Volgens mij ligt de komst van El H iets genuanceerder. Feit is dat Jol versterking wilde, nadat hij z'n halve voorhoede moest wegdoen. Pantelic en Rommedahl moesten moven. Maar van Jol werd wel verwacht dat ie de voorronde CL doorkwam... tja...wimpey schreef:Ik kan me een Boog herinneren, toen Jol dreigde om op te stappen. Ineens was de komst van EH mogelijk. Tegen een vet salaris. Een leider, man van de lange termijn, die z'n oren laat hangen naar een passant.Demosthenes schreef: Je hebt misschien gelijk dat directieleden meer de directeur moeten zijn, maar ik zie de laatste tijd bij Ajax juist het omgekeerde, de werknemers worden opgehemeld, directieleden krijgen overal de schuld van, ook al zijn ze (nog?) niet dienst van Ajax.![]()
Ja, wanneer daarvoor geen CL en uitgaande transfers à la Suarez nodig zijn. Die man heeft z'n winkel al jaren niet op orde. Moven dus.Wordt er een seizoen met winst afgesloten, is het dan te danken aan Slop?
El-Ham ging in eerste instantie als een komeet. 10 doelpunten na een half seizoen. Die 5 miljoen had met gemak het 5-voudige opgebracht. Maar ja.. we hebben een fantastische people manager aan het roer.....
Ook had Slop volgens mij niets te zeggen toen Van Basten als een olifant door de porseleinkast denderde. Volgens mij had Van Basten een volledig zeggenschap zonder tegenwoord. Dat had Johan geregeld in z'n week dienstverband. En daar is de echte pijn ontstaan natuurlijk. 30 miljoen over de balk.