Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
- Jinne
- Site Admin
Nog een bronnetje:
http://www.vecernji.hr/newsroom/sports/ ... 5/index.do
Dat Ajax in Zagreb is lijkt dus wel waar te zijn, alleen het blijft een vraag hoeveel kans Ajax maakt.
http://www.vecernji.hr/newsroom/sports/ ... 5/index.do
Dat Ajax in Zagreb is lijkt dus wel waar te zijn, alleen het blijft een vraag hoeveel kans Ajax maakt.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
-
De meeste jonge toptalenten uit ex-Joegoslavië maken meteen de stap naar een absolute topclub als ze de kans krijgen. Ik kan zo snel geen supertalent uit die contreien bedenken dat ervoor koos in Nederland ervaring op te doen. Voor Zweedse spelers is het daarentegen heel gebruikelijk.
Het stinkt aan alle kanten!
- Jinne
- Site Admin
Ik noem een Kezman, een Lazovic.joey schreef:De meeste jonge toptalenten uit ex-Joegoslavië maken meteen de stap naar een absolute topclub als ze de kans krijgen. Ik kan zo snel geen supertalent uit die contreien bedenken dat ervoor koos in Nederland ervaring op te doen. Voor Zweedse spelers is het daarentegen heel gebruikelijk.

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Precies. Van Geel kan natuurlijk ook geinformeerd hebben of Modric er voor open staat. En blijkbaar staat hij dat. Van Geel weet ook wel dat hij niets tegen de grote clubs kan beginnen. Maar als Modric wel naar Ajax wil, staat hij een stuk sterker.
En niet elke Balkanspeler is hetzelfde, joey. Ze hebben niet allemaal dollartekens in hun ogen. Misschien is Modric wel een slimme gozer en ziet hij bij Ajax nu meer kans dan b.v. bij Chelsea of Bayern.
En niet elke Balkanspeler is hetzelfde, joey. Ze hebben niet allemaal dollartekens in hun ogen. Misschien is Modric wel een slimme gozer en ziet hij bij Ajax nu meer kans dan b.v. bij Chelsea of Bayern.
Ik ben
-
-