8 juni, 20.45 uur Duitsland-Polen
8 juni, 20.45 uur Duitsland-Polen
8 juni, 20.45 uur Klagenfurt: Duitsland-Polen
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Aufstellung
Deutschland
Lehmann - Lahm, Mertesacker, Metzelder, Jansen - Frings, Ballack - C. Fritz, Schweinsteiger - Klose, Podolski
Trainer: Löw
Polen
Boruc - Wasilewski, J. Bak, Mi. Zewlakow, Wawrzyniak - Lewandowski, Dudka - Lobodzinski, Krzynowek - Zurawski - Smolarek
Trainer: Beenhakker
Volgens Kicker. 2 Polen in de Duitse voorhoede.
Deutschland
Lehmann - Lahm, Mertesacker, Metzelder, Jansen - Frings, Ballack - C. Fritz, Schweinsteiger - Klose, Podolski
Trainer: Löw
Polen
Boruc - Wasilewski, J. Bak, Mi. Zewlakow, Wawrzyniak - Lewandowski, Dudka - Lobodzinski, Krzynowek - Zurawski - Smolarek
Trainer: Beenhakker
Volgens Kicker. 2 Polen in de Duitse voorhoede.
Ik deel je vrees. Vond 'm in de CL-finale 'überragend'. Tandem met Frings is klasse... Ben niet met D-Skilled eens dat beide centrale verdedigers bagger zijn, want Mertesacker is een prima verdediger. Lahm is een klasbak, Jansen kan een klasbak worden...Bertje schreef:Sowieso vrees ik dat Ballack dit toernooi gaat vlammen. Die heeft de perfecte voorbereiding gehad: enorm fit, in een goed ritme en hij heeft wat recht te zetten.
Aan de andere kant: Metzelder is matig, Lehmann onzeker, Schweini staat stil, Fritz is een rechtsachter en geen rechtshalf, Klose heeft in de 2e seizoenshelft (zoals meestal) geen bal geraakt en Poldi is nogal beperkt.
Dus ik denk dat er voor Polen wel wat te halen valt. 1-1.
- SylvievdVaart
Varkensklimmer viel sterk in, die zie ik nog wel een rol van betekenis spelen.
Ik heb op Duitsland gekeken. Terugschakelend naar Nederland 1 na de wedstrijd hoorde ik de verslaggever nog net zeggen: 'Wie weet wat er gebeurd zou zijn als Ebi Smolarek...' Tja, wie weet wat er gebeurd zou zijn als Duitsland nog drie, vier kansen had benut. Dan had Polen een pak rammel gehad.
Dik verdiende overwinning dus, en Duitsland staat er goed voor. Een start naar wens voor een land dat doorgaans niet zo goed start.
Ik heb op Duitsland gekeken. Terugschakelend naar Nederland 1 na de wedstrijd hoorde ik de verslaggever nog net zeggen: 'Wie weet wat er gebeurd zou zijn als Ebi Smolarek...' Tja, wie weet wat er gebeurd zou zijn als Duitsland nog drie, vier kansen had benut. Dan had Polen een pak rammel gehad.
Dik verdiende overwinning dus, en Duitsland staat er goed voor. Een start naar wens voor een land dat doorgaans niet zo goed start.
Het stinkt aan alle kanten!
Omdat ze normaal afbraakvoetbal spelen.
Vond het wel leuk hoe ze speelden. Op de vleugels hebben ze leuke technische spelers. Gomez is een goede spits, Klose vond ik ook niet onaardig. Ballack dirigeert. Ziet er leuk uit.
Ben benieuwd hoe ze het doen tegen de echte top. Want Polen was wel slecht hoor...
Vond het wel leuk hoe ze speelden. Op de vleugels hebben ze leuke technische spelers. Gomez is een goede spits, Klose vond ik ook niet onaardig. Ballack dirigeert. Ziet er leuk uit.
Ben benieuwd hoe ze het doen tegen de echte top. Want Polen was wel slecht hoor...
IK GELOOF!!!!!!