Je haalt je eigen betoog onderuit door er een percentage op te plakken. Daardoor zeg je precies evenveel/even weinig als iemand die er 100 procent vertrouwen in heeft. (Dat is trouwens door niemand gezegd. Jij gaat dus nog een stapje verder dan degenen die je sectarisch vertrouwen verwijt.)Scherrer schreef:Maar wie zijn dat dan? En hoe gaat die invulling plaatsvinden? Gaan Jonk en Bergkamp voor elke beslissing naar Cruijff bellen? Of komt dat 'team' één keer per week bij elkaar op de Toekomst? Zonder Cruijff dan, uiteraard, want die zit in Barcelona.wimpey schreef: Jonk en Bergkamp waren 2 rasvoetballers. Qua techniek, inzicht, trap vrijwel volmaakt. Op en top professionals ook. Dus laat je dié (enorme) basiskwaliteiten op jeugd los en leg je dáárop tijdens individuele trainingen de nadruk. Dat ze qua didactische kwaliteiten of het vastleggen van info tekort komen zal een feit zijn. Maar daarvoor heb je dus, als het goed is, iemand anders.
Kijk, ik ben voorstander van de komst van Crujiff. Een leugenaar als Boog gaat Ajax in ieder geval niet verder helpen. Maar dat blinde, bijna sektarische vertrouwen in de rookies Jonk en Bergkamp wat jij, Jöhnk en joey hebben is vooralsnog nergens op gebaseerd.
Ik zie het zo: met Boog is er 5% kans dat het goed komt met Ajax, met Cruijff en consorten is dat 15%. De houding van jullie dat zij bijna een garantie op succes zijn deel ik absoluut niet. En die kunnen jullie tot nu toe ook niet geloofwaardig maken.
Ik vind de visie persoonlijk veel interessanter dan de namen. In de visie heb ik vertrouwen, en ik hoop dat iedereen die per komend seizoen op de toekomst aanwezig is die visie deelt. Alleen dan kan het plan slagen.