Ik weet wel dat de toekomst van Ajax op de TOEKOMST ligt en niet boven in de arena. Dus ik zeg sprokkel hout regel benzine er gaan sowiesow 4 rvc'tjs op de brandstapel. Want zo hoort het met veraders en leugenaars............

Moderator: mods
Wat je moet doen is zeggen tegen je vrouw dat jij het regelt. Dan kom je met het idee om een 2de rangs vaatwasmachine aan te schaffen maar dat vindt ze dan niets. Dat hou je gewoon 4 maanden vol totdat je vrouw het zat is en zelf de beste vaatwasmachine die er is aanschaft (leertijd 7 maanden). Daar kun je dan weer stennis over gaan maken en je buren vragen welke vaatwasmachine het beste is.999 schreef:Wie er af moet wassen, staat me toch een afwas ...Neefkens schreef:Stemmen? Op wat?999 schreef:Ben met mijn vrouw aan het stemmen ..
Iets te voorbarig geweest. Zowel Cruijff als Ten Have mogen de media te woord staan om hun kant van hun verhaal te vertellen.LucaS schreef:Nou begrijp ik van Molenaar dat ze hebben afgesproken niets te zeggen. En wie staat alles te vertellen? Juist ja..
Jöhnk schreef:Uitgesteld? Waarom duurt dit nou weer zo lang? Is daar een heeeel goede reden voor?
Kan juridisch niet, nu maar hopen dat de ledenraad die achterbakse doorgeleerde professor en zijn vazallen is de stront laten zakken.Cruijff niet verder met huidige rvc Ajax
Laatste update: 20 november 2011 15:34 info
AMSTERDAM - Johan Cruijff is niet van plan nog samen te werken met zijn collega's in de raad van commissarissen Steven ten Have, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer.
Foto: ProShots
"De club moet nog beslissen. Juridisch kan dat nu nog niet. Het is in ieder geval zeker dat er niet samen verder gegaan wordt. Het is zij of ik", zegt Cruijff in een reactie.
De ledenraad van Ajax moet nu binnenkort in een stemming bepalen welke weg de club inslaat. Deze raad is bevoegd om de raad van commissarissen weg te sturen.
Wie gaat dan een nieuwe RvC bij elkaar zoeken om Cruijff te faciliteren? Molenaar maar weer?Zeux schreef:Hele RvC dus weg!!!
Winnaar: Cruijff.
Beste voorbeeld is dat hij het belachelijk vond dat niemand op de Toekomst wist dat er gesprekken waren met van Gaal, hij noemde het zelfs achterbaks. Hij had blijkbaar hetAjaciedjuh schreef:Cruijff gooit er allerlei suggestieve items tegenaan.
Oeps dat vindt Lucas niet leuk.Nicolai schreef:Iets te voorbarig geweest. Zowel Cruijff als Ten Have mogen de media te woord staan om hun kant van hun verhaal te vertellen.LucaS schreef:Nou begrijp ik van Molenaar dat ze hebben afgesproken niets te zeggen. En wie staat alles te vertellen? Juist ja..
En dit werkte bij jou?Raymon schreef:Wat je moet doen is zeggen tegen je vrouw dat jij het regelt. Dan kom je met het idee om een 2de rangs vaatwasmachine aan te schaffen maar dat vindt ze dan niets. Dat hou je gewoon 4 maanden vol totdat je vrouw het zat is en zelf de beste vaatwasmachine die er is aanschaft (leertijd 7 maanden). Daar kun je dan weer stennis over gaan maken en je buren vragen welke vaatwasmachine het beste is.
1 tip, ik zou het niet op de spits drijven van 'de vaatwasmachine eruit of ik eruit!'. Je weet het nooit met die vrouwen ;)
Er zijn heus wel 4 geschiktere personen te vinden dan deze 4 idioten. Edgar Davids kun je bijvoorbeeld door Edwin van der Sar vervangen, Römer door iemand die wel verstand van media heeft. Voor wie je Ten Have inwisselt maakt weinig uit, een grotere leugenaar zal je niet snel vinden en voor dat mokkel dat erbij zit vind je zo 400.000 anderen (als je beslist opnieuw een mokkel te nemen).Le T. schreef:Wie gaat dan een nieuwe RvC bij elkaar zoeken om Cruijff te faciliteren? Molenaar maar weer?Zeux schreef:Hele RvC dus weg!!!
Ik denk dat de ledenraad moet gaan kiezen tussen naast zonder bestuur ook zonder RvC zitten (of een RvC met alleen Cruijff), dan is de club dus vanuit Barcelona bestuurd en verder niet. Of moet kiezen een vervangende commissaris voor Cruijff te vinden. Ik denk dat dat feitelijk geen keuze is.
En dan zal blijken dat JC ook met hén weer niet kan samenwerken. Ook deze RvC was samengesteld door JC getrouwen zoals Molenaar. Ik hoor Molenaar bij VI nog zeggen dat ten Have een fantastische vent was. Maar ook die krijgt JC kapot.Cruijff schreef:Het is heel simpel wat er moet gebeuren. De ledenraad moet gewoon de volledige RvC wegsturen. Dan zijn verraders als Ten Have, Davids, Römer en Olfers weg door de achterdeur. Tot nooit meer ziens!
Vervolgens formeren we een nieuwe RvC met Johan Cruijff er in.
Waarom zou ik dat niet leuk vinden?InnerHarbour schreef:Oeps dat vindt Lucas niet leuk.Nicolai schreef:Iets te voorbarig geweest. Zowel Cruijff als Ten Have mogen de media te woord staan om hun kant van hun verhaal te vertellen.LucaS schreef:Nou begrijp ik van Molenaar dat ze hebben afgesproken niets te zeggen. En wie staat alles te vertellen? Juist ja..
Gezien jouw formidabele kennis van zaken, is zo'n baan niets voor jou?Cruijff schreef:Er zijn heus wel 4 geschiktere personen te vinden dan deze 4 idioten. Edgar Davids kun je bijvoorbeeld door Edwin van der Sar vervangen, Römer door iemand die wel verstand van media heeft. Voor wie je Ten Have inwisselt maakt weinig uit, een grotere leugenaar zal je niet snel vinden en voor dat mokkel dat erbij zit vind je zo 400.000 anderen (als je beslist opnieuw een mokkel te nemen).Le T. schreef:Wie gaat dan een nieuwe RvC bij elkaar zoeken om Cruijff te faciliteren? Molenaar maar weer?Zeux schreef:Hele RvC dus weg!!!
Ik denk dat de ledenraad moet gaan kiezen tussen naast zonder bestuur ook zonder RvC zitten (of een RvC met alleen Cruijff), dan is de club dus vanuit Barcelona bestuurd en verder niet. Of moet kiezen een vervangende commissaris voor Cruijff te vinden. Ik denk dat dat feitelijk geen keuze is.
rollermanskunk schreef:
Davids heeft het technische hart volledig afgefikt in zijn betoog. Davids is duidelijk de motor achter de coupe tegen Cruijff.
Ik heb wel goede hoop dat de ledenraad de RvC in december wegstuurt (er schijnt een dikke meerderheid te zijn). De vraag is alleen wanneer dit precies gaat duren en wie dit gaat coördineren aangezien Coronel niet meer van plan is dit nog te gaan doen.
Johan heb geduld het komt echt wel goed!
Daarmee onderschat je het denk ik. Je zoekt immers mensen die slaafs Cruijff moeten faciliteren, dan de volledige verantwoordelijkheid voor diens 'beleid' willen dragen, ook privé-aansprakelijkheid in het geval van onbehoorlijk bestuur, terwijl ze ook nog bekwaam moeten zijn. Dat gaat doorgaans niet samen. Wat je zoekt zijn hele bijzonder mensen, en het zoeken gaat ook weer maanden duren.Cruijff schreef:Er zijn heus wel 4 geschiktere personen te vinden dan deze 4 idioten. Edgar Davids kun je bijvoorbeeld door Edwin van der Sar vervangen, Römer door iemand die wel verstand van media heeft. Voor wie je Ten Have inwisselt maakt weinig uit, een grotere leugenaar zal je niet snel vinden en voor dat mokkel dat erbij zit vind je zo 400.000 anderen (als je beslist opnieuw een mokkel te nemen).Le T. schreef:Wie gaat dan een nieuwe RvC bij elkaar zoeken om Cruijff te faciliteren? Molenaar maar weer?Zeux schreef:Hele RvC dus weg!!!
Niet naar de bekende weg vragen Lucas.LucaS schreef:
Waarom zou ik dat niet leuk vinden?
Ik denk het ja.Neefkens schreef:Beste voorbeeld is dat hij het belachelijk vond dat niemand op de Toekomst wist dat er gesprekken waren met van Gaal, hij noemde het zelfs achterbaks. Hij had blijkbaar hetAjaciedjuh schreef:Cruijff gooit er allerlei suggestieve items tegenaan.
liefst een soort van volkstribunaal gehad.
Welnee, waarom zou Edwin van der Sar slaafs zijn aan Cruijff? En waarom denk je nog steeds dat Johan alleen met slaven om wil gaan? Hij debatteert juist graag met mensen als Van Basten, Van Hanegem en anderen die een beetje eigenwijs zijn. De mensen die in die RvC komen hoeven allemaal niet zo heel spannend te zijn qua karakter, verdiensten of CV. Als ze maar gezond verstand hebben en niet continu op een achterbakse manier rare acties bekokstoven zoals dit geintje met het zogenaamd aanstellen van Louis van Gaal.Le T. schreef:Daarmee onderschat je het denk ik. Je zoekt immers mensen die slaafs Cruijff moeten faciliteren, dan de volledige verantwoordelijkheid voor diens 'beleid' willen dragen, ook privé-aansprakelijkheid in het geval van onbehoorlijk bestuur, terwijl ze ook nog bekwaam moeten zijn. Dat gaat doorgaans niet samen. Wat je zoekt zijn hele bijzonder mensen, en het zoeken gaat ook weer maanden duren.