Frankrijk - Mexico 17-06-2010

Nederland tegen Denemarken, Italië tegen Paraguay, Vuvuzela's tegen iedereen

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Cedric
Berichten: 1230
Lid geworden op: di feb 08, 2005 3:56 pm
Locatie: Normandie
Contacteer:

Re: Frankrijk - Mexico 17-06-2010

Bericht door Cedric » za jun 19, 2010 4:37 pm

Officieel : Anelka eruit! :cheer.gif:
Ribery en Gallas nu...
"Geef Ajax z'n goede reputatie terug!"

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Frankrijk - Mexico 17-06-2010

Bericht door Jesse » zo jun 20, 2010 4:07 pm

Flinke soap begint dit te worden.
Franse internationals weigeren te trainen; official neemt ontslag

De soap rondom de Franse nationale ploeg neemt steeds groteskere vormen aan. Voortvloeiend uit de rel tussen bondscoach Raymond Domenech en spits Nicolas Anelka hebben de spelers van Les Bleus zondag besloten de openbare training af te gelasten. Zij deelden nog enkele handtekening uit, waarna de bus weer werd opgezocht.

Het besluit kwam voor uit een forse ruzie tussen aanvoerder Patrice Evra en de fitnesscoach van de selectie. Deze gooide hierop zijn spullen op de grond en beende boos weg. Vervolgens besloten ook de spelers om het voor gezien te houden en het veld te verlaten.

Jean-Louis Valentin, official van de Franse voetbalbond (FFF), was ziedend over het besluit van de selectie en besloot ter plekke zijn functie neer te leggen. “Ze willen niet trainen. Het is een absolute schande”, foeterde hij. “Onder deze omstandigheden wil ik niet doorwerken. Ik keer terug naar Parijs en dien mijn ontslag in.”

Evra overhandigde bij het verlaten van het trainingscomplex een brief aan de persvoorlichter. Vooralsnog is niet duidelijk wat de inhoud van het geschrift is. Mogelijk zullen Franse media later op zondag of anders komende week kenbaar maken welke boodschap de spelers willen uiten.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Frankrijk - Mexico 17-06-2010

Bericht door Thijs » zo jun 20, 2010 4:08 pm

Haha, mooi dit.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Cedric
Berichten: 1230
Lid geworden op: di feb 08, 2005 3:56 pm
Locatie: Normandie
Contacteer:

Re: Frankrijk - Mexico 17-06-2010

Bericht door Cedric » zo jun 20, 2010 4:49 pm

"Geef Ajax z'n goede reputatie terug!"

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Frankrijk - Mexico 17-06-2010

Bericht door joey » ma jun 21, 2010 9:00 am

generaal schreef:Adieu Les Bleus.
Dat mag je wel zeggen. De kinderen van mijn vrienden zaten te huilen toen Frankrijk verloren had, maar het volwassen deel van de Franse natie is vooral woedend. Woedend op Domenech, woedend op de voorzitter van de Franse bond en woedend op alle anderen die verantwoordelijk waren voor deze afgang, dus ook woedend op de spelers. In die volgorde dus. Veel mensen hebben de wedstrijd niet eens afgekeken, ze wilden er niets meer mee te maken hebben.

Lijkt dus wel een beetje op Oranje in 1996. Compleet met speler die de trainer diep beledigt.

Wat vonden ze in Frankrijk van de Ajacieden? De beste pers kreeg Rommedahl, een 7. Suarez is tot op heden niet opgevallen (cijfer weet ik niet meer), Enoh werd geslacht na zijn laatste wedstrijd ('liep te zwemmen', een 4), Van der Wiel ook ('was zijn tegenstander kwijt', ook een 4) en Stekelenburg scoorde een 6, want solide. Niemand was erg onder de indruk van het spel van Oranje, maar er werd wel opgemerkt dat ons team zowat als enig team uit Europa heel gemakkelijk naar de volgende ronde gaat. Echter, gezien het vertoonde spel wordt Nederland niet gezien als een van de grote kanshebbers.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Frankrijk - Mexico 17-06-2010

Bericht door Jesse » ma jun 21, 2010 10:10 am

Rommedahl voor zijn wedstrijd tegen Kameroen een 7 of in het algemeen? Volgens mij deed hij tegen Kameroen vrijwel alles goed. Ik wist niet wat ik zag.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Frankrijk - Mexico 17-06-2010

Bericht door Jöhnk » ma jun 21, 2010 10:20 am

Van der Wiel kwam verdedigend ook niet in de problemen.

Lionel
Berichten: 47293
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Frankrijk - Mexico 17-06-2010

Bericht door Lionel » ma jun 21, 2010 10:21 am

Rommedahl was gruuuuuuuuuuuuuuuuwelijk!
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Frankrijk - Mexico 17-06-2010

Bericht door joey » ma jun 21, 2010 10:28 am

Ik geef alleen door hoe het er in Frankrijk geoordeeld werd over onze spelers.

Het oordeel was dat de verdediging van Nederland er niet heel solide uitzag toen Japan even druk zette. Niet alleen de kranten vonden dat, maar ook de verslaggever van TF1.

Het duurde trouwens even voor ik doorhad wie Vangbomèle was, hehe.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Frankrijk - Mexico 17-06-2010

Bericht door wimpey » ma jun 21, 2010 3:39 pm

joey schreef: Van der Wiel ook ('was zijn tegenstander kwijt', ook een 4)
Ja, die Fransen hebben er kijk op. :excited.gif: Die Sagna van hen, dat is me een back. Al 4 keer de middenlijn gepasseerd.

VDW speelt m.i. een prima toernooi. Jong ventje, internationaal onervaren, hij houdt zich prima staande.

Lionel
Berichten: 47293
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Frankrijk - Mexico 17-06-2010

Bericht door Lionel » ma jun 21, 2010 3:42 pm

Haha inderdaad Wimpey. En die Duitsers moeten ook hun bek houden. 198 jaar voetballen ze prut en nu Nederland een wedstrijd minder speelt krijgen ze gelijk een grote bek!
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Frankrijk - Mexico 17-06-2010

Bericht door wimpey » ma jun 21, 2010 3:47 pm

Rishi schreef:Haha inderdaad Wimpey. En die Duitsers moeten ook hun bek houden. 198 jaar voetballen ze prut en nu Nederland een wedstrijd minder speelt krijgen ze gelijk een grote bek!
Dan moeten de Nederlanders ook hun muil houden en niet zeggen dat Oranje als Duitsland speelt. Dat lijkt me een tikkie overdreven voor een land dat ooit een keer een EK won (en ook dit keer weer maximaal de kwartfinale haalt).

Duitsland is met Brazilie en Italie een mondiale voetbalgrootmacht. Dat hebben ze niet bereikt met slecht spel.

Maar een 4 voor VDW slaat echt nergens op. Ik denk dat joey in de war is met het cijfer voor die kneus die op linksachter staat bij Oranje.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Frankrijk - Mexico 17-06-2010

Bericht door joey » ma jun 21, 2010 3:51 pm

Nee hoor, die 4 was echt voor VDW.

Alleen Sneijder en in de eerste wedstrijd Elia hebben enige indruk gemaakt.

Verder helemaal met je eens, Wimpey. Duitsland heeft niets voor niets zo'n erelijst. Wie beweert dat het Duitse voetbal niet zoveel voorstelt, loopt echt rond met een eierdop op zijn hoofd.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Frankrijk - Mexico 17-06-2010

Bericht door wimpey » ma jun 21, 2010 3:55 pm

joey schreef: Duitsland heeft niets voor niets zo'n erelijst. Wie beweert dat het Duitse voetbal niet zoveel voorstelt, loopt echt rond met een eierdop op zijn hoofd.
Oranje heeft op mij ook 0 indruk gemaakt, maar VDW is nog een van de beteren.

Duitsland gaat met minimaal 3 goals verschil dat Ghana verslaan, want die kunnen er echt niets van. En in KO-wedstrijden zal Duitsland er ook staan. Die halen gewoon de laatste 4. Ik zie ze niet winnen, daarvoor zijn ze defensief te zwak, maar ze komen defo verder dan Oranje.

Plaats reactie