Italië - Nieuw Zeeland 20-06-2010
Moderator: mods
Re: Italië - Nieuw Zeeland 20-06-2010
Naar Italiaanse begrippen vind ik dit een zwakke groep.
Ook Frankrijk is misschien wel niet zo goed. Het zijn geen Zidanes, Vieira's en Thurams meer. Zo'n Govou had er in de gouden jaren nooit ingestaan.
Ook Frankrijk is misschien wel niet zo goed. Het zijn geen Zidanes, Vieira's en Thurams meer. Zo'n Govou had er in de gouden jaren nooit ingestaan.
Hoezo eigenlijk? Die spelers spelen toch ook allemaal in Europa?joey schreef:Zoals ik al eerder zei: de kansen van Brazilië stijgen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Precies. Frankrijk is echt zwak.Jöhnk schreef:Naar Italiaanse begrippen vind ik dit een zwakke groep.
En Italie is ook niet al te best hoor. Los van de tactiek.
IK GELOOF!!!!!!
De speelstijl. Ik vermoed dat de velden in Zuid-Afrika 'zuidamerikaans' zijn en dus beter geschikt voor ploegen uit Zuid-Amerika. Het falen van de Europeanen kan haast geen toeval meer zijn.Jesse schreef:Hoezo eigenlijk? Die spelers spelen toch ook allemaal in Europa?joey schreef:Zoals ik al eerder zei: de kansen van Brazilië stijgen.
Frankrijk heeft heel behoorlijke spelers en zou zonder problemen door deze poule moeten komen. Top is het allemaal niet meer, dat ben ik met jullie eens, maar het slechte presteren komt toch heus voornamelijk door de problemen binnen de selectie en het falen van de trainer.
Het stinkt aan alle kanten!
Klopt. Maar dat er problemen zijn komt ook door het gebrek aan echte toppers. Met een Zidane, een Vieira in de top van zijn leven en een Thuram/Desailly zou dit allemaal niet gebeurd zijn.
IK GELOOF!!!!!!
Mwah, dat weet ik niet. Misschien heeft Frankrijk juist teveel vedetten, of spelers die denken dat ze vedetten zijn. Zulke problemen ontstaan juist als de een na de ander zijn ego niet opzij kan zetten (Oranje 1990, 1996).
Zidane is natuurlijk onvervangbaar, maar de tegenstanders hebben ook geen speler van dat niveau. Als alle Franse spelers zich volledig ondergeschikt gemaakt hadden aan het teambelang, was Frankrijk echt wel door de poule gekomen.
Zidane is natuurlijk onvervangbaar, maar de tegenstanders hebben ook geen speler van dat niveau. Als alle Franse spelers zich volledig ondergeschikt gemaakt hadden aan het teambelang, was Frankrijk echt wel door de poule gekomen.
Het stinkt aan alle kanten!
Klopt. Maar er zijn geen leiders in dit elftal. Dat is het probleem. Allemaal soort van vedetten.
IK GELOOF!!!!!!