het vertrek van een deel van de groep die de afgelopen jaren de toon zette. Aangezien de jeugd daar kwaliteit mist zal Ajax de markt op gaan. Of ze dan uit komen bij een nieuwe Chivu of een nieuwe Moisander maakt me niet uit, zoals ze maar komen tot dezelfde kwaliteit (als de heren in hun hoogtijdagen bij Ajax).

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Yopi » ma feb 16, 2015 3:39 pm

Die Baseman toch... Een keertje bovenaan en meteen een grote waffel. :smallgrin.gif:

De Jong is een redelijke spits. Prima voor de Eredivisie, maar niet voor niets geflopt in Duitsland en Engeland. Wat Guardado betreft, ik zou wel eens willen weten via welke constructie hij is binnengehaald. Het zou namelijk zomaar kunnen dat Ajax niet aan zulke praktijken wil beginnen.

Een speler als El Ahmadi zou ik niet willen. Ook De Jong hoeven ze van mij niet te halen. Guardado is wel een goede speler, maar die is normaal gesproken over een paar maanden weg.

En ja, Ajax is inderdaad bijzonder. Niet dat ik verwacht dat jij dat kunt begrijpen. Jij bent niet voor niets supporter van een fabrieksclub uit de provincie.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Baseman » ma feb 16, 2015 3:45 pm

Yopi schreef:Die Baseman toch... Een keertje bovenaan en meteen een grote waffel.
Dus als PSV tegenvalt mag ik niets zeggen, want PSV faalt...maar als PSV goed presteert mag ik niets zeggen, want dan heb ik meteen een grote waffel?

Erg volwassen Yopi.
De Jong is een redelijke spits. Prima voor de Eredivisie, maar niet voor niets geflopt in Duitsland en Engeland.
Tuurlijk, stel je voor dat je zomaar eens alleen positief zou zijn.
Het zal mij een zorg zijn wat De Jong in het buitenland heeft gedaan, PSV voetbalt in de Eredivisie en De Jong is dit seizoen een onmisbare schakel. Voor PSV een geweldenaar en dat telt.
Wat Guardado betreft, ik zou wel eens willen weten via welke constructie hij is binnengehaald. Het zou namelijk zomaar kunnen dat Ajax niet aan zulke praktijken wil beginnen.
Oh ja, krijgen we dit weer :excited.gif:
En schattig dat je maar blijft voorbij gaan aan de praktijken van Ajax bij de transfers bij enkele jeugdspelers, alsof Ajax zo lief is.
En ja, Ajax is inderdaad bijzonder. Niet dat ik verwacht dat jij dat kunt begrijpen. Jij bent niet voor niets supporter van een fabrieksclub uit de provincie.
Oh wauw, het zit echt diep :drecul.gif:
Ik zeg trouwens nergens dat Ajax niet bijzonder is, ik ga alleen in op de onzin van Cruijff over de 'Ajax stijl' en dat die zo uniek en moeilijk beheersbaar zou zijn.

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door wimpey » ma feb 16, 2015 4:02 pm

Baseman schreef:
Yopi schreef:Die Baseman toch... Een keertje bovenaan en meteen een grote waffel.
Dus als PSV tegenvalt mag ik niets zeggen, want PSV faalt...maar als PSV goed presteert mag ik niets zeggen, want dan heb ik meteen een grote waffel?
Wanneer psv faalt ben je minder 'aanwezig' dan nu.

Maar het is je, na 7 jaar, eindelijk weer eens gegund. Enjoy it while you can. :biggthumpup.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Yopi » ma feb 16, 2015 4:06 pm

Wat zou er diep moeten zitten? Zou niet met je willen ruilen, hoor. Het doet me niets dat Ajax een keer geen kampioen wordt. Geen enkele club wordt elk jaar kampioen. Dat is ook niet gezond. Van mij mogen jullie die platte kar uit de stal halen (zit dat ding nog in de APK?), dan zal ik je van harte feliciteren.
Verder... ik heb best respect voor PSV, hoor. Knap dat een provincieclub met een beperkte aanhang zo vaak kampioen wordt. Toch blijf ik het beetje een suffe club vinden. Met supporters die door een verroeste verrekijker richting grote rivieren turen. En dan die naam. PSV. Valt Philips ooit weg, dan is het SV. Nee, Ajax en zelfs F. hebben meer uitstraling.

Verder mag je alles zeggen. Dat moet kunnen, zeker op dit forum. Je mag me eindeloos uitlachen. Maar ik zou een beetje oppassen. Wie het laatst lacht, lacht het best. :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door InnerHarbour » ma feb 16, 2015 4:10 pm

Nou het wachten is weer op het moment dat baseman zijn bal oppakt, iets over niveau moppelt en naar huis gaat voor een weekje. :hypocrite.gif:
YNWA

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Baseman » ma feb 16, 2015 4:10 pm

wimpey schreef:Wanneer psv faalt ben je minder 'aanwezig' dan nu.
Datzelfde gaat voor 'jullie' op.
Hoe beter het gaat hoe meer aanwezigheid, hoe slechter hoe minder. Totdat het te lang slecht gaat, want dat verbroederd juist weer.

Zolang ik inhoudelijk post en niet verval in 'wij zijn de beste en jullie zuigen' zie ik het probleem niet.
Ik vind het daarom ook erg flauw om te beginnen over een zogenaamde grote waffel. Dat is kinderachtig, reageer gewoon inhoudelijk als je het niet met me eens bent.
Maar het is je, na 7 jaar, eindelijk weer eens gegund. Enjoy it while you can.
Dank u, het is echt veel te lang geleden, en ik ben heel benieuwd hoe beide clubs uit de (transfer)zomer komen.
De TD's gaan het druk krijgen.

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door wimpey » ma feb 16, 2015 4:13 pm

Baseman schreef:
Hoe beter het gaat hoe meer aanwezigheid, hoe slechter hoe minder.
Is al zo lang geleden dat het slecht ging. Kan ik me niet meer aan herinneren.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Yopi » ma feb 16, 2015 4:15 pm

PSV zal een paar spelers kwijtraken, vooral omdat ze zelf vinden dat ze de stap moeten maken. Ze zullen niet bovenaan de lijstjes staan, dus het zal een tijd duren voor Brands zekerheid heeft over wie hij moet vervangen. Guardado zal wel vertrekken. Die verdient te veel.

Wat onze club betreft, die gaat in grote lijnen door met de groep van nu. Omdat iedereen het wil, gaat Overmars een paar routiniers halen, die het - o verrassing - niet gaan maken. Dan krijgt Overmars op zijn flikker, dat weet je van tevoren. Eigen schuld. Moet hij maar niet naar de publieke opinie luisteren.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Baseman » ma feb 16, 2015 4:22 pm

Yopi schreef:PSV zal een paar spelers kwijtraken, vooral omdat ze zelf vinden dat ze de stap moeten maken. Ze zullen niet bovenaan de lijstjes staan, dus het zal een tijd duren voor Brands zekerheid heeft over wie hij moet vervangen.
Tuurlijk, en toen ging de wekker?

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door wimpey » ma feb 16, 2015 4:22 pm

Yopi schreef: Omdat iedereen het wil, gaat Overmars een paar routiniers halen, die het - o verrassing - niet gaan maken. Dan krijgt Overmars op zijn flikker, dat weet je van tevoren. Eigen schuld. Moet hij maar niet naar de publieke opinie luisteren.
Moet ie idd maar geen softcock zijn. Overigens is de kans ook groot dat Overmars' eigen aankopen er niets van bakken. Zie Sana, Hoesen.

Passant De Boer afrekenen op aankopen vind ik i.i.g. onzin. Hij heeft geen directieportefeuille technische zaken. En hij peurt een hoog rendement uit het beleid waarvoor JC de piketpaaltjes heeft geslagen. En waaraan Overmars invulling geeft.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Yopi » ma feb 16, 2015 4:26 pm

Misschien (dat mag ik hopen voor PSV) komt MU voor Depay. LVG koopt graag Nederlandse spelers.

Verder zie ik geen speler van PSV naar een echt grote club vertrekken. Eerder naar de categorie daaronder. En dus zal Brands moeten wachten, wil hij vangen.

DelToro
Berichten: 1276
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door DelToro » ma feb 16, 2015 4:27 pm

Yopi schreef: Wat onze club betreft, die gaat in grote lijnen door met de groep van nu. Omdat iedereen het wil, gaat Overmars een paar routiniers halen, die het - o verrassing - niet gaan maken. Dan krijgt Overmars op zijn flikker, dat weet je van tevoren. Eigen schuld. Moet hij maar niet naar de publieke opinie luisteren.
We moeten Overmars afrekenen op wat onder zijn verantwoordelijkheid valt en dat zijn aankopen. Mocht hij zwichten voor de druk van de publieke opinie en ervaren spelers halen die mislukken, dan is hij niet geschikt. Trekt hij de lijn van de afgelopen twee seizoenen door, dan is hij niet geschikt. Vindt hij een paar goede spelers die Ajax verder brengen, dan heeft hij het goed gedaan. Zo simpel is het nu eenmaal.


Sent from my iPhone using Tapatalk

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door wimpey » ma feb 16, 2015 4:32 pm

Yopi schreef: Verder zie ik geen speler van PSV naar een echt grote club vertrekken. Eerder naar de categorie daaronder.
Wijnaldum gaat naar een topclub. Speelt echt een voortreffelijk seizoen. Daar had ie een WK en 3 seizoenen bij psv voor nodig, maar toch... Willems is natuurlijk ook aantrekkelijk, gezien z'n offensieve impulsen. Positioneel defensief matig (zie Bilal en AEG), maar hij lijkt het licht te hebben gezien. Ook hij had daar 3 jaar voor nodig trouwens... Guardado zal duur zijn (transfersom) en elders veel meer kunnen verdienen. Wil ie hier de beste zijn of zich elders meten met grote spelers? Ik zou als manager van een topclub nog niet beginnen aan Depay. Vind het afbreukrisico vrij hoog.

Maar psv heeft dit seizoen een erg goed team, vind ik. WK-gangers behouden en Luuk en Guardado zijn een schot in de roos. Het kán wel in NL, alleen moet je een beetje mazzel hebben en weten wat je doet.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Yopi » ma feb 16, 2015 4:43 pm

Denk je dat echt? Is Wijnaldum beter dan Eriksen? Eriksen moest wachten tot augustus op de ****** Spurs.

Ik ben niet zo kapot van PSV. Het speelt toch veel zwakke wedstrijden. Met reactievoetbal straffen ze het slechte verdedigen in de Eredivisie af.

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door wimpey » ma feb 16, 2015 4:54 pm

Yopi schreef:Denk je dat echt? Is Wijnaldum beter dan Eriksen? Eriksen moest wachten tot augustus op de ****** Spurs.
Nee, dat niet. Maar hij speelt wel een dijk van een seizoen. Dat toonde zich in Augustus tijdens Ajax - psv al aan.

Ander type trouwens he, dan Eriksen. Breder inzetbaar op het middenveld. Kan (ook) een van de twee in een 4-2-3-1 zijn. Eriksen niet. Denk dat ie naar de PL gaat. In de BuLi zou ie ook goed passen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Jöhnk » ma feb 16, 2015 4:56 pm

Ach, als er geen absolute topclub komt dan is daar altijd nog Atletico Madrid, Benfica, Sevilla of een club uit Rusland of de Oekraïne.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door brigade zuid » ma feb 16, 2015 5:02 pm

Yopi schreef: Verder snap ik je niet. Natúúrlijk is Ajax uniek. Dat Baseman dat niet ziet, vooruit. Maar jij... :1evil.gif:
Meen je dat nou serieus? Ajax is al lang niet meer uniek hoor. Vroeger wel maar nu al heel lang niet meer, gewoon 12 in een dozijn.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33762
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door zeux » ma feb 16, 2015 5:17 pm

IH constateert dat het geen '95 meer is en legt zich daarbij neer. Het is ook geen 70-73 meer. Shit happens. Reality check en doorgaan met beleid maken op 2015. Alleen moet dat besef blijkbaar nog bij Cruijff landen...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Arthur » ma feb 16, 2015 5:26 pm

Je kunt het met het beleid eens zijn of niet, maar het feit dat vol op de jeugd wordt ingezet is juist een indicatie dat Cruijff c.s. goed doorhebben dat het geen 95 of 70-73 meer is. Die elftallen zaten vol met volwassen toppers zoals we die 'nooit' meer in Ajax 1 gaan zien. Het beleid is nu om in te zetten op toppers die nog niet volwassen zijn, omdat dat nog wel binnen de mogelijkheden van Ajax ligt.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33762
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door zeux » ma feb 16, 2015 6:31 pm

Arthur schreef:Je kunt het met het beleid eens zijn of niet, maar het feit dat vol op de jeugd wordt ingezet is juist een indicatie dat Cruijff c.s. goed doorhebben dat het geen 95 of 70-73 meer is. Die elftallen zaten vol met volwassen toppers zoals we die 'nooit' meer in Ajax 1 gaan zien. Het beleid is nu om in te zetten op toppers die nog niet volwassen zijn, omdat dat nog wel binnen de mogelijkheden van Ajax ligt.
Pfff, wat is er toch mis met het compromis! De kleur grijs! Veel wit (jeugd), beetje zwart (aankopen). Waarom moet het zo principieel/dogmatisch/gepolariseerd óf dit, óf dat zijn? Het heerlijke 'en-en', waar is het gebleven?

Is het nu zo'n ramp om te zeggen: ok, we zetten in op de jeugd, maar stutten dat met een aantal aankopen? Juist om die jeugd ook te laten landen en floreren.

Die jonge gozers zijn nog ontzettend met zichzelf bezig. Een plek veroveren in het team, presteren op Ajax-1-niveau én de kop bij de eigen carrière (Denswil-like: hoe kom ik bij een mooie club in het buitenland terecht, liefst zo hoog mogelijk).

Van Marwijk (oh help, wrong button) zei het wel mooi: als een van de assistenten bij het NL-elftal even inviel op een training, omdat een selectiespeler even niet mee kon doen, zag je dingen veranderen. Die jongens coachten binnen het veld. 'Als jij nou daar staat en jij daarop reageert, gaat het beter'. Ik ben ook voor oud-spelers-kwaliteit in de coaching-staf langs de lijn, maar je hebt het ook nodig binnen de lijnen. En ik weet ook wel dat Ajax geen Frank de Boer meer kan halen om de verdediging goed neer te zetten. Hoeft ook niet. De competitie en het niveau is (een stuk) lager, dus ook een mindere God kan al heel wat bereiken.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Ajaciedjuh » ma mar 02, 2015 5:31 am

Dramatische week voor ons voetbal

Het is een dramatische week voor het Nederlandse voetbal geweest. Van de drie clubs in de Europa League is alleen Ajax verder gekomen, toch werd in beide wedstrijden tegen Legia Warschau niet het niveau gehaald waar je op hoopt. Verder was PSV tegen Zenit kansloos en heeft Feyenoord op beslissende momenten zichzelf tekortgedaan.

Wat ik vooral jammer vond, was dat alle drie vooral op de technische onderdelen onder de maat bleven. Dus de dingen waarop getraind kan worden. Zo zag ik bij zowel PSV, Feyenoord als Ajax ontstellend veel slechte passes. Ook in situaties waar de tegenstander nauwelijks druk gaf.

Verder laat bij Nederlandse teams de omschakeling te wensen over. Die is, zeker op internationaal niveau, veel te laag. Dan al die terugspeelballen. Ondanks de voorsprong op Legia Warschau zag ik er bij Ajax weer te veel.

Het probleem is vooral het achteruitlopen op momenten dat er vooruit moet worden verdedigd en druk op de bal moet worden gezet. Als Feyenoord dat na de 1-1 had gedaan, dan was de tweede Italiaanse goal nooit gescoord. Op drie meter van het doel zo’n kans weggeven wordt in de hand gewerkt omdat te veel mensen zich te snel terug laten zakken.

Terug naar Ajax. Natuurlijk is het mooi dat de club een ronde verder is gekomen en van PSV heeft gewonnen, maar ik wil toch voorkomen dat door deze resultaten essentiële details onderbelicht blijven. We zijn nu een paar jaar verder en in die fase heeft het succes het één en ander verbloemd. Dat is vaak het probleem als de resultaten goed zijn. Wat dat betreft, heeft dit mindere seizoen tenminste als voordeel dat bepaalde punten niet meer genegeerd kunnen worden.

Ik heb al aangegeven dat de omschakeling te traag is. Verder zijn er te veel terugspeelballen en breedtepasses, zie je bij het positiespel nauwelijks dat de derde man zich aandient en is de opbouw soms zo traag dat de middenvelders vaak op één lijn met de voorhoede komen te staan.

Dat dit nu nog het geval is, houdt in dat er goed met elkaar gesproken moet worden over wat er moet worden verbeterd. Ik hoor en lees nu over het kopen van spelers en routiniers, maar eerst moet de vraag worden gesteld of er binnen de club wel alles aan is gedaan om de huidige knelpunten op te lossen.

Dan bedoel ik niet alleen de opleiding, maar ook de scouting en samenwerking met clubs als Ajax Cape Town en Trencin. Er zal eerst vastgesteld moeten worden of daar het maximale uit wordt gehaald, voordat er veel geld wordt uitgegeven. Anders ben je bezig het probleem voor je uit te schuiven, in plaats van op te lossen.
Niet op de hoogte!? :confused.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Marillion » ma mar 02, 2015 10:15 am

Ik zie niet in waarom we ons zouden moeten beperken tot Ajax Cape Town en Trencin. Vanuit Cape Town hebben we enkele aardige spelers gehaald (ook niet meer dan dat) en Trencin heeft voorlopig nog niets gebracht. Lobotka is gewogen en te licht bevonden. Moses Daddy presteerde daar goed maar Ajax gaf de voorkeur aan andere spelers. Anders zat hij nu niet bij Gent. De meerwaarde van Trencin heb ik uberhaupt nooit ingezien. Het argument dat je daar relatief goedkoop spelers kunt stallen is ook maar twijfelachtig. Als iemand het geld niet waard is kun je hem beter gewoon niet halen.

De rest van het verhaal kan ik me prima in vinden. Het moet kwa voetbal op een aantal vlakken beter. De landstitels hebben lucht en bestaansrecht aan de zogenaamde revolutie gegeven (hoeveel tijd was er geweest als Ajax achtereenvolgens 2e, 3e, 4e en 2e was geworden). Maar we zijn er absoluut nog niet. Wat dat betreft komt er volgend seizoen een interessant jaar aan. Kunnen we dan tot een mooie combinatie komen van jonge talenten die in samenwerking met enkele externe krachten een echt sterk elftal kunnen vormen?
Nil volentibus arduum

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door LucaS » ma mar 02, 2015 10:22 am

We zijn nu een paar jaar verder en in die fase heeft het succes het één en ander verbloemd. Dat is vaak het probleem als de resultaten goed zijn. Wat dat betreft, heeft dit mindere seizoen tenminste als voordeel dat bepaalde punten niet meer genegeerd kunnen worden.
ik vind dit toch wel een bijzondere passage hoor. Bepaalde punten genegeerd? Ook door hem? Of niet door hem mmaar heeft het TH niet naar hem geluisterd? Of heeft hij zijn zorgen en verbeterpunten gewoon niet aan het TH doorgegeven? Hij heeft toch regelmatig contact met de beleidsbepalers?
I think I lost my fucking headache

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Yopi » ma mar 02, 2015 10:40 am

Natuurlijk heeft hij contact, maar uiteindelijk doen ze wat ze zelf willen. Je denkt toch niet dat Cruijff Ajax zo zou laten voetballen als De Boer doet? :confused.gif:

Plaats reactie