De toekomst: post-Cruijff

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Je moet kiezen!

Cruijff (met De Boer, Bergkamp en Jonk)
57
69%
Van den Boog (met Van Gaal)
12
14%
Het lukt me niet!
14
17%
 
Totaal aantal stemmen: 83

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door SylvievdVaart » wo jan 04, 2012 11:09 am

Ferry schreef:Ad.nl:
Jol: Onder mij was elke thuiswedstrijd van Ajax feest
:biggrin.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door jabu » wo jan 04, 2012 11:09 am

Ondanks dat het niet allemaal over de Verlosser gaat, toch hier dan maar:
De glazen bal van 2012

2012 Belooft een mooi en meeslepend sportjaar te worden. NUsport keek alvast vooruit.

9 januari 2012
In hun eerste uitzending van het nieuwe jaar maken Jeroen Pauw en Paul Witteman alsnog hun excuses voor hun belabberde interviews met Johan Cruijff. "Wij dachten op die avonden teveel met onze linker hersenhelft", aldus een schuldbewuste Pauw. "Toen wij de toeschouwers achter Cruijff zagen indommelen, hadden we in moeten grijpen. Dit mag nooit meer gebeuren."

12 februari 2012
Na de ontluisterende thuisnederlaag tegen De Graafschap wordt PSV-coach Fred Rutten vervangen door Phillip Cocu. "We hebben respect voor het feit dat Fred nooit prijzen wint, maar dit werd ons wat al te gortig", verklaart technisch directeur Marcel Brands. "We wensen Fred bij z'n nieuwe club FC Almere United City Boys veel succes."

17 maart 2012
Voor de vierde keer in drie maanden tijd spant Johan Cruijff een rechtszaak aan tegen Steven ten Have, dit maal omdat deze Wim Jonk in het voorbijgaan zou hebben beledigd. "Hij riep boe tegen Wim en dat hoef je als oud-topvoetballer niet te pikken", schrijft Cruijff in zijn wekelijkse column in De Telegraaf.

3 april 2012
Vanuit Angola stuurt Mauro een briefje aan staatssecretaris Henk Bleeker met een uitnodiging om een voetbalwedstrijd in Luanda te bezoeken. "Neem uw moeder en een kogelvrij vest mee", aldus de jonge, uitgeprocedeerde asielzoeker.

21 mei 2012
In een uitzending van RTL Boulevard onthult Wesley Sneijder dat hij toch afziet van het zetten van een tatoeage met de bijbeltekst 'Even though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil'. "Ik ben nog steeds gelovig", legt de spelmaker van Oranje uit, "maar mijn lichaam is hier niet op berekend. Nu heb ik met Yolanthe afgesproken dat de eerste drie woorden op mijn lijf komen te staan en de rest bij haar."

10 juni 2012
Joop Munsterman wordt gearresteerd op verdenking van verboden wapenbezit. "De messen in de ruggen van Jan van Halst en Co Adriaanse zetten ons op het spoor van de voorzitter van FC Twente", aldus een woordvoerster van de politie te Enschede.

2 juli 2012
Na de rondvaart door de Amsterdamse grachten laat Bert van Marwijk weten onder de indruk te zijn van de feestelijkheden in de hoofdstad. "Dit had voor ons echt niet gehoeven", aldus een geëmotioneerde bondscoach. "Ik weet dat we eervol zevende zijn geworden op het EK, maar dit overtrof onze stoutste verwachtingen."

17 augustus 2012
Voor de negende keer dit jaar spant Johan Cruijff een rechtszaak aan, dit keer tegen de KNVB vanwege het onrechtmatige gebruik van zijn naam. "De Johan Cruijff Schaal wie naar mij genoemd wordt, is een schaal een ex-topvoetballer onwaardig. Pas als-ie van veertien karaats goud is, valt erover te spreken. Maar dat is logisch."

7 september 2012
Oranje begint de WK-kwalificatie voortvarend met een 3-0-zege op Turkije via treffers van Douglas, Maher en de vlak voor de wedstrijd genaturaliseerde Marc Janko. "Mijn 2-2-6-systeem pakte uitstekend uit", vond debuterend bondscoach Co Adriaanse na afloop.

8 oktober 2012
Jaap de Groot stopt als chef-sport van de Telegraaf en richt een eigen krant op: de Telecruijff. "Een dagelijkse voetbalkrant van veertien pagina's dik", aldus de nieuwe hoofdredacteur in een schriftelijke verklaring. "Met columns van Frits Barend, Johan Derksen en uiteraard van de maestro zelf, een kookrubriek met Frank, Ronald en Jonnie Boer, een astronomiepagina met Marc Overmars en Tscheu la Ling die dagelijks het topvoetbal in Slowakije behandelt."

3 november 2012
Johan Derksen krijgt van RTL een nieuw gesponsord dagelijks ontbijtprogramma aangeboden getiteld 'Wakker worden, mensen!'. "Daarin lees ik vanaf de autocue spontaan allerlei onzinnige berichten voor", aldus de presentator die speciaal voor het programma gehuld zal gaan in een groenestroompak.

11 december 2012
Minister van Justitie Ivo Opstelten opent vandaag een rechtbank in de Arena. "Het liep de spuigaten uit", aldus Opstelten. "Bij de reguliere rechtbanken raakte iedereen overwerkt door de lawine aan Ajax-gerelateerde rechtszaken. Dit is een ideale oplossing. Met name over het Ajax-snelrecht zijn we zeer te spreken." Nog tijdens de opening spant Johan Cruijff een rechtszaak aan tegen een nog nader te bepalen persoon werkzaam binnen Ajax. "Ik weet nog niet precies tegen wie, maar het wordt m'n veertiende dit jaar."
NUsport/Edwin Struis

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Thijs » wo jan 04, 2012 12:06 pm

:biggrin.gif:

Leuk stukje.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door 999 » wo jan 04, 2012 12:55 pm

:smallgrin.gif:

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door wimpey » wo jan 04, 2012 5:54 pm

Sneyder en VDV hebben partij gekozen: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/Spo ... ohan.dhtml

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door 999 » wo jan 04, 2012 6:52 pm

Vooral dat gedeelte waar VdV en Sneijder uitleggen waarom de visie van JC ze het meeste aanspreekt is intersant .. ( dat is er dus niet )

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door wimpey » wo jan 04, 2012 7:20 pm

999 schreef:Vooral dat gedeelte waar VdV en Sneijder uitleggen waarom de visie van JC ze het meeste aanspreekt is intersant .. ( dat is er dus niet )
Dat zou idd interessant zijn geweest. Beide spelers hebben de opleiding LvG-style meegemaakt en ze hebben als speler van Ajax-1 de TD LvG meegemaakt.

Dus het lijkt me wel dat beiden ervaringsdeskundig zijn en een gedegen oordeel kunnen vellen omtrent LvG.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door jabu » wo jan 04, 2012 8:13 pm

VDV velt sowieso toch niet echt een oordeel?

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door 666 » wo jan 04, 2012 8:15 pm

Cruijff weet nog niet wie ie in december gaat dagvaarden maar wij van AT hebben de primeur. We weten het zelfs nog eerder dan de T!

Het beklaagdenbankje van de Arena wordt ingewijd door Thijs en z'n advocaat van de onderwereld WeekendCees.
Jabu schreef:11 december 2012
Minister van Justitie Ivo Opstelten opent vandaag een rechtbank in de Arena. "Het liep de spuigaten uit", aldus Opstelten. "Bij de reguliere rechtbanken raakte iedereen overwerkt door de lawine aan Ajax-gerelateerde rechtszaken. Dit is een ideale oplossing. Met name over het Ajax-snelrecht zijn we zeer te spreken." Nog tijdens de opening spant Johan Cruijff een rechtszaak aan tegen een nog nader te bepalen persoon werkzaam binnen Ajax. "Ik weet nog niet precies tegen wie, maar het wordt m'n veertiende dit jaar."
Sign your name on
the dotted line:

.............................

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door LucaS » wo jan 04, 2012 8:31 pm

Jabu schreef:VDV velt sowieso toch niet echt een oordeel?
Nee, maar dat mag de lol niet drukken. De VI si een walgelijke campagne aan het voeren waarin iedereen die niet onvoorwaardelijk zijn absilute gehoorzaamheid aan Cruijff heeft getoond zwart gemaakt wordt. De Nederlandse sportjournalistiek is zum kotzen.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door 999 » wo jan 04, 2012 8:43 pm

Mmh, misschien kan iemand dan me de tijdslijnen van beide ( JC en Van Gaal ) i.v.m. Sneijder en VdV naast elkaar leggen en me laten zien hoeveel jaar dan Wesley en op welke leeftijd(en VdV) hij onder invloed is geweest van JC dan wel Van Gaal.

Het vreemde is dat beide spelers het over het kennen hebben van JC en Van Gaal, maar zoals ik het kan inschatten beide spelers onder van Gaal hebben mogen dienen ( van Gaal zou zich ook met de jeugdopleiding hebben bezig gehouden ), dus wat ze zijn geworden en hoever ze gekomen zijn mede aan de visie van van Gaal te danken hebben, of zit ik er nu finaal naast ..
Laatst gewijzigd door 999 op wo jan 04, 2012 8:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door wimpey » wo jan 04, 2012 8:45 pm

LucaS schreef: De Nederlandse sportjournalistiek is zum kotzen.
Waarom is het zum Kotzen dat Sneyder en VDV een medium wordt geboden om hun mening prijs te geven? Omdat hun mening niet strookt met de jouwe?! :excited.gif:
Jabu schreef:VDV velt sowieso toch niet echt een oordeel?
Raf komt tot een volstrekt logische conclusie: 'Ik snap niet waarom de clubleiding opeens een andere richting wil kiezen. De vereniging Ajax heeft voor Johan Cruijff gekozen, dan lijkt het me logisch dat je zijn adviezen ook opvolgt. Waarom zijn ze anders met hem in zee gegaan?'

Dat is een goede vraag van VDV. Wanneer je eerst met LvG in zee zou zijn gegaan, hoef je een paar maanden later evenmin met Cruijff op de proppen te komen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door 999 » wo jan 04, 2012 8:46 pm

wimpey schreef:
LucaS schreef: De Nederlandse sportjournalistiek is zum kotzen.
Waarom is het zum Kotzen dat Sneyder en VDV een medium wordt geboden om hun mening prijs te geven? Omdat hun mening niet strookt met de jouwe?! :excited.gif:
Jabu schreef:VDV velt sowieso toch niet echt een oordeel?
Raf komt tot een volstrekt logische conclusie: 'Ik snap niet waarom de clubleiding opeens een andere richting wil kiezen. De vereniging Ajax heeft voor Johan Cruijff gekozen, dan lijkt het me logisch dat je zijn adviezen ook opvolgt. Waarom zijn ze anders met hem in zee gegaan?'

Dat is een goede vraag van VDV. Wanneer je eerst met LvG in zee zou zijn gegaan, hoef je een paar maanden later evenmin met Cruijff op de proppen te komen.
Mmh, misschien kan iemand dan me de tijdslijnen van beide ( JC en Van Gaal ) i.v.m. Sneijder en VdV naast elkaar leggen en me laten zien hoeveel jaar dan Wesley en op welke leeftijd(en VdV) hij onder invloed is geweest van JC dan wel Van Gaal.

Het vreemde is dat beide spelers het over het kennen hebben van JC en Van Gaal, maar zoals ik het kan inschatten beide spelers onder van Gaal hebben mogen dienen ( van Gaal zou zich ook met de jeugdopleiding hebben bezig gehouden ), dus wat ze zijn geworden en hoever ze gekomen zijn mede aan de visie van van Gaal te danken hebben, of zit ik er nu finaal naast ..

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door peter » wo jan 04, 2012 8:48 pm

Wat een onzin, zeg. Sneijder roept dat hij achter Cruijff staat en vdVaart zegt alleen dat het raar is dat de clubleiding een andere richting wil kiezen. Meer niet, maar gelijk deugt er weer helemaal niets van en is zelfs een dergelijk stukje al 'een walgelijke campagne'. Alsof er achter iedere boom een vijand staat, zeg.

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door wimpey » wo jan 04, 2012 8:51 pm

999 schreef: Het vreemde is dat beide spelers het over het kennen hebben van JC en Van Gaal, maar zoals ik het kan inschatten beide spelers onder van Gaal hebben mogen dienen ( van Gaal zou zich ook met de jeugdopleiding hebben bezig gehouden ), dus wat ze zijn geworden en hoever ze gekomen zijn mede aan de visie van van Gaal te danken hebben, of zit ik er nu finaal naast ..
En dan tóch Cruijff prefereren. :smallgrin.gif:

Men had het op De Toekomst gewoon eens een tijdje moeten aanzien met Jonk & Bergkamp. De RvC (-1) heeft nog eens extra wind gezaaid met de aanstelling van LvG, Sturkie en Blind.

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door wimpey » wo jan 04, 2012 8:54 pm

Peter schreef:Wat een onzin, zeg. Sneijder roept dat hij achter Cruijff staat en vdVaart zegt alleen dat het raar is dat de clubleiding een andere richting wil kiezen.
VDV begrijpt het opportunisme van de RvC (-1) niet. Kan hem geen ongelijk geven.
Meer niet, maar gelijk deugt er weer helemaal niets van en is zelfs een dergelijk stukje al 'een walgelijke campagne'. Alsof er achter iedere boom een vijand staat, zeg.
Geen boom zo smal of er past wel een sekte achter.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door 999 » wo jan 04, 2012 8:57 pm

wimpey schreef:
999 schreef: Het vreemde is dat beide spelers het over het kennen hebben van JC en Van Gaal, maar zoals ik het kan inschatten beide spelers onder van Gaal hebben mogen dienen ( van Gaal zou zich ook met de jeugdopleiding hebben bezig gehouden ), dus wat ze zijn geworden en hoever ze gekomen zijn mede aan de visie van van Gaal te danken hebben, of zit ik er nu finaal naast ..
En dan tóch Cruijff prefereren. :smallgrin.gif:

Men had het op De Toekomst gewoon eens een tijdje moeten aanzien met Jonk & Bergkamp. De RvC (-1) heeft nog eens extra wind gezaaid met de aanstelling van LvG, Sturkie en Blind.
Daarom loop ik ook nog niet zo weg met dat artikel in de V.I.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door LucaS » wo jan 04, 2012 8:58 pm

wimpey schreef:
LucaS schreef: De Nederlandse sportjournalistiek is zum kotzen.
Waarom is het zum Kotzen dat Sneyder en VDV een medium wordt geboden om hun mening prijs te geven? Omdat hun mening niet strookt met de jouwe?! :excited.gif:
Nee, omdat een aantal Nederlandse media op het gebied van sport een campagne voeren ipv journalistiek bedrijven. Maar goed, als je dat niet wil begrijpen zegt dat meer over de manier waarop je de discussie voeren wil. Want je bent een slim iemand, dus je weet dat dit niets met fastsoenlijke journalistiek te maken heeft, ongeacht of je het eens bent met de inzet van de campagnes. Je zit toch niet al zo lang in Duitsland dat Bild het voorbeeld is voor goede journalistiek? :excited.gif:
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door wimpey » wo jan 04, 2012 9:00 pm

LucaS schreef: Je zit toch niet al zo lang in Duitsland dat Bild het voorbeeld is voor goede journalistiek? :excited.gif:
Je bedoelt dat een evt. voorkeur van Sneyder en VDV voor LvG i.p.v. Cruijff niet zou zijn gepubliceerd? :confused.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door 999 » wo jan 04, 2012 9:02 pm

wimpey schreef:
LucaS schreef: Je zit toch niet al zo lang in Duitsland dat Bild het voorbeeld is voor goede journalistiek? :excited.gif:
Je bedoelt dat een evt. voorkeur van Sneyder en VDV voor LvG i.p.v. Cruijff niet zou zijn gepubliceerd? :confused.gif:
Nu moet je je niet van de domme houden Wimpey, 100% voor JC wil niet zeggen dat je niet 80% of meer voor iemand anders kan of mag zijn, alleen wordt dat gemakshalve effe weggelaten door de interviewer ..

Overgens waar kunnen die twee dan over mee praten ?.

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door wimpey » wo jan 04, 2012 9:10 pm

999 schreef: Nu moet je je niet van de domme houden Wimpey, 100% voor JC wil niet zeggen dat je niet 80% of meer voor iemand anders kan of mag zijn, alleen wordt dat gemakshalve effe weggelaten door de interviewer ..
Sneyder staat 100% achter Cruijff. Wat jij doet is speculeren, spinnen en er je interpretatie op los laten. Ik lees nl. nergens iets over 80% en kan niet beoordelen of de interviewer iets weglaat.

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door wimpey » wo jan 04, 2012 9:27 pm

LucaS schreef: Je zit toch niet al zo lang in Duitsland dat Bild het voorbeeld is voor goede journalistiek? :excited.gif:
Je vrind LvG had nauw contact met Bild: http://www.bild.de/sport/fussball/van/s ... .bild.html

Hij en Truus hebben zich zelfs - hij in Lederhose, zij in bayrischer Trachten!! - op de Marienplatz laten afbeelden door Bild. Tenenkrommend!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door peter » wo jan 04, 2012 9:30 pm

Weten wij veel wat de beweegredenen zijn. Sneijder zat de laatste paar keer bij Utrecht en misschien vallen de schellen van z'n ogen als 'ie zijn broertje ziet ballen. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door jabu » wo jan 04, 2012 9:42 pm

Peter schreef:Wat een onzin, zeg. Sneijder roept dat hij achter Cruijff staat en vdVaart zegt alleen dat het raar is dat de clubleiding een andere richting wil kiezen. Meer niet, maar gelijk deugt er weer helemaal niets van en is zelfs een dergelijk stukje al 'een walgelijke campagne'. Alsof er achter iedere boom een vijand staat, zeg.
VDV toont zich iig een stuk gematigder in zijn uitlatingen dan Sneijder. Sneijder geeft idd aan 100 % achter Cruijff te staan. Grappig is dan ook dat hij het heeft over een strijd tussen ego's om vervolgens zelf een steentje bij te dragen. Hij heeft volgens mij overigens nooit onder Cruijff gewerkt en wel degelijk een deel van zijn jeugdopleiding met Van Gaal te maken gehad.
VDV geeft alleen aan dat het logisch is om de lijn van Cruijff te kiezen als je daar aan begonnen bent en daar niet van af te wijken. Dat is ook ongeveer een ieder wel met hem eens. Het is dan ook niet de lijn Cruijff die voor problemen zorgt maar meer de persoon. VDV geeft verder aan het allemaal niet meer intensief te volgen en doet zodoende ook geen uitspraak over de persoon.

Buiten dat komt het stukje toch van de Volkskrant en niet zoals hier gesteld van VI? Of kijk ik niet goed?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door 999 » wo jan 04, 2012 9:58 pm

wimpey schreef:
999 schreef: Nu moet je je niet van de domme houden Wimpey, 100% voor JC wil niet zeggen dat je niet 80% of meer voor iemand anders kan of mag zijn, alleen wordt dat gemakshalve effe weggelaten door de interviewer ..
Sneyder staat 100% achter Cruijff. Wat jij doet is speculeren, spinnen en er je interpretatie op los laten. Ik lees nl. nergens iets over 80% en kan niet beoordelen of de interviewer iets weglaat.
Tja, ik doe het zelfde wat jij hier al geruime tijd doet, overgens ook bij dit stukje tekst uit dat interview doe je dat ..

Overgens stellen die twee, Sneijder en VdV dat ze er over mee kunnen praten .. waar kunnen die twee dan over mee praten ?.
Laatst gewijzigd door 999 op wo jan 04, 2012 10:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie