9 juni, 18.00 uur Roemenië-Frankrijk
9 juni, 18.00 uur Roemenië-Frankrijk
9 juni, 18.00 uur Zürich: Roemenië-Frankrijk
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Inderdaad, al is het begin van de tweede helft beter nu ..Starring schreef:Idd, het niveau van het voetbalspel gaat in zijn algemeenheid hard achteruit. Veelal voorspelbaar voetbal in één tempo. Weinig acties en technische hoogtepunten.Voetske schreef:Ook deze wedstrijd valt tot nu toe tegen ..
Enkel Portugal kon mij tot op heden bekoren.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Die Fransen scoren tegen Oranje ook niet als ze zo aanvallen als gisteren.
Onhutsend moment, Begin 2e helft verovert die Troelala (of zoiets) de bal op het middenveld en heeft ruimte. Op rechts heeft Ribery ruimte om met een loopaktie gevaar te stichten en die Troelala een afspeelmogelijkheid te geven. In het centrum geldt hetzelfde voor Benzema en vanaf links voor 'le sulk'. Wat gebeurt er: ze blijven alledrie staan. Kans op mogelijkheid foetsie...
Zonder Henry scoort Frankrijk tegen ons niet, lijkt me.
Onhutsend moment, Begin 2e helft verovert die Troelala (of zoiets) de bal op het middenveld en heeft ruimte. Op rechts heeft Ribery ruimte om met een loopaktie gevaar te stichten en die Troelala een afspeelmogelijkheid te geven. In het centrum geldt hetzelfde voor Benzema en vanaf links voor 'le sulk'. Wat gebeurt er: ze blijven alledrie staan. Kans op mogelijkheid foetsie...
Zonder Henry scoort Frankrijk tegen ons niet, lijkt me.