9 juni, 20.45 uur Nederland-Italië
9 juni, 20.45 uur Nederland-Italië
9 juni, 20.45 uur Bern: Nederland-Italië
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ach, het is wel leuk een EK, en het zou leuk zijn als Nederland zou winnen, maar ik verwacht er weinig van. Het leeft in ieder geval nog niet echt.
Wel leuk om te zien hoe het bij jonge kinderen leeft, vooral op de basisscholen: allemaal jongetjes in het oranje, met oranje spullen. :hupajax.gif:
Wel leuk om te zien hoe het bij jonge kinderen leeft, vooral op de basisscholen: allemaal jongetjes in het oranje, met oranje spullen. :hupajax.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- SylvievdVaart
Hier ook! Volgens mij is het vandaag Oranjedag ofzo, alle kids zijn liedjes aan het zingen en ik zie alleen maar oranje.Duke schreef: Wel leuk om te zien hoe het bij jonge kinderen leeft, vooral op de basisscholen: allemaal jongetjes in het oranje, met oranje spullen. :hupajax.gif:
Tuurlijk heb ik er zin in. Straks boodschappen doen en wat hapjes voorbereiden. Lekker voor de jongens, toch?

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Ik zie altijd op tegen wedstrijden tegen Italianen. Bij Ajax, maar ook bij Oranje. Op de één of andere manier heb ik het gevoel dat we ons weer naïef eenvoudig in de luren laten leggen.Jöhnk schreef:Bij mij leeft het toernooi wel, maar deze wedstrijd minder. Ik heb er namelijk weinig vertrouwen in.
Makkelijk lullen: jij bent toch voor Italie?Peter schreef:Denk ik ook. Bij Ajax zou ik me daar druk om kunnen maken, maar bij Oranje heb ik dat totaal niet.

Ik ben benieuwd en een tikkie nerveus. Ga vanavond in de kroeg kijken, want ik wil het thuisfront niet blootstellen aan het gevloek en getier. Die blagen van me zouden bang voor me worden.

Mevr. wimpey heeft het nu al helemaal gehad met dat EK. En toen ik 'r vanochtend vertelde dat er nog slechts ruim 2,5 week en 27 wedstrijden te gaan zijn, werd de sfeer in casa wimpey er niet veel beter op!

wimpey schreef:Mevr. wimpey heeft het nu al helemaal gehad met dat EK. En toen ik 'r vanochtend vertelde dat er nog slechts ruim 2,5 week en 27 wedstrijden te gaan zijn, werd de sfeer in casa wimpey er niet veel beter op!

Herkenbaar.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zit wat in. Natuurlijk hoop ik wél dat Nederland die Fransen van katoen geven. Die mogen wat mij betreft na de voorrondes wel weer naar huis.wimpey schreef:Makkelijk lullen: jij bent toch voor Italie?Peter schreef:Denk ik ook. Bij Ajax zou ik me daar druk om kunnen maken, maar bij Oranje heb ik dat totaal niet.![]()
Ik kijk vanavond ook gewoon thuis, maar dat is logisch.
Precies. Lading bier erbij. Oranje is toch een beetje dat wij-gevoel.Jesse schreef:Oranje moet ik eigenlijk altijd wel in een grote groep kijken. Is toch sfeerverhogend.
Ik kijk het liefst alleen naar Ajax. En dan na afloop een lading bier weghakken om wéér een teleurstelling te verwerken.Ajax is een ander verhaal. Dat moet ik bijvoorbeeld echt niet met vrouwen kijken.
Ik heb eens iets gelezen in de trant van: it's uncool to support a winning team. Zo langzamerhand weet ik hoe 'zulke' supporters zich jarenlang voelen.

-
- AT Toto winner 10/11
Hihi, herkenbaar. Wedstrijden van Ajax vind ik echt belangrijk, dan kan ik het totaal niet hebben als er andere mensen praten/domme opmerkingen maken. Ook wil ik zelf in de emotie wel eens wat te 'fanatiek' reageren. Bijzonder niet-charmant, dus geen vrouwen erbij.Jesse schreef:Oranje moet ik eigenlijk altijd wel in een grote groep kijken. Is toch sfeerverhogend. Ajax is een ander verhaal. Dat moet ik bijvoorbeeld echt niet met vrouwen kijken.
Bj Oranje interesseert het me allemaal een stuk minder en gaat het eigenlijk alleen om de gezeligheid.