De toekomst: post-Cruijff

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Je moet kiezen!

Cruijff (met De Boer, Bergkamp en Jonk)
57
69%
Van den Boog (met Van Gaal)
12
14%
Het lukt me niet!
14
17%
 
Totaal aantal stemmen: 83

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Ajaciedjuh » di jan 31, 2012 9:39 am

Alexander schreef:Heeft Johan toch niks mee te pakken? Ik ben blij dat de supporters doorpakken en laten zien er echt klaar mee te zijn.
Trieste reactie. Zegt veel of jou :1evil.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door M.. » di jan 31, 2012 9:44 am

Zeux schreef:Volkomen gestoord.

Maar de houding van Alexander weerspiegelt natuurlijk wel hoe doorgedraaid sommige delen van de club zijn.

Ik weet van hele trouwe Ajaxfans die al sinds mensenheugenis een seizoenskaart hebben, die zich helemaal niet gerepresenteerd voelen door de 'supporters', die uit naam van 'iedereen' Cruijff op de troon willen. Misschien wordt het tijd dat die groep een keer duidelijker laat blijken dat ze niet gediend is van de oververhitte 'supporters'.
In naam van iedereen klopt niet. Onder de statements van de ASD staat altijd welke groepen ze vertegenwoordigen

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Le T. » di jan 31, 2012 9:57 am

Zeux schreef:Volkomen gestoord.

Maar de houding van Alexander weerspiegelt natuurlijk wel hoe doorgedraaid sommige delen van de club zijn.

Ik weet van hele trouwe Ajaxfans die al sinds mensenheugenis een seizoenskaart hebben, die zich helemaal niet gerepresenteerd voelen door de 'supporters', die uit naam van 'iedereen' Cruijff op de troon willen. Misschien wordt het tijd dat die groep een keer duidelijker laat blijken dat ze niet gediend is van de oververhitte 'supporters'.
En van het in de fik steken van de club door Cruijff en die krant van hem. Alsof die oververhitte supporters los staan van al die verhitte supporters. Het goedpraten door een Alexander, en alle "Ja, maar..."-roepers in deze zijn de oorzaak dat dit soort dingen gebeuren. Dat het een paar kwaaien zijn die het voor al die goeien verpesten is een fabeltje. Het hoort bij elkaar, het zijn geen dwaze eenlingen, en het zijn de grootste dwazen waar tegenover elk 100 dwazen staan die het niet zelf zouden doen maar het wel prima vinden, begrip tonen of de andere kant op kijken. Als het massaal wordt afgekeurd en veroordeeld dan dan zijn er geen eenlingen die dat doen. Ze doen het omdat ze er niet voor uitgekotst worden door hun hele omgeving. Er moet draagvlak zijn, zoals er ook tegenover elke terrorist honderden extremisten staan, voor elke dief er honderen klaarstaan die het gestolen goed best willen afnemen.

Jaap de Groot, Johan Cruijff, Jonk en de rest mogen zichzelf dit best aanrekenen. Het is onderdeel van het volk dat zij gemend hebben.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Marillion » di jan 31, 2012 10:02 am

Ik vind het absoluut te ver gaan om dit bij Cruijff neer te leggen. Dit soort acties zal hij ook slechts via de publiciteit vernemen. Hij heeft verder helemaal geen relatie tot die mensen los van het feit dat zij hem graag naar Ajax zien komen.

Wel zou het Johan sieren als hij in de publiciteit zou aangeven dat dit soort zaken te ver gaan. Niet omdat hij er verantwoordelijk voor is. Wel omdat hij wellicht de enige is die er iets aan zou kunnen doen.
Nil volentibus arduum

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door LucaS » di jan 31, 2012 10:04 am

M schreef:
Zeux schreef:Volkomen gestoord.

Maar de houding van Alexander weerspiegelt natuurlijk wel hoe doorgedraaid sommige delen van de club zijn.

Ik weet van hele trouwe Ajaxfans die al sinds mensenheugenis een seizoenskaart hebben, die zich helemaal niet gerepresenteerd voelen door de 'supporters', die uit naam van 'iedereen' Cruijff op de troon willen. Misschien wordt het tijd dat die groep een keer duidelijker laat blijken dat ze niet gediend is van de oververhitte 'supporters'.
In naam van iedereen klopt niet. Onder de statements van de ASD staat altijd welke groepen ze vertegenwoordigen
Ik ben lid vban 1 van die groepen, en mij hebben ze niets gevraagd. En ik weet bijna zeker dat de rest ook niets gevraagd is.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door peter » di jan 31, 2012 10:06 am

Marillion schreef:Ik vind het absoluut te ver gaan om dit bij Cruijff neer te leggen. Dit soort acties zal hij ook slechts via de publiciteit vernemen. Hij heeft verder helemaal geen relatie tot die mensen los van het feit dat zij hem graag naar Ajax zien komen.

Wel zou het Johan sieren als hij in de publiciteit zou aangeven dat dit soort zaken te ver gaan. Niet omdat hij er verantwoordelijk voor is. Wel omdat hij wellicht de enige is die er iets aan zou kunnen doen.
Dit dus. Niet meer, niet minder.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door zeux » di jan 31, 2012 10:08 am

Marillion schreef:Ik vind het absoluut te ver gaan om dit bij Cruijff neer te leggen. Dit soort acties zal hij ook slechts via de publiciteit vernemen. Hij heeft verder helemaal geen relatie tot die mensen los van het feit dat zij hem graag naar Ajax zien komen.

Wel zou het Johan sieren als hij in de publiciteit zou aangeven dat dit soort zaken te ver gaan. Niet omdat hij er verantwoordelijk voor is. Wel omdat hij wellicht de enige is die er iets aan zou kunnen doen.
Bullshit.

Ophitsen is ophitsen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door M.. » di jan 31, 2012 10:15 am

LucaS schreef:
M schreef:
Zeux schreef:Volkomen gestoord.

Maar de houding van Alexander weerspiegelt natuurlijk wel hoe doorgedraaid sommige delen van de club zijn.

Ik weet van hele trouwe Ajaxfans die al sinds mensenheugenis een seizoenskaart hebben, die zich helemaal niet gerepresenteerd voelen door de 'supporters', die uit naam van 'iedereen' Cruijff op de troon willen. Misschien wordt het tijd dat die groep een keer duidelijker laat blijken dat ze niet gediend is van de oververhitte 'supporters'.
In naam van iedereen klopt niet. Onder de statements van de ASD staat altijd welke groepen ze vertegenwoordigen
Ik ben lid vban 1 van die groepen, en mij hebben ze niets gevraagd. En ik weet bijna zeker dat de rest ook niets gevraagd is.
Dat kan je beter bij die groep aankaarten waar jij bij hoort dan bij mij of op dit forum. Ik bemoei me niet met statements en zelfs zo weinig mogelijk met de hele discussie. Sterker nog, ik word schijtziek van het geouwehoer en gezeik van beide kanten..

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Marillion » di jan 31, 2012 10:17 am

Waar heeft Cruijff dan opgeroepen tot het bedreigen van mensen in hun privé sfeer en op hun werkplek?

Ik volg deze compleet uit de hand gelopen discussie niet zo nauw meer dus wellicht heb ik die quote gemist. Maar ik heb geen reden om aan te nemen dat Cruijff dit goed zou keuren en dat hij hier ook maar op enige wijze een aandeel in zou hebben. Dit is gewoon het werk van een stelletje idioten.
Nil volentibus arduum

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Le T. » di jan 31, 2012 10:20 am

Marillion schreef:Ik vind het absoluut te ver gaan om dit bij Cruijff neer te leggen. Dit soort acties zal hij ook slechts via de publiciteit vernemen. Hij heeft verder helemaal geen relatie tot die mensen los van het feit dat zij hem graag naar Ajax zien komen.

Wel zou het Johan sieren als hij in de publiciteit zou aangeven dat dit soort zaken te ver gaan. Niet omdat hij er verantwoordelijk voor is. Wel omdat hij wellicht de enige is die er iets aan zou kunnen doen.
Verantwoordelijkheid neerleggen bij Cruijff is sowieso een onmogelijkheid gebleken.

Maar dit soort dingen kunnen alleen maar gebeuren doordat zoveel mensen bereid zijn de andere kant op te kijken, en dat is wat ook Cruijff doet. Terwijl hij ook nog eens de basis ervoor heeft gelegd. Passiviteit is ook een vorm van goedkeuring.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door peter » di jan 31, 2012 10:31 am

Dit begint toch wel echt treurig te worden, hoor. Slaan jullie nu niet een beetje door in jullie antipathie jegens Cruijff?

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door LucaS » di jan 31, 2012 10:41 am

Ach, als ik leider zou zijn van een zogenaamde 'fluwelen' revolutie en mensen die aan mijn kant staan zouden zich op zo'n manier misdragen, dan zou ik daar in de sterkst mogelijke woorden afstand van nemen en deze mensen melden dat dit niet de bedoeling is. JC daarentegen zwijgt in alle talen.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door zeux » di jan 31, 2012 10:59 am

LucaS schreef:Ach, als ik leider zou zijn van een zogenaamde 'fluwelen' revolutie en mensen die aan mijn kant staan zouden zich op zo'n manier misdragen, dan zou ik daar in de sterkst mogelijke woorden afstand van nemen en deze mensen melden dat dit niet de bedoeling is. JC daarentegen zwijgt in alle talen.
Dat is het precies.

Zie ook weer zijn column.

Er is een georkestreerde hetze tegen Sturkenboom op gang gebracht, waaraan De Telegraaf, Cruijff, VI, posters hier, supporters naar hartelust bijdragen, bijvoorbeeld door iedere pinkbeweging van Sturkenboom zo negatief mogelijk te interpreteren, uit te vergroten en te extrapoleren naar aan paranoia grenzende complottheorieën.
Het maakt geen zak meer uit of wat hij doet behoort tot wat iedere directeur zou doen: hij behoort tot het kamp 'Ten Have/Van Gaal' en dus moet hij zo hard mogelijk onderuit geschoffeld worden. Of als boeman neergezet worden, die de club kapot maakt. Geen wonder dat dan een stelletje gekken die de neiging hebben vooral primair te denken een keer tot 'actie' willen overgaan. Onder instemmend gejoel van medesupporters en posters hier die blij zijn dat er nu ook een keer 'doorgepakt' wordt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door 999 » di jan 31, 2012 11:22 am

Peter schreef:Dit begint toch wel echt treurig te worden, hoor. Slaan jullie nu niet een beetje door in jullie antipathie jegens Cruijff?
Persoonlijk vind ik dat dit dus juist geeft aan wat het probleem is bij veel JC aanhangers.Omdat je vind dat JC best afstand " ergens " van kon nemen, en daarvoor hoeft ie niet eens voor op zijn knieën te gaan zitten, wil toch niet zeggen dat je dan een antipathie heb jegens Cruijff?.

JC weet toch wat voor impact zijn woorden hebben, al tig jaar lang ?.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door 999 » di jan 31, 2012 11:25 am

STURKENBOOM VOOR TWEEDE KEER BEDREIGD

UTRECHT – Martin Sturkenboom blijkt in de nacht van woensdag op donderdag niet alleen thuis te zijn bezocht en bedreigd door fans, maar volgens de aangifte diezelfde dag ook bij Ajax. „Ik had dit liever niet in de publiciteit gehad, maar het was kennelijk niet tegen te houden”, aldus de directeur ad interim van Ajax.

„Donderdag rond de klok van half één is er een groep van een man of vijftien naar De Toekomst gekomen. Ze hebben een beveiliger aan de kant geduwd en zijn het kantorencomplex binnengedrongen. Gelukkig was ik er nog onderweg naartoe”, aldus de Utrechter. Ook op het jeugdcomplex luidde de boodschap dat ’Sturkenboom werd gewaarschuwd, dat hij moest oprotten en niet wist welke maatregelen de fans tegen hem en zijn gezin konden nemen’.

„Als ze op mijn werkplek komen en er voor andere mensen een onveilige situatie ontstaat, moet je jezelf als bestuurder de vraag stellen of je nog wel voor Ajax wilt werken. Dat heb ik nog niet gedaan, maar zal ik de komende dagen doen.”

Het zal een lastige beslissing worden, denkt hij. „Ik ben iemand die zijn gezin en de gevoelens daarbinnen altijd heel serieus neemt. Aan de andere kant kan het niet zo zijn dat je wijkt voor terreur en al het werk uit je handen laat vallen.” De heethoofden verwijten Sturkenboom achter de rug van Johan Cruijff om te zijn ingestapt, het werk van het technisch hart te frustreren en de lijn-Cruijff – met het oog op de komst van Louis van Gaal – onmogelijk te maken. Wim Jonk kreeg al twee officiële waarschuwingen.
.. en de versie van de Telegraaf ....

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door GangstaRiB » di jan 31, 2012 11:45 am

Zeux schreef:
LucaS schreef:Ach, als ik leider zou zijn van een zogenaamde 'fluwelen' revolutie en mensen die aan mijn kant staan zouden zich op zo'n manier misdragen, dan zou ik daar in de sterkst mogelijke woorden afstand van nemen en deze mensen melden dat dit niet de bedoeling is. JC daarentegen zwijgt in alle talen.
Dat is het precies.

Zie ook weer zijn column.

Er is een georkestreerde hetze tegen Sturkenboom op gang gebracht, waaraan De Telegraaf, Cruijff, VI, posters hier, supporters naar hartelust bijdragen, bijvoorbeeld door iedere pinkbeweging van Sturkenboom zo negatief mogelijk te interpreteren, uit te vergroten en te extrapoleren naar aan paranoia grenzende complottheorieën.
Het maakt geen zak meer uit of wat hij doet behoort tot wat iedere directeur zou doen: hij behoort tot het kamp 'Ten Have/Van Gaal' en dus moet hij zo hard mogelijk onderuit geschoffeld worden. Of als boeman neergezet worden, die de club kapot maakt. Geen wonder dat dan een stelletje gekken die de neiging hebben vooral primair te denken een keer tot 'actie' willen overgaan. Onder instemmend gejoel van medesupporters en posters hier die blij zijn dat er nu ook een keer 'doorgepakt' wordt.
:biggthumpup.gif:

Luciano
Berichten: 379
Lid geworden op: do jun 30, 2011 7:48 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Luciano » di jan 31, 2012 11:45 am

Zeux schreef:
LucaS schreef:Ach, als ik leider zou zijn van een zogenaamde 'fluwelen' revolutie en mensen die aan mijn kant staan zouden zich op zo'n manier misdragen, dan zou ik daar in de sterkst mogelijke woorden afstand van nemen en deze mensen melden dat dit niet de bedoeling is. JC daarentegen zwijgt in alle talen.
Dat is het precies.

Zie ook weer zijn column.

Er is een georkestreerde hetze tegen Sturkenboom op gang gebracht, waaraan De Telegraaf, Cruijff, VI, posters hier, supporters naar hartelust bijdragen, bijvoorbeeld door iedere pinkbeweging van Sturkenboom zo negatief mogelijk te interpreteren, uit te vergroten en te extrapoleren naar aan paranoia grenzende complottheorieën.
Het maakt geen zak meer uit of wat hij doet behoort tot wat iedere directeur zou doen: hij behoort tot het kamp 'Ten Have/Van Gaal' en dus moet hij zo hard mogelijk onderuit geschoffeld worden. Of als boeman neergezet worden, die de club kapot maakt. Geen wonder dat dan een stelletje gekken die de neiging hebben vooral primair te denken een keer tot 'actie' willen overgaan. Onder instemmend gejoel van medesupporters en posters hier die blij zijn dat er nu ook een keer 'doorgepakt' wordt.
Hou toch eens op man. Zouden zijn intenties en eigen acties niet de oorzaak zijn van alles? Hij heeft direct al de toon gezet met zijn 2 gele kaarten en verdere acties. Zegt genoeg dat je dat compleet buiten beschouwing laat. Als Sturkenboom zich gewoon ondersteunend opstelt t.o.v. de technische beleidsbepalers en niet zulke rare dingen steeds uithaalt dan had ik nog maar moeten zien of hij alleen interim was gebleven.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door 999 » di jan 31, 2012 12:05 pm

Luciano schreef:
Zeux schreef:
LucaS schreef:Ach, als ik leider zou zijn van een zogenaamde 'fluwelen' revolutie en mensen die aan mijn kant staan zouden zich op zo'n manier misdragen, dan zou ik daar in de sterkst mogelijke woorden afstand van nemen en deze mensen melden dat dit niet de bedoeling is. JC daarentegen zwijgt in alle talen.
Dat is het precies.

Zie ook weer zijn column.

Er is een georkestreerde hetze tegen Sturkenboom op gang gebracht, waaraan De Telegraaf, Cruijff, VI, posters hier, supporters naar hartelust bijdragen, bijvoorbeeld door iedere pinkbeweging van Sturkenboom zo negatief mogelijk te interpreteren, uit te vergroten en te extrapoleren naar aan paranoia grenzende complottheorieën.
Het maakt geen zak meer uit of wat hij doet behoort tot wat iedere directeur zou doen: hij behoort tot het kamp 'Ten Have/Van Gaal' en dus moet hij zo hard mogelijk onderuit geschoffeld worden. Of als boeman neergezet worden, die de club kapot maakt. Geen wonder dat dan een stelletje gekken die de neiging hebben vooral primair te denken een keer tot 'actie' willen overgaan. Onder instemmend gejoel van medesupporters en posters hier die blij zijn dat er nu ook een keer 'doorgepakt' wordt.
Hou toch eens op man. Zouden zijn intenties en eigen acties niet de oorzaak zijn van alles? Hij heeft direct al de toon gezet met zijn 2 gele kaarten en verdere acties. Zegt genoeg dat je dat compleet buiten beschouwing laat. Als Sturkenboom zich gewoon ondersteunend opstelt t.o.v. de technische beleidsbepalers en niet zulke rare dingen steeds uithaalt dan had ik nog maar moeten zien of hij alleen interim was gebleven.
Ach, we weten nu dat JC " je zit hier alleen omdat je zwart bent " blijkbaar zulk een impact op bepaalde personen heeft dat ze vrolijk mee gaan in het dreigen en bedreigen c.q. goed praten van dit en andere zaken .. Zielig .. Mensen die personen en hun gezin bedreigen goed gaan praten ..

Luciano
Berichten: 379
Lid geworden op: do jun 30, 2011 7:48 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Luciano » di jan 31, 2012 12:16 pm

Ik praat niks goed. Zoals ik al eerder zei: als je zo handelt kun je reacties van malloten verwachten. Hij doet er alles aan om de groepering Cruijff buiten te werken, aanhangers van de groepering Cruijff reageren met hun middelen op hun manier. Sturkenboom, Blind, van Gaal, ten Have, Davids, Olfers en Romer doen hetzelfde als de supporters: met alle voor hun beschikbare manieren proberen ze hun eigen visie er doorheen te douwen. Verschil is dat Cruijff zijn visie is goedgekeurd door de ledenraad. Ze gaan ten onder in de door hen zelf gestarte oorlog.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Ajaciedjuh » di jan 31, 2012 12:41 pm

Televaag schreef:Camera taboe in kleedkamer
Van onze Telesportredactie

ZEIST – De voetbalbond KNVB laat voortaan tijdens de rust van een voetbalwedstrijd geen camera meer toe in de kleedkamer van de scheidsrechter. Dat heeft de KNVB besloten na een experiment tijdens de klassieker Feyenoord-Ajax. „De KNVB is er juist om de rust tijdens en rondom de wedstrijden daar waar mogelijk te waarborgen”, zei een woordvoerder van de bond na een interne evaluatie.

Een verslaggever van tvzender Eredivisie Live interviewde de in een klassieker debuterende EK-scheidsrechter Björn Kuipers tijdens de rust, onder meer over de dubieuze strafschop die hij aan Feyenoord gaf. Dat leidde vooral op de sociale internetmedia tot nogal wat commotie. Overigens was Feyenoord-Ajax de tiende wedstrijd van de Amsterdammers op rij, die president-commissaris Steven ten Have niet bijwoonde. De gestaakte bekerwedstrijd tegen AZ niet meegerekend.
Dit heeft echt veel te maken met de Camera taboe in de kleedkamer. :1evil.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Rooie » di jan 31, 2012 12:47 pm

:smallgrin.gif:

Dat 'overigens' ook :drecul.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Jöhnk » di jan 31, 2012 12:51 pm

Wat een verrassing. De bedreigingen (voor zover die er zijn geweest) zijn inmiddels de schuld van Cruijff. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Kowalczyk » di jan 31, 2012 1:02 pm

Benji schreef::smallgrin.gif:

Dat 'overigens' ook :drecul.gif:
Wat een niveau, inderdaad... Alsof in het verleden ooit iemand zich heeft beziggehouden met de vraag of de Raad van Commissarissen wel op de tribune zat. KLM-topman Leo van Wijk zat ook niet altijd op de tribune, dunkt me. Maar was misschien wel een uitstekend commissaris.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Duke » di jan 31, 2012 1:02 pm

@ Jöhnk: Dat zeg ik in ieder geval niet. Ik vind wel dat het hem zou sieren (om het zacht uit te drukken) als hij zich zou distantiëren van de bedreigingen. Maar jij betwijfelt of ze waar zijn?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Kowalczyk » di jan 31, 2012 1:07 pm

Luciano schreef:Ik praat niks goed. Zoals ik al eerder zei: als je zo handelt kun je reacties van malloten verwachten. Hij doet er alles aan om de groepering Cruijff buiten te werken, aanhangers van de groepering Cruijff reageren met hun middelen op hun manier.
Ah, dus als een groep gestoorde Van Gaal-fundamentalisten Johan en Danny Cruijff in hun eigen woning komt bedreigen, dan luidt jouw reactie: "Tja, die Cruijff probeert een door de meerderheid van de RvC goedgekeurde directie-aanstelling te verijdelen, dus dan kun je reacties van malloten verwachten. Ik praat het niet goed, ik zeg alleen dat je het kunt verwachten."

Kom op zeg. Geloof je het zelf...?

Als dat zou gebeuren, zou het Van Gaal óók zeer sieren als hij zei: "Er is binnen Ajax een conflict gaande en het zal iedereen duidelijk zijn dat ik daarin tegenover Johan Cruijff sta, maar wie meent het op déze manier voor mij te moeten opnemen, is crimineel bezig en niet goed bij zijn hoofd. Dit soort malloten kan Ajax missen als kiespijn, of er nou een Cruijff- of een Van Gaal-regime aan de macht is. We zullen er alles aan doen om deze individuen gearresteerd en berecht te krijgen."

K.
Still alive...

Plaats reactie