Supporterszaken...

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

CdE

Re: Supporterszaken...

Bericht door CdE » vr mar 04, 2011 5:10 pm

Ik zit met een klein probleempje. Kom er namelijk net achter dat ik mijn seizoenskaart kwijt ben. Supporterszaken is al gesloten en gaat voor aanstaande zondag niet meer open. Op Ajax.nl staat wel een formulier dat je in kan vullen en dan mee moet nemen naar de wedstrijd, alleen moet je daarvoor je rij en stoelnummer weten. En die weet ik niet. :blush.gif:

Iemand advies?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr mar 04, 2011 5:23 pm

Ik zou een beetje op tijd naar het stadion gaan met legitimatie op zak. Vermoedelijk kan men je bij de stadionkassa (die containers) wel uit de brand helpen.

Heb dat ook wel eens gedaan met een europese wedstrijd waarbij ik de opgestuurde kaart niet had ontvangen. Ze konden toen ter plekke een kaart uitprinten en de oude kaart deactiveren. Waarschijnlijk kunnen ze ook wel zo iets doen voor een verloren seizoenskaart.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mar 04, 2011 5:59 pm

CdE schreef:Ik zit met een klein probleempje. Kom er namelijk net achter dat ik mijn seizoenskaart kwijt ben. Supporterszaken is al gesloten en gaat voor aanstaande zondag niet meer open. Op Ajax.nl staat wel een formulier dat je in kan vullen en dan mee moet nemen naar de wedstrijd, alleen moet je daarvoor je rij en stoelnummer weten. En die weet ik niet. :blush.gif:

Hoezo weet je dat niet??? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » vr mar 04, 2011 6:21 pm

Weet ik ook niet hoor. Zit dan ook nooit op m'n eigen plek.
Op naar de vierde ster!

CdE

Bericht door CdE » vr mar 04, 2011 6:23 pm

Ik zit nooit op m'n eigen plek. :hypocrite.gif:

@ Marillion, oké dankje. Dan probeer ik dat wel gewoon.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo mar 06, 2011 10:52 pm

Allemachtig. Normaal doen is kennelijk nog steeds niet de norm?!

http://www.afcashop.nl/Product/3/86/Tsh ... HTER-Shirt
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » ma mar 07, 2011 7:19 am

Smaakvol :excited.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma mar 07, 2011 3:32 pm

Als je je SCC vergeet kun je aan de balie een kaartje krijgen, kost wel 10 Euro.
Is nieuwe regel. Vroeger was dat gratis, maar dat is gewijzigd.
Nieuwe SCC aanvragen kost geloof ik 12,50 ofzo als ik het effe goed heb.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma mar 07, 2011 5:10 pm

12 euro precies. Gister voor de 2e keer dit seizoen een nieuwe scc aan moeten vragen, de eerste keer was ik hem zelf kwijtgeraakt, bij Ajax-VVV heeft degene aan wie ik hem uitleende hem spoorloos laten verdwijnen...Kaart voor Ajax-AZ hebben ze nadat ik die 12 euro aan de balie betaalde ook meteen voor me uitgeprint en over een week of 2 sturen ze mijn scc weer op.

667

Bericht door 667 » di mar 08, 2011 8:13 am

"Uitgeleend?"

Bedoel je niet gewoon "verhuurd?"

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di mar 08, 2011 10:04 am

Nope omdat ik afgelopen winter 6 weken in Paramaribo verbleef miste ik de thuiswedstrijden tegen Feyenoord (liep flink te schelden toen deze werd afgelast en verplaatst), De Graafschap en VVV Venlo. Bij de wedstrijden tegen de Superboeren en die Limburgers heb ik de kaart gratis uitgeleend, voor het potje tegen de kakkerlakken wel een huurconstructie gehanteerd.

Het gratis uitprinten van een vervangend kaartje vanwege een kwijtgeraakte of thuis achtergelaten seizoenkaart zal Ajax wel gestaakt hebben omdat er hiervoor met de week meer en meer supporters aan de balie aanklopten. :biggthumpup.gif:

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » vr apr 08, 2011 7:05 am

Voor de wel fan van... :cheer.gif:

Maak zaterdag je pro-Cruijff spandoek in het Supportershome

Datum: 07-04-2011
Laatste gewijzigd: 07-04-2011
Categorie: AFCA Nieuws

Zondag willen we bij Ajax-FC Groningen via spandoeken duidelijk maken dat we graag zien dat Johan Cruijff weer een rol gaat vervullen bij Ons Aller Ajax.

Hierbij roepen we iedere Ajacied die creatief met verf is op om een pro-Cruijff spandoek te maken en zondag mee te nemen.

En un momento dado krijgt El Salvador daar toch vellenkip van! Da′s logisch!

Wil je wel maar heb je geen doek en/of verf als basismateriaal? No problem!

Je kunt zaterdag van 11.00 uur tot 14.00 uur je eigen spandoek maken in het Supportershome!

Wij zorgen dus voor het materiaal om creatief helemaal los te gaan. Laten we het zo maar noemen.

Voorbeeldje nodig? Zie onder!

Afbeelding

Tot zaterdag!

http://www.afcasupportersclub.nl/

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo apr 17, 2011 8:34 pm

Van de week ontving ik een brief van Rik, Henry en Jeroen dat mijn seizoenkaartkosten binnenkort worden afgeschreven. Ik moet een kleine € 236,-- neertellen voor mijn stekkie in 115 voor seizoen 2011-2012.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma apr 18, 2011 12:06 pm

Alleen 1,3% inflatiecorrectie. En je krijgt ook weer een fijne waardebon!
dus wat dat betreft dit jaar geen problemen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do apr 28, 2011 10:22 pm

Ajax bij eventueel landskampioenschap niet welkom op Leidseplein
Donderdag, 28 april 2011 om 23:15

Wanneer Ajax erin slaagt om dit seizoen kampioen van Nederland te worden, dan is de ploeg van Frank de Boer voor de huldiging niet welkom op het Leidseplein. Dat heeft burgemeester Eberhard van der Laan donderdagavond gezegd tegenover AT5. De bestuurder noemde de Amsterdam ArenA als mogelijke huldigingsplek, maar ook het Museumplein.

Ajax werd zeven jaar geleden voor het laatst kampioen van de Eredivisie en werd destijds wel gehuldigd op het Leidseplein. Twee jaar later gebeurde dit ook na de bekerwinst van de Amsterdamse ploeg, maar de huldiging liep destijds uit op rellen. Politie en ME moesten destijds hard ingrijpen tegen de ruziezoekende supporters.

Vorig jaar wist Ajax de KNVB-beker te winnen en destijds werd de ploeg van Martin Jol gehuldigd in de Amsterdam ArenA. Dat is volgens Van der Laan opnieuw een goede optie wanneer Ajax, nu getraind door Frank de Boer, erin slaagt om landskampioen te worden. Ajax zal dan de laatste twee wedstrijden van het seizoen moeten zien te winnen.

VZ

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » di mei 24, 2011 3:34 pm

Verlengen we onze kaart weer allemaal, dames en heren? Als het goed is wordt het bedrag over drie dagen afgeschreven.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di mei 24, 2011 4:01 pm

Uijteraard....

Lionel

Bericht door Lionel » di mei 24, 2011 4:19 pm

Ik niet. Kans zit er in dat ik een half jaar naar Singapore ga! Nog maar 3 tentamens halen :headbang.gif:
IK GELOOF!!!!!!

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di jun 28, 2011 10:34 am

bron nu.nl
Uitpubliek Feyenoord en Ajax nog niet welkom
ROTTERDAM - Rotterdam, Amsterdam, de KNVB en Feyenoord en Ajax willen volgend jaar bekijken of ze uitsupporters weer toelaten bij eredivisiewedstrijden tussen Ajax en Feyenoord. Dat verklaarden de steden, de KNVB en de voetbalclubs dinsdag.

Hierdoor blijft de zogeheten vijfjarenregeling uit 2009 in ieder geval ook in 2011 in stand. Dat betekent concreet dat komend voetbalseizoen 2011/2012 geen uitsupporters aanwezig zullen zijn bij wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord.

De vijfjarenregeling is in het leven geroepen na verschillende incidenten tussen supporters van beide clubs. Toen is afgesproken gedurende vijf jaar geen uitsupporters bij wedstrijden in de eredivisie tussen Ajax en Feyenoord toe te laten.

''Op dit moment is er nog onvoldoende aanleiding de regeling tussentijds te beëindigen. Ondanks de maatregel zijn de afgelopen twee jaar de spanningen tussen de twee supportersgroepen onvoldoende verminderd en heeft er een aantal incidenten plaatsgevonden.

Dit biedt onvoldoende vertrouwen en draagvlak voor het versneld terugdraaien van de regeling’’, aldus de partijen in de uitgebrachte verklaring.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » di jun 28, 2011 10:49 am

,,Op dit moment is er nog onvoldoende aanleiding de regeling tussentijds te beëindigen. Ondanks de maatregel zijn de afgelopen twee jaar de spanningen tussen de twee supportersgroepen onvoldoende verminderd en heeft er een aantal incidenten plaatsgevonden. Dit biedt onvoldoende vertrouwen en draagvlak voor het versneld terugdraaien van de regeling’’, aldus de partijen in de uitgebrachte verklaring.

Zij noemen onder meer de KNVB-Bekerfinale van 2010 die noodgedwongen in twee wedstrijden moest worden gespeeld, de aanstootgevende t-shirts die in aanloop naar de bekerfinale 2011 op internet werden aangeboden en de afgelasting van de finale om de KNVB-beker van B-junioren tussen Feyenoord en Ajax.
Tsjongejongejonge zeg. Nu gaan ze preventieve maatregelen ook al aanvoeren als redenen om de klassieker nog steeds zonder publiek gaan spelen. De enige 'echte' (in mijn optiek ook waardeloze) reden zijn die paar gare t-shirts die een stel mafkezen van afca.nl hebben ontworpen. Gaan we daar de complete boel voor omgooien, hebben zij dan de macht in handen?

Wie bepaalde dat die bekerfinale over twee wedstrijden moest worden gespeeld? Wie gelaste die B-junioren-wedstrijd af?

Ik vind het nog steeds in- en intriest en belachelijk dat de waarde van de Klassieker, de mooiste wedstrijden van het jaar, al een tijd is gedevalueerd tot een huis-, tuin- en keukenwedstrijd met de sfeer van het niveau likmevessie. Geen reet meer aan.

Ohja, nog zoiets kuts. Die wedstrijden moeten dan weer perse op zondagmiddag 12.30 uur worden gespeeld, want anders risico en dronken supporters en blabla de hele stad gaat ontploffen. BEHALVE als er politiestakingen zijn, of het sneeuwt, of er zijn play-offs om Europees voetbal. DAN is het ineens mogelijk om het gewoon doordeweeks savonds te doen!

Man, wat een lachertje. Komend seizoen dus weer twee saaie kutwedstrijden tegen Feyenoord.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jun 28, 2011 11:42 am

Weinig verrassend natuurlijk. Ze hebben helemaal geen behoefte om die regeling voortijdig op te heffen.
Nil volentibus arduum

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do jun 30, 2011 12:22 pm

Voor diegenen met een seizoenkaart. De scanpunten van het vorig seizoen staan nu compleet op de mijnajaxkaart site.
Ik vind het een handig stukje service : https://mijnajaxkaart.ajax.nl/pageid=198/Inloggen.html
Check welke scanpunten je behaald hebt, en welke rechten je hebt komend seizoen.

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » vr aug 26, 2011 12:12 pm

Serero

Bericht door Serero » do sep 01, 2011 3:25 pm

Hallo iedereen.
Ik ben sinds kort begonnen met een verzameling van voetbaltickets van profclubs, natuurlijk mag Ajax hierin niet ontbreken, nou vroeg ik me af of jullie nog wat tickets hadden die ik mag hebben voor mijn collectie ('t liefst van Ajax natuurlijk maar een andere club is ook geen probleem)

MVG Wesley

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di sep 06, 2011 7:15 pm

Wat een werk, zeg. Ik ken mensen die ze verzamelen van potjes waar ze geweest zijn, maar dit gaat nog een slag verder.

Ik gooi ze altijd maar weg. :blush.gif:

Plaats reactie