Wereldkampioenschap 2010
Moderator: mods
Re: Wereldkampioenschap 2010
Heskey is toch nog geen 1.90?
Veel zal het niet schelen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Rossi is thuisgelaten door Lippi. Onbegrijpelijk.
Engeland met Crouch of Heskey in de basis kan ook liever thuisblijven. Dat betekent namelijk ook dat Gerrard en Lampard minder zullen functioneren.
IK GELOOF!!!!!!
Dat werkt voor geen meter.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dat denk ik dus ook.
Sowieso moet Engeland met 5 middenvelders gaan spelen..
Sowieso moet Engeland met 5 middenvelders gaan spelen..
IK GELOOF!!!!!!
Ik zou er zoiets van maken:
Crouch;
Gerrard, Rooney, Lennon;
Barry, Lampard;
Cole, Ferdinand, Terry, Johnson.
Kun je Carrick nog inbrengen voor meer stabiliteit ten faveure van Crouch of Gerrard.
Crouch;
Gerrard, Rooney, Lennon;
Barry, Lampard;
Cole, Ferdinand, Terry, Johnson.
Kun je Carrick nog inbrengen voor meer stabiliteit ten faveure van Crouch of Gerrard.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Leuke spelers maar ik zie Engeland niet echt iets presteren op het WK. Eerste twee rondes zullen ze doorkomen. Daarna is het afgelopen.
IK GELOOF!!!!!!
Laten we het liever over voetballers hebben: waar is Ashley Young? Geblesseerd, uit vorm?generaal schreef:Heskey is toch nog geen 1.90?

En dan Camoranesi en Gattuso meenemen.Peter schreef:Rossi is thuisgelaten door Lippi. Onbegrijpelijk.

Dit is een old boys network selectie. Lippi kon of wilde geen afscheid nemen van 2006.
Ik denk dat ze ver(der) komen. De engelse ploegen lagen er vroeg uit in de CL, dus dat zal wat krachten hebben gescheeld i.v.m. voorbije jaren. Ze hebben met Capello de m.i. beste manager van de 32 deelnemers en een selectie die qua leeftijd, niveau en ervaring zou moeten kunnen pieken.Rishi schreef:Leuke spelers maar ik zie Engeland niet echt iets presteren op het WK. Eerste twee rondes zullen ze doorkomen. Daarna is het afgelopen.
Komt nog bij dat ze een bepaald 'thuisvoordeel' zullen hebben, want de locals zullen de Engelse ploeg ondersteunen. Engeland zal Italiaans spelen, niet met z'n krachten smijten en zeer moeilijk te verslaan zijn. En jongens als Lampard en Rooney zijn altijd goed voor een goal. Laatste 4 of meer, gok ik.
Gaat dus niets worden.wimpey schreef:En dan Camoranesi en Gattuso meenemen.Peter schreef:Rossi is thuisgelaten door Lippi. Onbegrijpelijk.![]()
Dit is een old boys network selectie. Lippi kon of wilde geen afscheid nemen van 2006.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat werd vier jaar geleden ook van Frankrijk gedacht.
Voor mij was Italië toen favoriet voor de titel.
Nu niet, dus. Al moet ik zeggen dat ik voorspellen heel lastig vind. Geen idee hoe de velden daar zijn, bijvoorbeeld? Zijn ze 'europees' of meer in het voordeel van de Zuidamerikaanse ploegen?
Nu niet, dus. Al moet ik zeggen dat ik voorspellen heel lastig vind. Geen idee hoe de velden daar zijn, bijvoorbeeld? Zijn ze 'europees' of meer in het voordeel van de Zuidamerikaanse ploegen?
Het stinkt aan alle kanten!
Ooh, dat weet ik dus niet. Lippi is een groot manager, hij weet wel wat hij doet.joey schreef: Gaat dus niets worden.
Dit WK leeft niet zo bij me. Hebben anderen dat ook? Te ver weg ofzo.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik moet nog allerhande poultjes invullen, maar in tegenstelling tot voorgaande jaren vind ik het nu één groot zwart gat. Serieus, voorgaande EK's en WK's wist ik prima te voorspellen, maar dit keer is het anders. Geen uitgesproken favorieten en zelfs de nummers 1 en 2 van de poules vind ik lastig voorspellen.
Heb ik totaal geen last van. Heb er enorm veel zin in. En die zin blijft ook als Nederland er als voorspeld in de kwartfinale uitvliegt. Maar goed, wellicht is dat geen verrassing. 

Klopt. Ergens leeft het zeker bij mij maar aan de andere kant zijn er ook nog te weinig boeiende wedstrijden. Ik heb ook amper vriendschappelijk voetbal gekeken..wimpey schreef:Ooh, dat weet ik dus niet. Lippi is een groot manager, hij weet wel wat hij doet.joey schreef: Gaat dus niets worden.
Dit WK leeft niet zo bij me. Hebben anderen dat ook? Te ver weg ofzo.
IK GELOOF!!!!!!
Weinig boeiende wedstrijden? Ik heb slechts bij één of twee wedstrijden moeite om een reden te vinden om te kijken.
Als je vindt dat er nu nog weinig boeiende wedstrijden zijn, dan vind je dat blijkbaar tijdens ieder WK. De bezetting is qua namen in ieder geval niet zwak.
Als je vindt dat er nu nog weinig boeiende wedstrijden zijn, dan vind je dat blijkbaar tijdens ieder WK. De bezetting is qua namen in ieder geval niet zwak.
De beste? Italië, Spanje en Zwitserland hebben ook geen onaardige coaches.wimpey schreef:Ze hebben met Capello de m.i. beste manager van de 32 deelnemers en een selectie die qua leeftijd, niveau en ervaring zou moeten kunnen pieken.
Spannende wedstrijden dan.Enganche schreef:Weinig boeiende wedstrijden? Ik heb slechts bij één of twee wedstrijden moeite om een reden te vinden om te kijken.
Nederland, Argentinie, de poule van Brazilie en Portugal en dan houdt het voor mij op. Liever op het volgende WK 24 wedstrijden ofzo. Niemand zit toch te wachten op Honduras, Nieuw-Zeeland, Noord-Korea enz.
IK GELOOF!!!!!!
Dit verhaal hoor je ieder WK: "het valt eigenlijk toch wel tegen met de spanning/kwaliteit/etc."
Je zou denken dat mensen er inmiddels aan gewend zijn. Ik heb er in ieder geval enorm veel zin in. Jammer dat ik de komende weken nog met tentamens zit.
Je zou denken dat mensen er inmiddels aan gewend zijn. Ik heb er in ieder geval enorm veel zin in. Jammer dat ik de komende weken nog met tentamens zit.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik heb er ook wel zin in hoor. Zeker de wedstrijden van Nederland, Argentinie enzo. Maar van de rest heb ik nog niet echt een beeld. Misschien komt het daardoor.
IK GELOOF!!!!!!