Voorbereiding WK 2010
Moderator: mods
Re: Voorbereiding WK 2010
OMG, Elia!!!!! Love!
Elia - Van Persie - Robben. Beste voorhoede.
Actie is prima, aldus Kieft.
Weergaloze actie man.
Actie is prima, aldus Kieft.

Lekker doelpunt van Elia, hoor. 

Hahaha, wat een heldenaanval. 6-1. 

Jammer dat de balans zo scheef is in Oranje. We hebben bijna genoeg topspitsen om een heel stadion mee te vullen, maar fatsoenlijke verdedigers moet je met een lampje zoeken.
Dat is even schrikken. Wissel Robben snel!
Hij hinkelt. Hopelijk valt het mee.
Robben struikelt over zijn eigen poten en raakt geblesseerd.
Dit zit er niet goed uit. Fingers crossed dat het meevalt.
- Liberty
- Contacteer:
Inderdaad. Maar ik ben bang voor een spierscheuring.
Tijd voor iets nieuws.
Als je de reacties van de spelers en de bondscoach ziet, dan weet je wel genoeg.
Exit Robben.
Exit Robben.

Hamstring, was niet echt een rare beweging te zien, maar bij Robben is er wat dat betreft ook weinig nodig.
De bondscoach kijkt er niet vrolijk bij. Lijkt geen goed nieuws. Misschien kan hij later in het toernooi meespelen als hij een paar weken is uitgeschakeld. Robben heb je pas echt nodig in de kruisfinales.
2-3 weken volgens dokter Koeman. Daar zou ik voor tekenen.
Ik wilde vragen of je Robben dan vanaf links zou opstellen, maar die vraag lijkt me inmiddels overbodig.Bertje schreef:Zonder Kuyt is er totaal geen stootkracht voor het doel. Stel die vent nou maar gewoon op.
Het hoeft niet een ramp te zijn. Van Japan, Kameroen en Denemarken win je ook wel zonder Robben.
- Liberty
- Contacteer:
De 8ste finales waarschijnlijk ook wel. Of je moet Italie treffen, maar dat verwacht ik niet.
Tijd voor iets nieuws.
Ik vond de bezetting voor het doel in de tweede helft juist beter, met Sneijder die bijvoorbeeld een paar keer goed doorliep. Maar goed, dat hoeft niets met Kuyt te maken te hebben.Enganche schreef:Ik wilde vragen of je Robben dan vanaf links zou opstellen, maar die vraag lijkt me inmiddels overbodig.Bertje schreef:Zonder Kuyt is er totaal geen stootkracht voor het doel. Stel die vent nou maar gewoon op.
Of in de kwartfinale tegenover Maicon.Enganche schreef:Ik wilde vragen of je Robben dan vanaf links zou opstellen, maar die vraag lijkt me inmiddels overbodig.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Robben en z´n hamstrings.
Dit was verder echt een kopie van Duitsland - Bosnie.
Zowel Duitsland als Oranje zullen met de borst vooruit naar ZAF gaan, na een nietszeggende overwinning in de 2e helft van een oefenpotje.

Dit was verder echt een kopie van Duitsland - Bosnie.
Zowel Duitsland als Oranje zullen met de borst vooruit naar ZAF gaan, na een nietszeggende overwinning in de 2e helft van een oefenpotje.
Dit soort wedstrijden zegt niets, dat weten ze bij Oranje ook wel. Ik vind het trouwens wel knap om een hamstringblessure (daar leek het tenminste erg op) op te lopen met een hakballetje. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Blijkbaar stond zijn hamstring op knappen. Was het nu niet gebeurd, dan een dag later wel.
http://www.telegraaf.nl/telesport/wk201 ... =telesport
http://www.telegraaf.nl/telesport/wk201 ... =telesport