12 juni, 18.00 uur Kroatië-Duitsland
12 juni, 18.00 uur Kroatië-Duitsland
12 juni, 18.00 uur Klagenfurt: Kroatië-Duitsland
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Zag net de vermoedelijke opstelling van de Kroaten. Naast Kovac en Simunic zou in de persoon van Simic nóg zo'n Japanese bullet train spelen.
Rakitic staat er ook in, Pranjic en Petric niet.
Niko Kovac mag ook weer opdraven (let op die snuiter, die gaat echt alles uit de kast halen om die Duitsers een oor aan te naaien), Vukojevic zou niet spelen.
De ultramobiele Duitsers tegen de ultrastatische Kroaten, ik heb er een heel zwaar hoofd in. Maar wie weet wordt het net zo mooi als tijdens het WK in 1998.

Rakitic staat er ook in, Pranjic en Petric niet.
Niko Kovac mag ook weer opdraven (let op die snuiter, die gaat echt alles uit de kast halen om die Duitsers een oor aan te naaien), Vukojevic zou niet spelen.
De ultramobiele Duitsers tegen de ultrastatische Kroaten, ik heb er een heel zwaar hoofd in. Maar wie weet wordt het net zo mooi als tijdens het WK in 1998.

Daar kunnen we dus niets mee. Robben heeft ook meer talent dan Boulahrouz...D_skilled schreef:Petric is niet mijn type speler, dus die mag eruit en Rakitic heeft toch meer talent.
Rakitic en Petric zijn volledig verschillende types. Wat in het voordeel van Rakitic zou pleiten is dat ie meer teamspeler is. Hij is balvaster, Petric legt veel meer risico in z´n acties. En Petric wil z´n poot nog wel eens terugtrekken, Rakitic niet.
Ik vind die Bilic een mooie vent en hij heeft prachtige resultaten behaald. Eens kijken hoe ie de Duitsers gaat bestrijden. Het lijkt me David tegen Goliath, alleen met tactische meesterzetten kunnen de Kroaten de Duitsers het hoofd bieden, lijkt me. Ik ga er eens goed voor zitten.
- SylvievdVaart
Misschien was de selectie gewoon niet goed genoeg?Scherrer schreef:Dat heb nou wel vaker met Blind, het idee dat hij het goed ziet en best wel wat van het speletje weet. Maar als trainer kwam het er niet bepaald uit.Jöhnk schreef:Goede analyse van Blind.

Duitsland was toch de grote favoriet? Was erg matig hoor
I think I lost my fucking headache
Leuke uitslag. Die 2-0 was gelukkig maar dat maakt niet uit want "de beste ploeg heeft gewonnen." Maar ik zweer het je dat die scheidsrechters instructies hebben gekregen om vooral flink door te laten spelen, dan zie je zo'n duikelkoning als Ballack helemaal gek worden. En dat is genieten.
Rode kaart was overigens terecht, mag gewoon niet. Terwijl die Schweinsteiger eindelijk eens wat dynamiek bracht.

Rode kaart was overigens terecht, mag gewoon niet. Terwijl die Schweinsteiger eindelijk eens wat dynamiek bracht.
Dat mag je wel zeggen. 5-1 had ook gekund. Wat heb ik die Kroaten onderschat zeg! Ze deden het perfect, gaven Duitsland geen enkele kans om diepte in hun spel te maken. En bij balbezit zo balvast, zo zeker in het combinatiespel. Fantastische teamprestatie, met maestro Modric natuurlijk als absolute uitblinker.Real Ajax schreef:Leuke uitslag. Die 2-0 was gelukkig maar dat maakt niet uit want "de beste ploeg heeft gewonnen."
Was met Lahm de beste Duitser. De rest was bagger. Jansen en Mertesacker staan te slapen bij de eerste goal en usual suspect Metzelder geeft Kranjcar keer op keer de kans om voor de keeper op te duiken.Rode kaart was overigens terecht, mag gewoon niet. Terwijl die Schweinsteiger eindelijk eens wat dynamiek bracht.
Nee, dit was een genot... Löw die Italie - Holland analyseert, hij had zich beter om z'n eigen rommel kunnen bekommeren. Van die vette bek van de Duitsers is effe helemaal niets meer over. Compleet 'vorgeführt', vernederd.

-
- AT Toto winner 15/16