19 juni, 20.45 uur Portugal-Duitsland

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr jun 20, 2008 3:46 pm

echt?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13759
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » vr jun 20, 2008 7:22 pm

Van 1 op 7 naar 1 op 6.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9368
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » vr jun 20, 2008 8:17 pm

joey schreef:
Monkey Tonk schreef:Grappig dat je zo weinig kunt laten zien en toch bij de laatste vier zit. Typisch Duits.
En typisch Nederlands om steeds weer te doen alsof het Duitse voetbal niets voorstelt. Natuurlijk, Duitsland heeft wel eens betere teams gehad, maar deze Mannschaft is ook weer geen Polen of zo. Als iedereen doet wat hij moet doen en iedereen erin gelooft, kan Duitsland wel degelijk een rol spelen.
Het ging me meer om deze tegenstelling:
Over het hele toernooi heeft Duitsland het minimale laten zien om bij de laatste vier te komen.

Het kan zo maar gebeuren dat het alom de hemel ingeprezen Oranje de laatste vier niet haalt.
Ik weet niet wat 'typisch Nederlands' is; wel dat Duitsland jarenlang de Angstgegner is geweest voor Nederland. Nu niet meer, maar je zult mij niet zo snel een tegenstander horen onderschatten (zoals Rusland hier wordt onderschat). Wel vind ik de reacties op de Duitse overwinning 'typisch' overdreven en heb proberen aan te geven waarom. Maar als je dat toch in een typisch Nederlands jasje wilt gieten staat je dat uiteraard helemaal vrij. Typisch Nederlands?

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr jun 20, 2008 8:49 pm

[quote="Jinne"]Van 1 op 7 naar 1 op 6.[/quoteJij begrijpt het :ajaxsmiley.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie