Wereldkampioenschap 2010

Waarom wij winnen en zij niet

Moderator: mods

Wie wordt er wereldkampioen 2010?

Spanje
13
29%
Argentinië
5
11%
Brazilië
7
16%
Duitsland
2
4%
Nederland
14
31%
Engeland
4
9%
Italië
0
Geen stemmen
Frankrijk
0
Geen stemmen
Anders, namelijk
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 45

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13396
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door Arthur » zo jun 13, 2010 10:15 am

Giacomo Puccini schreef:Ik vind van wel. Voordat hij coach werd van Oranje had ik ook mijn twijfels, op basis van zijn geringe ervaring en hij leek me een grijze muis. Maar dat laatste is uiterlijke schijn. Hij heeft mij inmiddels 100% overtuigd. Ik vind hem niet alleen zeer verstandig over voetbal praten, hij lijkt me ook iemand die qua karakter (consequent, rustig, hard indien nodig) perfect bij dit Oranje past.
Hij kan zijn kwaliteiten pas laten zien als het moeizaam wordt tegen een sterke tegenstander. Ik verwacht er weinig van.

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door Dr. Living Stoned » zo jun 13, 2010 1:09 pm

ik heb even niet terug gelezen, maar hiervan word ik erg blij. Zolang die toeter nog te horen is volg ik geen enkele wedstrijd! Ook niet wanneer Oranje in de finale komt.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door Dr. Living Stoned » zo jun 13, 2010 1:20 pm

Leuke krantekop: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: Hand of Clod :drecul.gif: :drecul.gif:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door brigade zuid » zo jun 13, 2010 1:27 pm

Boulahrouz, dwaas! gaat op de laatste training ff lekker op de enkel van Sneijder staan en voor de zekerheid nog een elleboogje in zn gezicht erbij.

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door Dr. Living Stoned » zo jun 13, 2010 1:33 pm

Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op zo jun 13, 2010 1:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door Feest » zo jun 13, 2010 1:36 pm

Vooruitziende blik van Elia hoor...

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door Dr. Living Stoned » zo jun 13, 2010 2:02 pm

waarom is bert van marwijk uitgeroepen tot de onsympathiekste bondscoach van t WK? Volgens de VI [iwan van duren] op twitter is dat zo
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

LucaS
Berichten: 53549
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door LucaS » zo jun 13, 2010 3:29 pm

Belachelijk, volgens mij irriteert iedereen zich er aan. Maar goed, wij kijken nu dus op Belgie. Dat zullen de adverteerders bij de NOS leuk vinden
NOS wil geluid vuvuzela niet verminderen


NOS wil geluid vuvuzela niet verminderen
De NOS kan wel, maar wil het geluid van de vuvuzela's niet verminderen tijdens de live-uitzendingen van het WK Voetbal op Nederland 1. Dat zegt directeur Jan de Jong van de NOS.

De Jong vindt het geluid van de Zuid-Afrikaanse toeters juist sfeervol. "Het is hetzelfde als je aan de Engelsen zou vragen dat ze geen bier mogen drinken als ze naar het voetbal gaan en niet mogen zingen. Dit hoort bij Zuid-Afrika. Ik denk dat we er aan gaan wennen", vertelde hij zaterdag in het NOS Journaal.

De Belgische televisiezender Sporza heeft het geluid van de vuvuzela's wel sterk verminderd. "De Belgen hadden een grotere afstand tussen het commentaargeluid en het geluid dat uit het stadion komt. Zij kiezen ervoor om de ruimte groter te houden, waardoor dat minder indringend klinkt. Studio Sport vindt het fijn om wat meer van die sfeer hoorbaar te maken en in dit geval komt met die sfeer ook de vuvuzela mee", zegt NOS-geluidstechnicus Pieter de Boer.

De NOS-directie benadrukt dat de vuvuzela bij de Zuid-Afrikaanse cultuur hoort en men de cultuur van het organiserend land niet mag ontnemen.

© Mediacourant.nl
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58829
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door 999 » zo jun 13, 2010 3:38 pm

Wat een gelul, hoort bij de cultuur van Afrika.Het verminderen van dat achterlijk geluid zal heus niet een vermindering van de Afrikaanse kultuur teweeg brengen.Verder vraagt niemand om het af te zetten maar om het wat te verminderen.Zet het desnoods op een linker kanaal dan kunnen veel mensen zelf kiezen of dat ze deze tering herrie willen horen.

Het heeft ook niks met sfeer te maken als bekant heel Europa zit te ergeren aan die malloten met hun toeters ...

Mocht je trouwens een EQUALIZER sound setting op je TV hebben moet je de 1K, 2K, 4K Helemaal uit ( omlaag ) zetten.Dat scheelt wat, al wordt de stem van de commentator ook wat minder dan ..

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door Jesse » zo jun 13, 2010 3:43 pm

Dat begrijp ik ook niet. Kijk, ik kan begrijpen dat je die vuvuzela's niet wilt verbieden omdat dat bij hun cultuur hoort. Maar wat merken zij er nu van als de NOS wat aan het geluid doet? Dan kunnen zij vrolijk blijven toeteren en dan kunnen wij tenminste fatsoenlijk naar de wedstrijd luisteren/kijken.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Lionel
Berichten: 47269
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door Lionel » zo jun 13, 2010 4:30 pm

Is die vent achterlijk ofzo?
IK GELOOF!!!!!!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door Scherrer » zo jun 13, 2010 4:36 pm

Jesse schreef:Dat begrijp ik ook niet. Kijk, ik kan begrijpen dat je die vuvuzela's niet wilt verbieden omdat dat bij hun cultuur hoort. Maar wat merken zij er nu van als de NOS wat aan het geluid doet? Dan kunnen zij vrolijk blijven toeteren en dan kunnen wij tenminste fatsoenlijk naar de wedstrijd luisteren/kijken.
Deze redenatie is echt van een beschamend niveau, inderdaad. Dat je dat als volwassen persoon zo durft te stellen.
***

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door Dr. Living Stoned » zo jun 13, 2010 4:46 pm

999 schreef:Wat een gelul, hoort bij de cultuur van Afrika.
Inderdaad. een plastic buis, geen cultuur hoor.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33812
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door Duke » zo jun 13, 2010 4:56 pm

Jack heeft al weer een aardig kleurtje. :biggthumpup.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door Jesse » zo jun 13, 2010 10:12 pm

NOS neemt klachten serieus en gaat geluid uit stadion zachter zetten

De vuvuzela's hebben de afgelopen dagen tot veel commentaar en klachten geleid. Reden voor de NOS, die alle wedsrijden van het WK voetbal in Zuid-Afrika uitzendt, het geluid uit het stadion zachter te zetten. Dat liet de NOS zondagavond weten, zo meldt het ANP.

De NOS zegt de reacties van de televisiekijkers over het geluid van de vuvuzela zeer serieus te nemen en er alles aan te doen de overlast zoveel mogelijk te beperken. ''De omroep heeft zijn regisseurs en geluidstechnici de opdracht gegeven het geluid uit het stadion zachter te zetten. Op deze manier komt het stadiongeluid - inclusief het vuvuzelagetoeter - minder indringend de Nederlandse huiskamers in.''

De NOS monitort verder continue de mix tussen het stadiongeluid en de commentator, zodat het geluidsniveau daar waar nodig direct kan worden bijgesteld.
VZ
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9366
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door Monkey Tonk » wo jun 16, 2010 9:42 am

Ik geloof dat er van de 23 goals maar eentje van buiten het strafschopgebied is gemaakt, en dat alleen door een blunder van Green.


Kutbal. Telkens als ze willen voorzetten zeg ik tegen mezelf 'achter', of bij een schot uit de tweede lijn 'over'. Bijna altijd gebeurt dat ook. Je zou ervan achterover slaan.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33812
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door Duke » wo jun 16, 2010 1:02 pm

'Italië zonder Buffon verder'

JOHANNESBURG - De kans is redelijk groot dat het Italiaans voetbalelftal het de rest van het WK zonder doelman Gianluigi Buffon moet stellen. Nadat de 32-jarige sluitpost voor de tweede dag op rij de training moest laten schieten, laat hij zich vandaag in het ziekenhuis van Pretoria onderzoeken aan zijn heup. Buffon werd in het eerste groepsduel tegen Paraguay (1-1) in de rust vervangen. Een eerste diagnose bracht een beknelde zenuw in zijn heup aan het licht.

In de Italiaanse media wordt in ieder geval druk gespeculeerd over het mogelijke afscheid van Buffon. De ploeg van Marcello Lippi moet het vanaf dat moment doen met de onervaren Cagliari-keeper Federico Marchetti, die in de tweede helft tegen Paraguay ook al het doel verdedigde. Een woordvoerder van de Italianen wil het vertrek van Buffon niet bevestigen. "Wij kunnen moeilijk zeggen wanneer hij terugkeert. Daarom laten we hem vandaag ook onderzoeken", luidde een verklaring.

Italië neemt het zondag in hun tweede wedstrijd op tegen Nieuw-Zeeland, dat eerder verrassend Slowakije op 1-1 wist te houden. De Italiaanse pers lijkt overtuigd van de afwezigheid van Buffon, die Italië in 2006 aan de wereldtitel hielp.
Telegraaf
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47269
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door Lionel » wo jun 16, 2010 1:31 pm

Die kunnen dan beter allemaal naar huis..
IK GELOOF!!!!!!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door Banjavi » wo jun 16, 2010 6:45 pm

JOHANNESBURG - De kortgejurkte meiden van Bavaria zijn gisteren tegen het einde van de WK-interland Nederland - Denemarken hardhandig Soccer City uitgezet, waarna ze urenlang zijn verhoord. Dat meldt de Zuid-Afrikaanse krant The Star vanmorgen.


The Star meldde het nieuws vanmorgen groot op de voorpagina.
Ze zeiden dat ik zou worden vervolgd en een gevangenisstraf van zes maanden riskeer. En dat allemaal voor een oranje jurkje....
Barbara Kastein

De 36 meiden zijn in opdracht van de FIFA ondervraagd. De wereldvoetbalbond vindt de sluikreclame - op de jurkjes was geen reclame-uiting te vinden - tegen de marketingregels van de wereldvoetbalbond. Bavaria is geen commerciële partner. De FIFA rept bij de actie van het biermerk van een marketing-hinderlaag.

The Star citeerde vanmorgen Barbara Castelein, één van de 36 babes van Bavaria, in Nederland 'officieel' . ,,We hadden lol, zongen en iedereen fotografeerde ons. Totdat een FIFA-official in de tweede helft naar ons toe kwam met de mededeling dat het niet toegestaan was het Bavariajurkje te dragen. Hij liet ons een keuze: onmiddellijk vrijwillig het stadion uit of anders zou dat hardhandig gebeuren.''

Castelein meldde de FIFA-man volgens The Star dat er niets mis was met het jurkje. ,,Totdat veertig stewards ons omsingelden. Ze duwden en trokken ons en een van de meiden viel zelfs van een trap.''

Buiten het stadion werden de 36 meiden gearresteerd en uren ondervraagd. Twee van hen, onder wie Castelein, moesten zelfs tot diep in de avond op het bureau blijven. ,,Waarna we werden teruggebracht naar ons hotel,'' zegt Castelein. ,,Daar werd mijn paspoort ingenomen en een kopie gemaakt. Ze zeiden dat ik zou worden vervolgd en een gevangenisstraf van zes maanden riskeer. En dat allemaal voor een oranje jurkje....''

Bavaria-directeur Peer Swinkels vindt de actie van de FIFA in The Star 'onzinnig'. "Het zijn leuke jurkjes en er staat geen merknaam op. In mijn bescheiden mening mag iedereen toch dragen wat hij of zij wil. Dus wat hebben we verkeerd gedaan? Sinds wanneer bestaat er een kledingvoorschrift tijdens wedstrijden?"

DE FIFA beroept zich op een ,,ongeoorloofde marketing-overval'' van Bavaria. Ook tijdens het WK in 2006 ging de FIFA in de clinch met het biermerk. Toen waren lederhosen de inzet van de discussie. (MARK CALDENHOVEN, Johannesburg)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9366
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door Monkey Tonk » do jun 17, 2010 4:48 am

Ja vrijheid is mooi en prachtig, zolang het niet ten koste gaat van corporate fascism. Het draait allemaal om de sponsors. Zelfs bij de bal. Het maakt niet eens maar uit of je er nog mee kunt voetballen.

Intussen gaat van Marwijk laten zien dat hij niet weet hoe hij een ploeg in het WK moet laten groeien. Hij start tegen Japan gewoon weer met vd Vaart.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58829
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door 999 » do jun 17, 2010 7:49 am

Armoedig toernooi tot nu toe.Geen vedettes die opstaan en je tracteren op hoogstandjes.Integendeel, de/het verwende jongetje(s) gaan mekkeren bij de bond omdat ze een gele kaart krijgen.

Het voetbal zou een zegen zijn voor Afrika.Er is er maar een die er beter van wordt en dat is de Fifa.Allang van te voren de Zuid-afrikaan die dacht ( in zijn schamele bestaan ) mooi een klein zakcentje te kunnen verdienen weg geboensoert door de pitbulls van de Fifa.Men heeft er zelfs de Afrikaanse wet voor aangepast.

En dan nu de Bavaria meisjes.Als men slim was geweest had men het een beetje in de gaten gelopen of het echt niet uit de klauwen zou gaan lopen.Maar nee, de grijpgrage handen van de Fifa en alles dichttimmerde sponsoren doken er meteen bovenop.Slimpoten.Bavaria lacht zich een deuk.Voor de gewone man zijn ( waren ) het gewoon een stel leuke grietjes in een Oranje jurkje, de gewone voetbalfan zal het een worst wezen, let wel een Oranje jurkje zonder reclame opschriften of wat dan ook .. en zo'n lekker bier is Bavaria nu ook weer niet ...

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door Dr. Living Stoned » do jun 17, 2010 11:38 am

Monkey Tonk schreef:Intussen gaat van Marwijk laten zien dat hij niet weet hoe hij een ploeg in het WK moet laten groeien. Hij start tegen Japan gewoon weer met vd Vaart.
waarom zou dat verkeerd zijn, Japan voetbalt amper nog naar voren, die trekken een muur op rond de eigen 16 en vandaar uit is het "alle ballen op Honda". Ik denk dat je Elia pas kan gebruiken bij een 1-0 voorsprong.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door Dr. Living Stoned » do jun 17, 2010 3:26 pm

'Als heel Oranje minder presteert, heb ik het gedaan'

Rafael van der Vaart moest tijdens Nederland-Denemarken (2-0) 23 minuten voor tijd naar de kant en uitgerekend zijn vervanger Eljero Elia maakte veel indruk. Van der Vaart kreeg na afloop van de wedstrijd flinke kritiek op zijn spel, al is hij dat wel gewend.

'Ik herken dat de onvrede zich op mij toespitst', aldus Van der Vaart in gesprek met De Telegraaf. 'Als het hele elftal ondermaats presteert, heeft Van der Vaart het gedaan. Je wordt er hard van als alle mensen twijfelen. Maar het frustreert wel. Ik zal ermee moeten leren leven, dat ik bij Oranje nooit onomstreden ben.'

'Ruud Gullit zei als analist op ESPN zelfs dat Wesley Sneijder slecht was door mij. Dat gaat echt te ver, want tegen Hongarije vulde ik het op precies dezelfde manier in en liep het wel. Het is te gek voor woorden dat ik als enige niet slecht mag spelen. Maar knokken hoort erbij. En ik moet ook heel eerlijk zijn, dat ik ondanks mijn 79 interlands nog steeds elke keer moet vechten om erin te staan.'

'Altijd scherp moeten zijn, maakt me juist beter. Maar soms vraag ik me wel eens af: wat moet ik nou nog meer doen? Achter de spits, op nummer tien, is nog steeds mijn favoriete positie. Alleen is het zo dat ook Wesley daar goed kan spelen.'
VI

Ik heb Van der Vaart enorm hoog zitten [zo jammerde ik veel meer na zijn vertrek, dan na Sneijders vertrek, mijn held!!!] maar wat een enorme jankert
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Kilroy
Berichten: 1136
Lid geworden op: za sep 27, 2003 11:33 pm
Locatie: California

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door Kilroy » do jun 17, 2010 7:16 pm

Natuurlijk is die Bavaria affaire een absoluut schandaal, zoals 999 schrijft. Iedereen weet zo langzamerhand wel dat FIFA een stelletje schurken zijn maar dat ze b.v. alle merchandising benefieten contractueel zouden opeisen tot het nadeel van RSA, dat ze zich bemoeien met het zingen van het volkslied en meedere potsierlijke vertoningen die niets met voetbal te maken hebben en dat ze geeisd hebbben dat de Bavaria dames uit het stadion gezet en aangehouden en vervolgd werden, dat gaat toch alles te buiten.
Ik zou het prachtig vinden als ze dat hier zouden proberen en zou met genoeges Bavaria gratis bijstaan. Zelfs zonder het 1st Amendment zou dat een "Royal Ass-kicking" worden, maar ja, ze zouden wel een locale advocaat in de arm nemen die ze razend snel zou vertellen dat dit hen wel eens een enorme hoop geld zou kunnen kosten. En geld is Blatter's grootste liefde.
Net ten noorden van de stad Zürich, op de Zürcherberg, staat een prachtig complex gebouw met het best uitzicht over her meer. Dat is de FIFA. Vlak er naast staat een restaurant, bet best van Zürich zo niet van Zwitserland. Het heet geloof ik Sonnenberg. Ik at daar eens met regerings mensen en ontmoette de chef, waar ik hoorde dat het restaurant n.b. aan FIFA toehoord. Ik wed dat Blatter een hobby heeft: "Lekker eten - zonder betalen". If you get the impression that I detest this asshole, you're right on!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9366
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Wereldkampioenschap 2010

Bericht door Monkey Tonk » vr jun 18, 2010 7:21 am

Dr. Living Stoned schreef:
'Als heel Oranje minder presteert, heb ik het gedaan'

Rafael van der Vaart moest tijdens Nederland-Denemarken (2-0) 23 minuten voor tijd naar de kant en uitgerekend zijn vervanger Eljero Elia maakte veel indruk. Van der Vaart kreeg na afloop van de wedstrijd flinke kritiek op zijn spel, al is hij dat wel gewend.

'Ik herken dat de onvrede zich op mij toespitst', aldus Van der Vaart in gesprek met De Telegraaf. 'Als het hele elftal ondermaats presteert, heeft Van der Vaart het gedaan. Je wordt er hard van als alle mensen twijfelen. Maar het frustreert wel. Ik zal ermee moeten leren leven, dat ik bij Oranje nooit onomstreden ben.'

'Ruud Gullit zei als analist op ESPN zelfs dat Wesley Sneijder slecht was door mij. Dat gaat echt te ver, want tegen Hongarije vulde ik het op precies dezelfde manier in en liep het wel. Het is te gek voor woorden dat ik als enige niet slecht mag spelen. Maar knokken hoort erbij. En ik moet ook heel eerlijk zijn, dat ik ondanks mijn 79 interlands nog steeds elke keer moet vechten om erin te staan.'

'Altijd scherp moeten zijn, maakt me juist beter. Maar soms vraag ik me wel eens af: wat moet ik nou nog meer doen? Achter de spits, op nummer tien, is nog steeds mijn favoriete positie. Alleen is het zo dat ook Wesley daar goed kan spelen.'
VI

Ik heb Van der Vaart enorm hoog zitten [zo jammerde ik veel meer na zijn vertrek, dan na Sneijders vertrek, mijn held!!!] maar wat een enorme jankert
Ik vind VDV een eersteklas zeikstraal. Hij viel een keertje goed in voor het WK, voor Sneijder, zodat hij hem niet voor de poten kon lopen, en dan komt hij hiermee aan. Dit soort egocentrisch gezeik kan je helemaal niet gebruiken tijdens een WK. Het gaat nu alleen om de ploeg. Als VDV dat niet begrijpt kan hij beter oprotten.

Met VDV en Sneijder klopt de veldbezetting niet. Heeft geen zin om dat te blijven proberen, en tijdens zo'n toernooi komt het er bovendien op neer dat er hiermee kostbare tijd verkloot wordt, die beter gebruikt kon worden om een steeds hechter team te smeden.

Plaats reactie