Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr aug 03, 2007 3:46 pm

Landzaat zou best mogen komen. Kewell moeten ze ver buiten de ArenA houden.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » vr aug 03, 2007 3:51 pm

Bertje schreef:Landzaat zou best mogen komen. Kewell moeten ze ver buiten de ArenA houden.
Hahaha toelichting aub,,. Landzaat is absoluut geen type Davids en komt te kort voor AJAX.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr aug 03, 2007 3:53 pm

Ik wil helemaal geen type Davids, omdat we al erg veel aanjagers hebben. Verstand graag.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » vr aug 03, 2007 3:54 pm

Bertje schreef:Ik wil helemaal geen type Davids, omdat we al erg veel aanjagers hebben. Verstand graag.
Die enige speler die overigens balans brengt in dit groepje ongeregeld!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » vr aug 03, 2007 7:23 pm

De Dominee schreef:Hopen dat het niet waar is dan maar. Kewell is een waardeloze voetballer en Landzaat over zijn top. Doe dan maar Defour, een jonge uitvoering van Landzaat.
Face your fears and live your dreams, No Fear

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr aug 03, 2007 7:42 pm

Ik snap wel wat Bertje bedoelt hoor. Gisteren miste Ajax bijvoorbeeld geen aanjager, want Gabri kon het prima in z'n eentje af. Ajax miste iemand die de lijnen kan uitzetten met een geweldig tactisch inzicht.

Jari Olavi Litmanen
Berichten: 8
Lid geworden op: vr aug 03, 2007 6:40 pm

Bericht door Jari Olavi Litmanen » vr aug 03, 2007 8:08 pm

Voor wat het waard is maar volgens Omroep Friesland vertrekt Alves bij Heerenveen en een Nederlandse club wil hem hebben. Volgens de reacties op abelenstra.com (http://www.abelenstra.com/frl/index.php ... ew&id=2314) zou het Ajax worden. Zou niet verkeerd zijn, zo'n topper. Ondanks dat het natuurlijk geen vleugelspeler is. Maar als Huntelaar volgend jaar weggaat, hebben we de opvolger al.

Met Suarez en een middenvelder erbij zijn we dan binnen. Prima selectie.
Hobbelend tussen VAK 410, 126 en 121 is het mooiste wat er is, afhankelijk van waar ik zin in heb.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr aug 03, 2007 8:08 pm

Zlatan Son of God schreef:
Bertje schreef:Ik wil helemaal geen type Davids, omdat we al erg veel aanjagers hebben. Verstand graag.
Die enige speler die overigens balans brengt in dit groepje ongeregeld!
Wat is balans? Is een speler die balans brengt een speler die veel op de bal jaagt? Dan brengt Davids balans.

Maar volgens mij is een speler die balans brengt een speler die zorgt dat je elftal van alles wat heeft. Nou, dat heeft dit elftal niet, dus kan Davids nooit de speler zijn die balans brengt.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33866
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr aug 03, 2007 9:14 pm

Jari Olavi Litmanen schreef:Voor wat het waard is maar volgens Omroep Friesland vertrekt Alves bij Heerenveen en een Nederlandse club wil hem hebben. Volgens de reacties op abelenstra.com (http://www.abelenstra.com/frl/index.php ... ew&id=2314) zou het Ajax worden. Zou niet verkeerd zijn, zo'n topper. Ondanks dat het natuurlijk geen vleugelspeler is. Maar als Huntelaar volgend jaar weggaat, hebben we de opvolger al.

Met Suarez en een middenvelder erbij zijn we dan binnen. Prima selectie.
:welcome: Jari Olavi Litmanen!

Het zou mij verbazen wanneer Alves naar Ajax (of een andere Nederlandse club) zou gaan, lijkt me onbetaalbaar.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » vr aug 03, 2007 11:11 pm

Jari Olavi Litmanen schreef:Voor wat het waard is maar volgens Omroep Friesland vertrekt Alves bij Heerenveen en een Nederlandse club wil hem hebben. Volgens de reacties op abelenstra.com (http://www.abelenstra.com/frl/index.php ... ew&id=2314) zou het Ajax worden. Zou niet verkeerd zijn, zo'n topper. Ondanks dat het natuurlijk geen vleugelspeler is. Maar als Huntelaar volgend jaar weggaat, hebben we de opvolger al.

Met Suarez en een middenvelder erbij zijn we dan binnen. Prima selectie.
Nee, dat wordt Suarez denk ik en hoop ik.. Suarez is een Ajax spits, Huntelaar niet. Dus ik wil na Huntelaar eindelijk maar weer eens een Ajax spits. Dus GEEN Afonso Alves alsjeblieft niet, bovendien vind ik hem ook niet zo geweldig als iedereen denkt. Tegen Ajax bijv. heeft hij nog nooit gescoord..

Jari Olavi Litmanen
Berichten: 8
Lid geworden op: vr aug 03, 2007 6:40 pm

Bericht door Jari Olavi Litmanen » za aug 04, 2007 12:12 am

Duke schreef:
Jari Olavi Litmanen schreef:Voor wat het waard is maar volgens Omroep Friesland vertrekt Alves bij Heerenveen en een Nederlandse club wil hem hebben. Volgens de reacties op abelenstra.com (http://www.abelenstra.com/frl/index.php ... ew&id=2314) zou het Ajax worden. Zou niet verkeerd zijn, zo'n topper. Ondanks dat het natuurlijk geen vleugelspeler is. Maar als Huntelaar volgend jaar weggaat, hebben we de opvolger al.

Met Suarez en een middenvelder erbij zijn we dan binnen. Prima selectie.
:welcome: Jari Olavi Litmanen!

Het zou mij verbazen wanneer Alves naar Ajax (of een andere Nederlandse club) zou gaan, lijkt me onbetaalbaar.
Dank, dacht ik sluit me hier aan... op een wat hoger niveau een discussie voeren is wel lekker. Lees al jaren mee ;)

Ik denk ook niet dat Alves het geld waard is. Maar goed, als je Suarez voor paar miljoen kan krijgen en je tien mil aan Alves besteed, heb je het toch erg goed gedaan. Op dit moment denk ik even aan de korte termijn. En dan hoop ik ook op een extra middenvelder.
Hobbelend tussen VAK 410, 126 en 121 is het mooiste wat er is, afhankelijk van waar ik zin in heb.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » za aug 04, 2007 8:22 am

Bertje schreef:
Zlatan Son of God schreef:
Bertje schreef:Ik wil helemaal geen type Davids, omdat we al erg veel aanjagers hebben. Verstand graag.
Die enige speler die overigens balans brengt in dit groepje ongeregeld!
Wat is balans? Is een speler die balans brengt een speler die veel op de bal jaagt? Dan brengt Davids balans.

Maar volgens mij is een speler die balans brengt een speler die zorgt dat je elftal van alles wat heeft. Nou, dat heeft dit elftal niet, dus kan Davids nooit de speler zijn die balans brengt.
Wel heel raar dan dat sinds de komst van Davids AJAX constanter is gaan voetballen, punten pakt tegen grotere elftallen.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za aug 04, 2007 9:51 am

Nee, hoor. Dat is helemaal niet raar, want met Davids heeft men meer grip op het middenveld.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za aug 04, 2007 9:58 am

Davids heeft Urby en Babel gecoacht, dat was belangrijk. Twee jonge spelers die veel talent hebben maar nog niet de ervaring om te weten wat ze op welk moment moeten doen.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za aug 04, 2007 11:51 am

Met Davids zijn we er in voetballend opzicht niet veel beter op geworden, maar Edje zorgt er wel voor dat we de bal sneller terugkrijgen en loopt ontzettend veel gaten dicht, wat het steriele positiespel enigszins camoufleert. De verbetering moet dit seizoen liggen bij het positiespel, niet bij het fysieke gedeelte.

Red
Berichten: 107
Lid geworden op: wo nov 23, 2005 7:25 pm
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Red » za aug 04, 2007 1:08 pm

Thomas schreef:Met Davids zijn we er in voetballend opzicht niet veel beter op geworden, maar Edje zorgt er wel voor dat we de bal sneller terugkrijgen en loopt ontzettend veel gaten dicht, wat het steriele positiespel enigszins camoufleert. De verbetering moet dit seizoen liggen bij het positiespel, niet bij het fysieke gedeelte.
:S voetballend opzicht niet beter opgeworden sinds de komst van Davids? Sinds dat Ed er is, is het in alle opzichten veel en veel beter geworden. in alles. aanvallend, verdedigend, fysiek, technisch, echt alles. hij brengt evenwicht in dit elftal. niet dat het de mesias is natuurlijk...
...een beet're club dan deze is er niet!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za aug 04, 2007 1:32 pm

Wat brengt hij dan? Alles vind wat vaag. Als hij alles kon heette hij Cruijff.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za aug 04, 2007 2:06 pm

Red schreef::S voetballend opzicht niet beter opgeworden sinds de komst van Davids? Sinds dat Ed er is, is het in alle opzichten veel en veel beter geworden. in alles. aanvallend, verdedigend, fysiek, technisch, echt alles. hij brengt evenwicht in dit elftal. niet dat het de mesias is natuurlijk...
Niet veel, zeg ik. Edje heeft vooral anderen beter laten spelen, maar als team vond ik Ajax na de winterstop niet beter voetballen dan in de eerste maand(en) onder Ten Cate.

Wat natuurlijk niet wegneemt dat Davids een uitstekende versterking voor Ajax is gebleken.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op za aug 04, 2007 2:21 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za aug 04, 2007 2:09 pm

Ik had het tegen Rob, Thom!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za aug 04, 2007 2:20 pm

Ik had het tegen Red, Bert!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za aug 04, 2007 4:00 pm

Van Geel zou hebben ontkend dat Ajax belangstelling heeft voor Alves.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33866
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » za aug 04, 2007 4:47 pm

Heel verstandig van Van Geel.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40977
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » za aug 04, 2007 4:53 pm

Ja, das duidelijk. We gaan natuurlijk niet meer dan de hoofdprijs betalen voor een speler die één jaar heeft gepiekt en die we ook nog eens niet echt nodig hebben.
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15190
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Mano » di aug 07, 2007 11:49 am

'Real Madrid richt vizier opnieuw op Sneijder'Geplaatst op 07-08-2007 12:30 door Pim Coffeng - Bron: Marca


Nu Michael Ballack heeft aangegeven niet naar Real Madrid te willen vertrekken, richt de club haar vizier op Wesley Sneijder. Dat meldt het Spaanse Marca. Real Madrid is naar verluidt bereid om aan de vraagprijs van zo'n 30 miljoen euro te voldoen.

Wesley Sneijder besloot eerder na het afketsen van zijn transfer naar Valencia, dat hij nog één jaar bij Ajax blijft. "Ik heb besloten nog één jaar bij de club te blijven. Het is geen straf om voor Ajax te spelen Ik ga voor de landstitel en wil ver kunnen komen in de Champions League", verklaarde de Ajacied op 20 juli.

Hoe standvastig hij is moet nog blijken. Zeker is wel dat Real haast wil maken. Als Sneijder volgende week in de voorronde Champions League uitkomt tegen Slavia Praag of MSK Zilina, is hij voor Real niet meer speelgerechtigd in de Champions League.
:confused.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » di aug 07, 2007 11:50 am

Oei, als ze echt die 30 willen betalen voorspel ik Zlatan taferelen.

Gesloten