Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr dec 07, 2007 12:21 pm

Chelsea wilde toch gebruik maken van de kennis van de jeugdopleiding van Ajax. Een mooie aangelegenheid om Chelsea Modric te laten betalen en de komende 2 jaar bij Ajax te stallen.

Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat ze eerst Affelay zijn contract openbreken en daarna hem op de bank gaan zetten.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr dec 07, 2007 12:28 pm

Modric moet hier ook trek in hebben. Als Chelsea hem uitleent, gaat hij toch naar Arsenal of Bayern?

joey
Erelid

Bericht door joey » vr dec 07, 2007 12:33 pm

Zelfs Chelsea koopt geen speler van 20 miljoen euro voor de verhuur.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel

Bericht door Lionel » vr dec 07, 2007 2:52 pm

Bertje schreef:Modric moet hier ook trek in hebben. Als Chelsea hem uitleent, gaat hij toch naar Arsenal of Bayern?
Denk het ook. Ik zie Modric eerder naar Ajax gaan dan verhuurd worden door Chelsea. Hij is ook niet gek hoor. Die gaat niet naar Chelsea. Die gaat naar een club waar hij gegarandeerd een basisplaats krijgt. Arsenal, Bayern...
IK GELOOF!!!!!!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr dec 07, 2007 3:04 pm

Rishi schreef:
Bertje schreef:Modric moet hier ook trek in hebben. Als Chelsea hem uitleent, gaat hij toch naar Arsenal of Bayern?
Denk het ook. Ik zie Modric eerder naar Ajax gaan dan verhuurd worden door Chelsea. Hij is ook niet gek hoor. Die gaat niet naar Chelsea. Die gaat naar een club waar hij gegarandeerd een basisplaats krijgt. Arsenal, Bayern...
Niet als hij daar 2x zoveel kan verdienen. Ik zie hem dan eerder naar Arsenal / Bayern gaan, waar hij misschien ietsjes minder verdiend, maar wel aan spelen komt.

generaal

Bericht door generaal » vr dec 07, 2007 3:55 pm

Bij PSV komt ie ook aan spelen toe, hoor :hypocrite.gif: .

goodfella

Bericht door goodfella » vr dec 07, 2007 4:35 pm

20 Miljoen zal Ajax nooit bieden. En 15 is wat mij betreft ook al teveel. Ga gewoon voor het realisme en probeer jongens als Aissati, El Ahmadi en Defour te paaien.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr dec 07, 2007 4:38 pm

Zo denk ik er ook over, goodfella. Modric is 'gewoon' buitencategorie en dus te duur voor Ajax. Haal van dat geld twee goede verdedigers en twee goede middenvelders. Dan spreid je het risico ook een beetje.

generaal

Bericht door generaal » vr dec 07, 2007 4:39 pm

goodfella schreef:20 Miljoen zal Ajax nooit bieden. En 15 is wat mij betreft ook al teveel. Ga gewoon voor het realisme en probeer jongens als Aissati, El Ahmadi en Defour te paaien.
El Ahmadi kost ook zeker meer dan 10 miljoen euro.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr dec 07, 2007 4:42 pm

Lekker bij Twente laten zitten dan.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr dec 07, 2007 4:42 pm

Als dat zo is is er maar één club in Nederland die hem kan betalen. En dat is niet PSveu. :smallgrin.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » vr dec 07, 2007 4:44 pm

Jöhnk schreef:Als dat zo is is er maar één club in Nederland die hem kan betalen. En dat is niet PSveu. :smallgrin.gif:
Klopt, er is maar 1 club die wat uit kan geven en dat is Ajax. En als Ajax niet oppast kunnen ze volgend seizoen nog weer veel meer uitgeven.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr dec 07, 2007 4:46 pm

Ik ben het overigens wel met joey eens dat meer dan 10 miljoen te veel van het goede is voor El Achmadi. Maar goed, wat generaal zegt hoeft nog niet waar te zijn, leert mijn ervaring. :headbang.gif:

generaal

Bericht door generaal » vr dec 07, 2007 4:46 pm

Jöhnk schreef:Als dat zo is is er maar één club in Nederland die hem kan betalen. En dat is niet PSveu. :smallgrin.gif:
Klopt, maar ook naar Ajax zie ik hem niet gaan. Hij kan namelijk prima die stap overslaan: zo goed is hij.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr dec 07, 2007 4:47 pm

Hij zei in de VI dat hij nog een tussenstap gaat maken in Nederland.

generaal

Bericht door generaal » vr dec 07, 2007 4:49 pm

Jöhnk schreef:Hij zei in de VI dat hij nog een tussenstap gaat maken in Nederland.
Recent? Misschien kan Chelsea voor suikeroom spelen als het onverhoopt niet rondkomt met Modric :hypocrite.gif: .

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr dec 07, 2007 4:50 pm

Ja, twee nummers geleden of zo.

goodfella

Bericht door goodfella » vr dec 07, 2007 4:56 pm

Ik vraag me af of hij zoveel waard is. Ok, iedereen zegt dat Modric een topper is, en in Amsterdam was hij zeer goed, maar in Zagreb was het ook niet alles.

generaal

Bericht door generaal » vr dec 07, 2007 5:05 pm

goodfella schreef:Ik vraag me af of hij zoveel waard is. Ok, iedereen zegt dat Modric een topper is, en in Amsterdam was hij zeer goed, maar in Zagreb was het ook niet alles.
Het is net als met Farfán. Die deed het de laatste maanden ook niet heel goed bij PSV. Is hij dan opeens een stukken mindere speler, of ligt het aan het spel van z'n medespelers (die hem niet begrijpen) en de tactische opdrachten van z'n trainer? Een scout ziet wat zo'n speler in een bepaald systeem, met de juiste spelers om hem heen als rendement kan halen. Zo is het ook met Modric (en Aissati). Europees toptalent hoeft niet constant goed te spelen bij een club als Zagreb. Het gaat er om wat zo'n speler bij een Arsenal, Chelsea, Bayern München of Olympique Lyon kan bewerkstelligen.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr dec 07, 2007 5:07 pm

Voor Farfan staan de topclubs vooralsnog niet in de rij.

generaal

Bericht door generaal » vr dec 07, 2007 5:09 pm

Jöhnk schreef:Voor Farfan staan de topclubs vooralsnog niet in de rij.
Dat ligt vooral aan het feit dat de meeste topclubs uitstekend voorzien zijn in de voorhoede. Arsenal volgt hem wel degelijk en het zou me niks verbazen als ook Milan aan de poort gaat rammelen. Farfán staat er bij die clubs in ieder geval een stuk beter op dan de gehypte Alves. Met recht overigens.

goodfella

Bericht door goodfella » vr dec 07, 2007 5:28 pm

generaal schreef:
goodfella schreef:Ik vraag me af of hij zoveel waard is. Ok, iedereen zegt dat Modric een topper is, en in Amsterdam was hij zeer goed, maar in Zagreb was het ook niet alles.
Het is net als met Farfán. Die deed het de laatste maanden ook niet heel goed bij PSV. Is hij dan opeens een stukken mindere speler, of ligt het aan het spel van z'n medespelers (die hem niet begrijpen) en de tactische opdrachten van z'n trainer? Een scout ziet wat zo'n speler in een bepaald systeem, met de juiste spelers om hem heen als rendement kan halen. Zo is het ook met Modric (en Aissati). Europees toptalent hoeft niet constant goed te spelen bij een club als Zagreb. Het gaat er om wat zo'n speler bij een Arsenal, Chelsea, Bayern München of Olympique Lyon kan bewerkstelligen.
Raar, ik dacht dat zo'n Modric juist heel constant moet spelen bij Zagreb. Maar goed, als hij een seizoen niet zo goed zou spelen, krijg je er echt niet probleemloos 25 miljoen voor en dan is 20 miljoen een veel te groot risico.

generaal

Bericht door generaal » vr dec 07, 2007 5:33 pm

goodfella schreef:
generaal schreef:
Raar, ik dacht dat zo'n Modric juist heel constant moet spelen bij Zagreb. Maar goed, als hij een seizoen niet zo goed zou spelen, krijg je er echt niet probleemloos 25 miljoen voor en dan is 20 miljoen een veel te groot risico.
Je kunt met mindere goden om je heen toch best hele goede wedstrijden met wat mindere prestaties afwisselen? Overigens draait Modric ook geen slecht seizoen met Zagreb hoor: hij is duidelijk de beste man van dat elftal.

goodfella

Bericht door goodfella » vr dec 07, 2007 5:37 pm

Mag hij ook de beste man van dat elftal zijn. We hebben het namelijk over meer dan 20 miljoen euro! :aai.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » vr dec 07, 2007 6:26 pm

generaal schreef:
Jöhnk schreef:Voor Farfan staan de topclubs vooralsnog niet in de rij.
Dat ligt vooral aan het feit dat de meeste topclubs uitstekend voorzien zijn in de voorhoede. Arsenal volgt hem wel degelijk en het zou me niks verbazen als ook Milan aan de poort gaat rammelen. Farfán staat er bij die clubs in ieder geval een stuk beter op dan de gehypte Alves. Met recht overigens.
KEep dreaming. Niemand kent Farfan!
IK GELOOF!!!!!!

Gesloten