7 juni, 18.00 uur Zwitserland-Tsjechië
7 juni, 18.00 uur Zwitserland-Tsjechië
7 juni, 18.00 uur Basel: Zwitserland-Tsjechië
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
Duitsland-Costa Rica, toch? Mooie goals gezien toen.Beloki schreef:Twee jaar terug was het dieptepunt. Duitsland-Polen meen ik. Toen ben ik nog voor (!) de rust in slaap gevallen.Peter schreef:Daar heb je gelijk in. Openingswedstrijden zijn altijd armoedig.
Zwitserland kon de bal niet eens van A naar B brengen, laat staan naar C.
Ik zie Tsjechie ook niet ver komen met dit elftal.
- Monkey Tonk
Heh, ik vond de combinaties van Barnetta, Inler, Hakan Yakin en Behrami leuk om naar te kijken. Tsjechie daar tegen had niks behalve lange halen naar voren.
Maar laten we vanuit gaan van de standaard voetbal stereotypen, da's veel leuker. Zwitserland kan niet voetballen, Duitsland-Polen moet wel saai zijn. (De laatste half uur van Duitsland-Polen was een van de leukste van de hele WK.)
Maar laten we vanuit gaan van de standaard voetbal stereotypen, da's veel leuker. Zwitserland kan niet voetballen, Duitsland-Polen moet wel saai zijn. (De laatste half uur van Duitsland-Polen was een van de leukste van de hele WK.)
Dat zeg ik toch nergens? Ik zeg gewoon dat ik die wedstrijd niks vond. Dat jij er dit gebrabbel van weet te maken, is niet mijn fout. Enne.. de laatste half uur?bryan schreef: Zwitserland kan niet voetballen, Duitsland-Polen moet wel saai zijn. (De laatste half uur van Duitsland-Polen was een van de leukste van de hele WK.)
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Dat Zwitserland was nog beroerder dan ik dacht. Barnetta en Bernaglio zijn de enigen die wat kunnen. Frei raakte door z'n eigen onkunde geblesseerd. Onze a.s. bondscoach investeerde 4.5 mio in die jongen namens BVB. Ik wil de Bassie-bashers nog wel eens horen wanneer Van Warwijk straks bondscoach is.
Die Tsjechen zijn geroutineerd en geslepen, maar je zag ze moe worden aan het eind van de wedstrijd. 4 man achterin en 3 verdedigende middenvelders daarvoor. Erg armoedig. Ik miste Matejowsky en Fenin, die jongens kunnen en willen voetballen. Gepasseerd? Geblesseerd?
Die Tsjechen zijn geroutineerd en geslepen, maar je zag ze moe worden aan het eind van de wedstrijd. 4 man achterin en 3 verdedigende middenvelders daarvoor. Erg armoedig. Ik miste Matejowsky en Fenin, die jongens kunnen en willen voetballen. Gepasseerd? Geblesseerd?
Ik vond Zwitserland een stuk sterker spelen dan die Tsjechen. Meer kansen, meer tempo (en ook wat meer slordig balverlies). Die Tsjechen stemmen alles af op Koller, die over the hill is en amper normaal kan bewegen. De Zwitsers hadden bij 1-0 gewoon een strafschop moeten krijgen voor die handsbal van Ujfalusi.
PS: ligt het aan mij of zijn er allerlei posts verdwenen?
PS: ligt het aan mij of zijn er allerlei posts verdwenen?
Ik denk dat je Inler van Zwitserland te kort doet, die speelde ook een goede wedstrijd. Af en toe een linke bal, maar over het algemeen speelde ie prima. Speelde controlerend maar durfde wel door en de diepte te zoeken.wimpey schreef:Dat Zwitserland was nog beroerder dan ik dacht. Barnetta en Bernaglio zijn de enigen die wat kunnen. Frei raakte door z'n eigen onkunde geblesseerd. Onze a.s. bondscoach investeerde 4.5 mio in die jongen namens BVB. Ik wil de Bassie-bashers nog wel eens horen wanneer Van Warwijk straks bondscoach is.
Fenin is niet geblesseerd, maar hij krijgt de kans niet zoals wel meerdere jonge Tsjechen.
Leek me niet opzettelijk hands. Streller, Yakin, Vonlanthen: daar kun je op zo'n toernooi niet mee aankomen. Defensie ook heel zwak. De Foppe-lookalike heeft z'n beste verdediger (Eggimann) naar huis gestuurd. Onbegrijpelijk.Thomas schreef:Ik vond Zwitserland een stuk sterker spelen dan die Tsjechen. Meer kansen, meer tempo (en ook wat meer slordig balverlies). Die Tsjechen stemmen alles af op Koller, die over the hill is en amper normaal kan bewegen. De Zwitsers hadden bij 1-0 gewoon een strafschop moeten krijgen voor die handsbal van Ujfalusi.
Koller is idd passé. Liep er bij Nürnberg maar een beetje bij. Het was niet de dag van de spitsen: Frei, Koller, Sverkos (complete flop in de BL en hij 'schoot' die bal volgens mij met met z'n kuit binnen), Nuno Gomes. Da's prut.