mogen ze dan nog een vervanger oproepen?Baseman schreef:Oranje viel mij vies tegen, evenals Foppe.
De opstelling vond ik vreemd, de wissels zo mogelijk nog vreemder. En inderdaad roept Foppe na de wedstrijd weer van alles in de media...weliswaar heeft hij grotendeels gelijk, maar verstandig vind ik het niet.
Vermeer en Marcellis waren duidelijk de 2 beste spelers, zij hielden Oranje op de been. Ik ben en blijf geen 'fan' van Vermeer, maar onder Foppe presteert hij meestal erg goed. En zijn lange trap is verrassend sterk, Babel kon 2 keer zo doorlopen (al hield hij zich beide keren in, logisch...).
Marcellis kan overigens best aaridg opbouwen, maar dan moeten er wel middenvelders zijn die de bal willen hebben. Aangezien die er niet waren werd hij gedwongen de bal maar weg te jassen. Verdedigend was hij wel bijna foutloos.
De dispensatiespelers blijken niet van toegevoegde waarde te zijn, op Makaay na. Maar die blesseert zichzelf weer op een niet zo'n slimme manier, dat dat schot verkeerd uit ging vallen zag je aankomen. Iemand met zijn ervaring zou beter moeten weten om dan vol proberen uit te halen. Maar goed, hopelijk valt zijn blessure mee. Anders heeft Oranje echt een heel groot probleem.
Voetbal
- Daily Blind
Sno stapt expres over de bal heen om de Nigeriaan te beletten de bal te spelen en zonder zelf de intentie te hebben de bal te spelen. Hij neemt daarmee een risico om de speler met een gestrekt been te raken en dat gebeurt dan ook meteen vol op de enkel.Zlatan Son of God schreef: Bal was gewoon in dat duel, het is een beetje hard, maar nooit een rode kaart.
Conclusie: Rode kaart is gewoon terecht.
Hij kreeg wel een klote bal terug van (ik meen Bakkal) waardoor hij in deze situatie terecht kwam.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Transfermarkt is op zich ook niet onbetrouwbaar. Het is een site die transferberichten en transfergeruchten verzamelt.
Bronnen zijn blijkbaar Clarin, El Sol, El Dia, La Nacion, ESPN en Bild. En misschien vergeet ik er nog een paar, want ik heb niet alle 38 pagina's doorgelezen.
Bronnen zijn blijkbaar Clarin, El Sol, El Dia, La Nacion, ESPN en Bild. En misschien vergeet ik er nog een paar, want ik heb niet alle 38 pagina's doorgelezen.
Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
-
-