Informatie over deze zone

Alles over de Olympische droom.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33768
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Informatie over deze zone

Bericht door Duke » vr jul 27, 2012 8:41 am

Ook voor de Olympische Spelen van 2012 hebben we weer een tijdelijke zone gecreëerd, waarin alle berichten over de spelen terecht kunnen. Voor elke sport kan in principe een topic geopend worden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33768
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Informatie over deze zone

Bericht door Duke » do aug 04, 2016 9:30 pm

En het is alweer 4 jaar later! Kunnen we nog even terugkijken naar de successen van Londen, en verder praten over de glorie en het falen in Rio.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Informatie over deze zone

Bericht door beelzebub » do aug 04, 2016 9:39 pm

Om nog iets verder terug te blikken, iemand de dubbelafleveringen gezien van De Reunie met het olympische en paralympische klasje van 2000?

Man-o-man wat een Spelen waren dat, elke dag een keer goud voor mijn gevoel. Het ging vanaf dag een los.
Ik schrok wel van de verhalen van bepaalde sporters, zoals Robin Korving die statiegeld bij elkaar moest graaien om brood te kopen, en die andere gast die op het criminele pad was geraakt. Of de falers op de zwemestafettes en hoe die straal werden genegeerd door hun teamgenoten daarna....

En ook de heftige persoonlijk verhalen kwamen binnen, maar ook mooi om te zien dat het ook maar mensen zijn zoals jij en ik.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Informatie over deze zone

Bericht door brigade zuid » do aug 04, 2016 10:26 pm

Die estafette zwemster die het verknalde door met haar hoofd tegen de kant te zwemmen was er nog steeds niet overheen had ik het idee.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Informatie over deze zone

Bericht door InnerHarbour » vr aug 05, 2016 8:10 am

Niet elke dag maar wel 12 maal. :smile-ajax.gif:

OS
YNWA

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Informatie over deze zone

Bericht door Marillion » vr aug 05, 2016 8:33 am

brigade zuid schreef:Die estafette zwemster die het verknalde door met haar hoofd tegen de kant te zwemmen was er nog steeds niet overheen had ik het idee.
Klopt, toen Pieter vd Hoogenband aan zijn verhaal begon in die discussie zat ik er eigenlijk op te wachten dat ze in tranen zou uitbarsten of hem ter plekke zou aanvliegen. :smile-ajax.gif:

Was aardig om te zien hoe het er in de topsport aan toe gaat. Als je wint heb je vrienden.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie