We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Worden we kampioen in het seizoen 2012-2013?

Weet niet
0
Geen stemmen
Weet niet
0
Geen stemmen
Weet niet
0
Geen stemmen
Nee
2
17%
Nee
2
17%
Nee
2
17%
Weet niet
2
17%
Weet niet
2
17%
Weet niet
2
17%
 
Totaal aantal stemmen: 12

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Marillion » za apr 14, 2012 9:55 pm

Hoeveel ga je hier eigenlijk aan verdienen Feest? Je was zo overtuigd van jezelf dat je er ongetwijfeld fors op hebt ingezet.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Arthur » za apr 14, 2012 9:55 pm

Raymon schreef:Ik stel zelfs voor om tegen Twente te verliezen om zowel Feyenoord en PSV van de tweede plaats te houden. Mits we van De Graafschap en Groningen winnen natuurlijk.
Tuurlijk niet, gewoon in de flow blijven en zo snel mogelijk kampioen worden.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Jesse » za apr 14, 2012 9:57 pm

Raymon schreef:Ik stel zelfs voor om tegen Twente te verliezen om zowel Feyenoord en PSV van de tweede plaats te houden. Mits we van De Graafschap en Groningen winnen natuurlijk.
Hahaha, dat zou nog eens een grap zijn.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Jesse » za apr 14, 2012 9:58 pm

Ach, 33 man had hier al voorzien dat we kampioen zouden worden.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door LucaS » za apr 14, 2012 10:09 pm

Jesse schreef:
Raymon schreef:Ik stel zelfs voor om tegen Twente te verliezen om zowel Feyenoord en PSV van de tweede plaats te houden. Mits we van De Graafschap en Groningen winnen natuurlijk.
Hahaha, dat zou nog eens een grap zijn.
Feyenoord heeft natuurlijk nog wel wat van ons tegoed.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door jabu » za apr 14, 2012 10:09 pm

Jesse schreef:
Raymon schreef:Ik stel zelfs voor om tegen Twente te verliezen om zowel Feyenoord en PSV van de tweede plaats te houden. Mits we van De Graafschap en Groningen winnen natuurlijk.
Hahaha, dat zou nog eens een grap zijn.
Ik hoop op een protestaktie bij de training om de spelers te 'verzoeken' de wedstrijd tegen Twente te laten lopen... :hypocrite.gif:

Red
Berichten: 107
Lid geworden op: wo nov 23, 2005 7:25 pm
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Red » za apr 14, 2012 10:15 pm

Thuis tegen VVV lijkt mij het meest ideale, in Enschede lijkt mij het ook niet verkeerd. Als het maar niet op de laatste wedstrijd aan komt. Dat hoop ik echt niet.
Jabu schreef:
Jesse schreef:
Raymon schreef:Ik stel zelfs voor om tegen Twente te verliezen om zowel Feyenoord en PSV van de tweede plaats te houden. Mits we van De Graafschap en Groningen winnen natuurlijk.
Hahaha, dat zou nog eens een grap zijn.
Ik hoop op een protestaktie bij de training om de spelers te 'verzoeken' de wedstrijd tegen Twente te laten lopen... :hypocrite.gif:
:hypocrite.gif:

Het zou wel typische Amsterdamse humor zijn als we dat voor de gein zouden doen. Gewoon het trainingsveld oplopen zonder ernst.
...een beet're club dan deze is er niet!!

Marcel
Berichten: 766
Lid geworden op: do feb 26, 2004 12:17 pm
Locatie: Belgie

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Marcel » zo apr 15, 2012 7:14 am

Raymon schreef:Ik stel zelfs voor om tegen Twente te verliezen om zowel Feyenoord en PSV van de tweede plaats te houden. Mits we van De Graafschap en Groningen winnen natuurlijk.
Ik neem liever het risico niet... maar wat zou ik graag die beteuterde kop van Guidetti zien als hij door heeft dat Ajax hem zo'n streek heeft geleverd. Liever Twente of AZ op de 2e plek dan Feyenoord of PSV.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Thijs » zo apr 15, 2012 8:06 am

Mr. Ajax schreef:Net mijn vlucht geboekt voor de week des waarheid! 1/5-7/5 dus.
Een week te laat! :ajaxsmiley.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door El Clavo » zo apr 15, 2012 8:28 am

Bedankt, Eindhoven! Bedankt, Enschede! Ik dacht dat heel Nederland Ajax haatte, maar we hoeven nu zelf niet eens meer te spelen om kampioen te worden......

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door wimpey » zo apr 15, 2012 8:58 am

Jabu schreef: Ik hoop op een protestaktie bij de training om de spelers te 'verzoeken' de wedstrijd tegen Twente te laten lopen... :hypocrite.gif:
"Jullie MOETEN verliezen tegen Twente!!" :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7919
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door elliquido » zo apr 15, 2012 11:06 am

Burgemeester heeft oplossing rampscenario huldiging

Ajax zou op 29 april landskampioen kunnen worden. Burgemeester Eberhard van der Laan noemde dit donderdag tegenover de gemeenteraad 'een klein rampscenario'.

Die avond viert Amsterdam namelijk al Koninginnenacht en de dag erna is het Koninginnedag.

Ajax speelt op de 29e uit tegen FC Twente. Van der Laan benadrukte dat het nog maar de vraag is of de club die dag al het kampioenschap binnensleept, maar gezien de ontwikkelingen houden we overal rekening mee.

De burgemeester zei verder dat de voorbereidingen op een eventuele huldiging inmiddels aan de gang zijn. 'Want een van de lessen uit het verleden is dat als je te laat begint, je in de problemen komt.'

In 1 van de scenario's overwegen wij de optie om het feest te verplaatsen naar de Coolsingel te Rotterdam. Samen met burgemeester Aboutaleb zien wij deze huldiging als ultieme kans om de vebroedering op gang te brengen. Zo houden wij de huldiging en het feest weg van de Amsterdamse pleinen met de feestende en lallende boeren en buitenlui. Daarnaast geven duizenden Amsterdammers eindelijk weer eens glans aan het stoffige Coolsingel welke nu een decennia lang ongebruikt is voor feesten en partijen.
"een win-win situatie" noemen wij dit in Burgemeestersland ,aldus Burgemeester Aboutaleb; waarvan intimi weten dat hij hartstochtelijk Ajax fan is. " Wij van de PVDA juichen dit soort projecten alleen maar toe" Supporters houden van voetbal, niet van rellen, dat willen we graag promoten. Verder ontzien wij de politie in Amsterdam op deze manier gezien hun drukke schema dat weekend.
De Politiebonden hebben nog niet gereageerd. Op de officiele reactie van beide supportersverenigingen wordt nog gewacht.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door 666 » zo apr 15, 2012 11:12 am

Dat gaat druk worden in Rotterdam. Als Feyenoord europees voetbal haalt zullen ze ook wel een huldiging krijgen plus rondvaart door de haven.

Maar ik vrees dat Den Haag een stokje gaat steken voor een amsterdams feestje in Rotterdam. Onze minister-president is immers zelf supporter van de havenslaven.*

* En ook fan van ADO. Feyenoord, ADO, VVD... hoog tijd voor nieuwe verkiezingen!
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33770
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door zeux » zo apr 15, 2012 2:08 pm

elliquido schreef:Burgemeester heeft oplossing rampscenario huldiging
In 1 van de scenario's overwegen wij de optie om het feest te verplaatsen naar de Coolsingel te Rotterdam. Samen met burgemeester Aboutaleb zien wij deze huldiging als ultieme kans om de vebroedering op gang te brengen. Zo houden wij de huldiging en het feest weg van de Amsterdamse pleinen met de feestende en lallende boeren en buitenlui. Daarnaast geven duizenden Amsterdammers eindelijk weer eens glans aan het stoffige Coolsingel welke nu een decennia lang ongebruikt is voor feesten en partijen.
"een win-win situatie" noemen wij dit in Burgemeestersland ,aldus Burgemeester Aboutaleb; waarvan intimi weten dat hij hartstochtelijk Ajax fan is. " Wij van de PVDA juichen dit soort projecten alleen maar toe" Supporters houden van voetbal, niet van rellen, dat willen we graag promoten. Verder ontzien wij de politie in Amsterdam op deze manier gezien hun drukke schema dat weekend.
De Politiebonden hebben nog niet gereageerd. Op de officiele reactie van beide supportersverenigingen wordt nog gewacht.
Dussss, om rellen te voorkomen, organiseren ze een oorlog. :drecul.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door InnerHarbour » zo apr 15, 2012 2:12 pm

Zelfs ik begin nu voorzichtig in het kampioenschap te geloven. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Mr. Ajax
Berichten: 14595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Mr. Ajax » zo apr 15, 2012 3:28 pm

Thijs schreef:
Mr. Ajax schreef:Net mijn vlucht geboekt voor de week des waarheid! 1/5-7/5 dus.
Een week te laat! :ajaxsmiley.gif:
Tsja, wat een kutzooi... Weet echt niet waar ik op moet hopen... :1evil.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7919
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door elliquido » zo apr 15, 2012 4:07 pm

Nav het programma kom ik tot de volgende stand indien iedereen de kleine wedstrijden wint en de topwedstrijden gelijk speelt.

conclusie nav dit statement: ajax en de kakkies doen hele goede zaken :ajaxsmiley.gif:

AJAX 74

PSV 68
AZ 68
FEIJENOORD 66
TWENTE 65
HEERENVEEN 65
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door wimpey » zo apr 15, 2012 4:11 pm

Je gaat er voor het gemak bijv. vanuit dat psv z'n resterende 2 uitwedstrijden wint. Wat natuurlijk niet gaat gebeuren.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door 999 » zo apr 15, 2012 4:26 pm

We zijn 1 wedstrijd dichter bij een eventueel kampioenschap ...

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door beelzebub » zo apr 15, 2012 8:34 pm

Als je naar de cijfers kijkt van de laatste 10 wedstrijden en extrapoleert naar 34 wedstrijden worden Ajax en Feyenoord 1 en 2.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Arthur » zo apr 15, 2012 9:08 pm

beelzebub schreef:Als je naar de cijfers kijkt van de laatste 10 wedstrijden en extrapoleert naar 34 wedstrijden worden Ajax en Feyenoord 1 en 2.
En dan wordt Ajax kampioen met 102 punten ;)

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door beelzebub » zo apr 15, 2012 10:58 pm

Die 4 wedstrijden die nog komen, niet het hele seizoen :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

GangstaRiB
Berichten: 16907
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door GangstaRiB » ma apr 16, 2012 11:08 am

999 schreef:We zijn 1 wedstrijd dichter bij een eventueel kampioenschap ...
Ik vind dat we alle resterende wedstrijden gewoon moeten winnen. Geeft het kampioenschap meer glans en betere indicatie hoever we als team zijn.

Het kampioenschap vergoed veel, maar er zit nog wel een nare smaak in de mond na de verliespartij tegen Feyenoord en 2x Utrecht waarbij de thuiswedstrijd tegen Utrecht dicht tegen het absolute nulpunt van het voetbal lag. Ik heb zelden zo'n slecht Ajax gezien......

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Ride » ma apr 16, 2012 11:10 am

GangstaRiB schreef:
999 schreef:We zijn 1 wedstrijd dichter bij een eventueel kampioenschap ...
Ik vind dat we alle resterende wedstrijden gewoon moeten winnen. Geeft het kampioenschap meer glans en betere indicatie hoever we als team zijn.

Het kampioenschap vergoed veel, maar er zit nog wel een nare smaak in de mond na de verliespartij tegen Feyenoord en 2x Utrecht waarbij de thuiswedstrijd tegen Utrecht dicht tegen het absolute nulpunt van het voetbal lag. Ik heb zelden zo'n slecht Ajax gezien......
Echt wel... die beide wedstrijden moeten volgend seizoen dik en dik goedgemaakt worden.

Minimaal uitslagen zoals tegen Heerenveen.

10 voor en max 1 tegen :ajaxscarf.gif:
Vakkie 129

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door beelzebub » ma apr 16, 2012 11:41 am

Ja. Dankzij die 6 punten tegen ons zijn ze bij Utrecht zo goed als safe.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Plaats reactie