Het lag nogal voor de hand. Zie mijn post van gisteren.
Braafheid heeft de oudere rechten, en Anita liet gisteren niet zien dat hij beter is.
Moderator: mods
Jöhnk schreef:Ik lees de T. niet hoor.![]()
Het lag nogal voor de hand. Zie mijn post van gisteren.
heeft de oudere rechten, en Anita liet gisteren niet zien dat hij beter is.
Nou, ik had liever GVB of AO thuisgelaten.Thijs schreef:Jammer voor Vurnon! Ik vind 'm sowieso beter dan Braafheid, maarja.
Ja, daarom begrijp ik het optimisme ook niet. Verdedigend is het niet veel.Enganche schreef:De keuze Vlaar/Ooijer werd Van Marwijk makkelijk gemaakt door de blessure van Vlaar. Dat Lens gisteravond niet eens mee mocht doen was natuurlijk al een teken aan de wand. We gaan nu dus met twee verdedigers naar het WK die eigenlijk zo snel achteruit zijn gegaan dat ze komende zomer stoppen of weg moeten bij hun club en twee verdedigers die een handvol wedstrijden hebben gespeeld gedurende het afgelopen seizoen (Braafheid en Boula). Lekker dan.
Echt?Bertje schreef:Dat gaat dan langs mij heen.
Er is niets optimistisch aan om te zeggen dat Nederland één van de pak hem beet tien kanshebbers is. Dit vind ik echt een onbegrijpelijke opmerking.joey schreef:Dat noem ik dus optimisme.
Nou, je haalde het feit dat je had gehoord en gelezen dat Nederland wel eens wereldkampioen zou kunnen worden aan om te ondersteunen dat Nederland optimistisch is. Als dat twee verschillende standpunten waren had je dat wat duidelijker moeten maken. Dat ik dan vreemd opkijk als je ter ondersteuning hiervan op de proppen komt met vier verhaaltjes van mensen die een bepalende rol hebben in het Nederlandse voetbal (en dus moeilijk de kansen van het Nederlands elftal kunnen afbranden) op een land met meer dan zestien miljoen inwoners lijkt me heel normaal.Ik heb niet gezegd dat iedereen zei dat Nederland wereldkampioen zou worden. Ik zei twee dingen: 1) de stemming is optimistisch en 2) ik heb gehoord en gelezen dat Nederland wel eens wereldkampioen zou kunnen worden. Waarom ga jij daar tegenin?![]()
Ach gut.Soms denk ik dat jij het leuk vindt om werkelijk álles tegen te spreken wat ik zeg.
Inderdaad, wat is daar mis mee? Het is een spelletje.Duke schreef:Ach, niets mis met een beetje optimisme toch? Liever dat dan altijd maar van het negatieve uitgaan.
Dat zijn nog spelers uit de tijd van voordat Adriaanse de opleiding heeft verneukt.Enganche schreef:Aardig statistiekje trouwens.
12 van de laatste 27 spelers komen uit de opleiding van Ajax.
3 van de laatste 27 spelers komen uit de opleiding van Feyenoord.
2 van de laatste 27 spelers komen uit de opleiding van PSV (als je Huntelaar meetelt).
2 van de laatste 27 spelers komen uit de opleiding van FC Utrecht.
De rest van de clubs (AGOVV, AZ, FC Groningen, FC Twente, Fortuna Sittard Sittard, Quick Boys, Vitesse en Willem II) hebben allemaal één speler uit hun opleiding bij de laatste 27 van Nederland zitten.