De toekomst: post-Cruijff
Moderator: mods
Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.
Blind ook pleite 

- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.
De onthoofding wordt serieus. Er zal echt snel doorgeschakeld moeten worden, anders voorzie ik op korte termijn een sportieve en financiële ramp. Wie onderhandelt nu bijvoorbeeld met een Vertonghen?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
- AT Toto winner 15/16
Scholletje en Schurkenboom ook weg! 

- martijn401
Ajax Life @ajaxlife
'Ajax heeft grote behoefte aan rust, dus Danny en ik nemen onze verantwoordelijkheid door ruimte te maken', voegt Sturkenboom toe.
Ajax Life Ajax Life @ajaxlife
'Nu zijn (lees: Louis van Gaal) komst niet meer aan de orde is, kan en wil ik zelf ook niet verder', luidt de reactie van Blind.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Blind en Sturkenboom vertrekken bij Ajax
09 februari 2012
Danny Blind en Martin Sturkenboom hebben besloten hun functies bij Ajax neer te leggen. De technisch directeur ad interim en de algemeen directeur ad interim doen dit met onmiddellijke ingang. Daarmee is de feitelijke leiding van Ajax in handen van de statutaire directieleden Henri van der Aat en Jeroen Slop.
Blind (50) en Sturkenboom (58) kwamen tot dit besluit nadat het Gerechtshof afgelopen dinsdag uitspraak deed inzake de voorgenomen benoemingen van Sturkenboom en Louis van Gaal tot statutair directeur bij Ajax. Met Louis van Gaal is in onderlinge afstemming de conclusie getrokken dat zijn komst naar Ajax niet wordt doorgezet.
Blind: ,,Ik heb een hele duidelijke visie op de toekomst van Ajax. Deze sluit aan op de mogelijke komst van Louis van Gaal. Nu zijn komst niet meer aan de orde is, kan en wil ik zelf ook niet verder. Ik heb een jarenlang verleden bij Ajax, wat het extra moeilijk maakt om deze beslissing te nemen. Maar ik loop niet weg voor mijn verantwoordelijkheid.”
Sturkenboom: ,,Ik heb een groot vertrouwen in de visie en de samenwerking met Louis van Gaal en Danny Blind. Wij begonnen aan deze klus in de veronderstelling dat Louis er vanaf 1 juli 2012 bij zou komen. Nu duidelijk is dat dit niet meer gaat gebeuren, is het voor mij en Ajax verstandig dat ik opstap. De interim-aanstellingen van Danny en mij waren weliswaar door de rechter niet betwist, maar het wordt na de recente uitspraak van de rechter nog moeilijker ons werk voor Ajax goed te kunnen doen. De club heeft grote behoefte aan rust, dus Danny en ik nemen onze verantwoordelijkheid door ruimte te maken. Met deze stap hopen wij dat Ajax in rustiger vaarwater komt.”
Blind kwam op 15 mei 2008 terug bij Ajax. Sturkenboom begon op 18 november 2011 aan zijn werkzaamheden in Amsterdam.
Ajax.nl
- peter
Van der Aat en Jeroen Slop denk ik zo.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:De onthoofding wordt serieus. Er zal echt snel doorgeschakeld moeten worden, anders voorzie ik op korte termijn een sportieve en financiële ramp. Wie onderhandelt nu bijvoorbeeld met een Vertonghen?
Er moet nu direct een nieuwe RvC geïnstalleerd worden. AD aanstellen, vdAat en Slop ontslaan en klaar is kees.
Blind geeft in ieder geval aan dat de visie van LvG de zijne is en dat hij daarom niet verder kan. Transparant en helder. Ook goed voor veel AT'ers om het nu eens van kamp LvG te horen dat de visie dus niet hetzelfde is.
Nu nog Henri van der Aat en Jeroen Slop en de onthoofding is compleet ....
Blij met de punten ...
Wat een prachtige dag in de geschiedenis van Ajax! Cruijff heeft na een lange wedstrijd ondanks vieze overtredingen van de tegenstander aan het langste eind getrokken en gezegevierd op het terrein der Nutty Professors! Nu snel dat Cruijff-plan doorvoeren en de juiste poppetjes op de juiste plaats zetten.
Hier en daar moet er nog wat onkruid uit de organisatie gesneden worden maar ik heb er vertrouwen in!
Hier en daar moet er nog wat onkruid uit de organisatie gesneden worden maar ik heb er vertrouwen in!

AFCA!
Dat zal dan wel Boeve Roy Molenaar en via een omweg JC worden en Mvb ( of erger Ling ) als AD ..
Blij met de punten ...
Rob Witschge zoekt nog een baan van een paar ton geloof ik. Als Van der Aat en Slop nou ook nog even hun bureau leegmaken hebben de linkerhersenhelften vrij spel.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:De onthoofding wordt serieus. Er zal echt snel doorgeschakeld moeten worden, anders voorzie ik op korte termijn een sportieve en financiële ramp. Wie onderhandelt nu bijvoorbeeld met een Vertonghen?
Wollt ihr den totalen Mensch?

Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- AT Toto winner 15/16
Nee, Coronel en kornuiten moeten ook oprotten.999 schreef:Nu nog Henri van der Aat en Jeroen Slop en de onthoofding is compleet ....
Het waren twee fantastische dagen.
Die Sturkenboom is dus bijna de helft van zijn dienstverband op vakantie geweest.
Die Sturkenboom is dus bijna de helft van zijn dienstverband op vakantie geweest.

-
- AT Toto winner 15/16
http://www.afca.nl/nieuws/top-10-hooligans-ajax/
In deze top 10 staan nog een aantal mensen die weg moeten.
In deze top 10 staan nog een aantal mensen die weg moeten.
- Jinne
- Site Admin
Als je geen tegengas wil van de RvC dan maar gelijk maar poppetjes in dienst nemen die letterlijk helemaal niks te zeggen hebben.Duke schreef:Jij hebt er geen vertrouwen in?Jinne schreef:Bij de Bijenkorf zullen ze toch nog wel wat etalagepoppen over hebben die de functie kunnen vervullen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Respect voor Blind.Peter schreef:Van der Aat en Jeroen Slop denk ik zo.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:De onthoofding wordt serieus. Er zal echt snel doorgeschakeld moeten worden, anders voorzie ik op korte termijn een sportieve en financiële ramp. Wie onderhandelt nu bijvoorbeeld met een Vertonghen?
Er moet nu direct een nieuwe RvC geïnstalleerd worden. AD aanstellen, vdAat en Slop ontslaan en klaar is kees.
Blind geeft in ieder geval aan dat de visie van LvG de zijne is en dat hij daarom niet verder kan. Transparant en helder. Ook goed voor veel AT'ers om het nu eens van kamp LvG te horen dat de visie dus niet hetzelfde is.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Blind geeft gewoon aan dat hij zo niet meer kan werken, immers JC ziet niks in hem.Niks meer niks minder.Die visie verschillen zijn niet zo groot, ook dat is algemeen bekend ..Peter schreef:Van der Aat en Jeroen Slop denk ik zo.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:De onthoofding wordt serieus. Er zal echt snel doorgeschakeld moeten worden, anders voorzie ik op korte termijn een sportieve en financiële ramp. Wie onderhandelt nu bijvoorbeeld met een Vertonghen?
Blij met de punten ...
Dat Cruijff eerder Blind buiten wilde gooien zal er wel niets mee te maken hebben...Peter schreef:Blind geeft in ieder geval aan dat de visie van LvG de zijne is en dat hij daarom niet verder kan. Transparant en helder. Ook goed voor veel AT'ers om het nu eens van kamp LvG te horen dat de visie dus niet hetzelfde is.
- Jinne
- Site Admin
Verdorie, er blijft wel niemand meer over zo voor de capuchonnetjes om te bedreigen. Het is voor hen te hopen dat de nieuwe mensen er snel een zooitje van maken.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
De trainer of enkele spelers?
Of mogen alleen kantoormensen bedreigd worden?
Of mogen alleen kantoormensen bedreigd worden?
- peter
Uiteraard is dat algemeen bekend. En uiteraard zegt Blind iets anders, maar bedoelt hij het niet zo. Stom, stom, stom.999 schreef:Blind geeft gewoon aan dat hij zo niet meer kan werken, immers JC ziet niks in hem.Niks meer niks minder.Die visie verschillen zijn niet zo groot, ook dat is algemeen bekend ..Peter schreef:Van der Aat en Jeroen Slop denk ik zo.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:De onthoofding wordt serieus. Er zal echt snel doorgeschakeld moeten worden, anders voorzie ik op korte termijn een sportieve en financiële ramp. Wie onderhandelt nu bijvoorbeeld met een Vertonghen?
Er is een belangrijk verschil tussen tegengas geven en kritisch volgen. Dat laatste moet uiteraard wel gebeuren, maar het lijkt me niet erg handig als de werkvloer en de top van de organisatie allebei een andere kant op werken.Jinne schreef:Als je geen tegengas wil van de RvC dan maar gelijk maar poppetjes in dienst nemen die letterlijk helemaal niks te zeggen hebben.Duke schreef:Jij hebt er geen vertrouwen in?Jinne schreef:Bij de Bijenkorf zullen ze toch nog wel wat etalagepoppen over hebben die de functie kunnen vervullen.
Hoe kan hij niet werken? Het enige wat Blind aangeeft is dat hij zijn lot verbindt aan Van Gaal.
Als ik Baseman was zou ik het ook jammer vinden dat Blind bij Ajax vertrok.
Misschien wordt hij wel assistent bij PSV.
Als ik Baseman was zou ik het ook jammer vinden dat Blind bij Ajax vertrok.

Misschien wordt hij wel assistent bij PSV.
Mooi nieuws. Fantastisch nieuws. De mensen die onze club ten gronde willen richten zijn opgerot. Dat is winst. Nu is het wachten op het vertrek van Slop en van der Aat. Want je kan zeggen wat je wilt, maar voorlopig overleeft Slop ook deze orkaan weer.
Feit is wel dat er nu verschrikkelijk snel gehandeld moet worden. Nu moeten de juiste mensen aangetrokken worden, en snel! Hoop wel dat Cruijff niet weer in de RVC komt, maar dat hij een sleutelrol op de achtergrond krijgt.
Feit is wel dat er nu verschrikkelijk snel gehandeld moet worden. Nu moeten de juiste mensen aangetrokken worden, en snel! Hoop wel dat Cruijff niet weer in de RVC komt, maar dat hij een sleutelrol op de achtergrond krijgt.
-
Nou... Wimpey's complotheorie mbt Van Gaal, Blind en weet ik wie nog meer.. klopt dus van geen kant.
Ze hebben de eer aan zichzelf gehouden na een 'trial by media' door Cruijff geinitieerd.
Mogen de kampioenschappen zich aaneenrijgen.
Ze hebben de eer aan zichzelf gehouden na een 'trial by media' door Cruijff geinitieerd.
Mogen de kampioenschappen zich aaneenrijgen.
Whitey on the moon.