Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
- Daily Blind
- Daily Blind
-
Voor wat het waard is maar volgens Omroep Friesland vertrekt Alves bij Heerenveen en een Nederlandse club wil hem hebben. Volgens de reacties op abelenstra.com (http://www.abelenstra.com/frl/index.php ... ew&id=2314) zou het Ajax worden. Zou niet verkeerd zijn, zo'n topper. Ondanks dat het natuurlijk geen vleugelspeler is. Maar als Huntelaar volgend jaar weggaat, hebben we de opvolger al.
Met Suarez en een middenvelder erbij zijn we dan binnen. Prima selectie.
Hobbelend tussen VAK 410, 126 en 121 is het mooiste wat er is, afhankelijk van waar ik zin in heb.
Wat is balans? Is een speler die balans brengt een speler die veel op de bal jaagt? Dan brengt Davids balans.Zlatan Son of God schreef:Die enige speler die overigens balans brengt in dit groepje ongeregeld!Bertje schreef:Ik wil helemaal geen type Davids, omdat we al erg veel aanjagers hebben. Verstand graag.
Maar volgens mij is een speler die balans brengt een speler die zorgt dat je elftal van alles wat heeft. Nou, dat heeft dit elftal niet, dus kan Davids nooit de speler zijn die balans brengt.
Jari Olavi Litmanen schreef:Voor wat het waard is maar volgens Omroep Friesland vertrekt Alves bij Heerenveen en een Nederlandse club wil hem hebben. Volgens de reacties op abelenstra.com (http://www.abelenstra.com/frl/index.php ... ew&id=2314) zou het Ajax worden. Zou niet verkeerd zijn, zo'n topper. Ondanks dat het natuurlijk geen vleugelspeler is. Maar als Huntelaar volgend jaar weggaat, hebben we de opvolger al.

Het zou mij verbazen wanneer Alves naar Ajax (of een andere Nederlandse club) zou gaan, lijkt me onbetaalbaar.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Nee, dat wordt Suarez denk ik en hoop ik.. Suarez is een Ajax spits, Huntelaar niet. Dus ik wil na Huntelaar eindelijk maar weer eens een Ajax spits. Dus GEEN Afonso Alves alsjeblieft niet, bovendien vind ik hem ook niet zo geweldig als iedereen denkt. Tegen Ajax bijv. heeft hij nog nooit gescoord..Jari Olavi Litmanen schreef:Voor wat het waard is maar volgens Omroep Friesland vertrekt Alves bij Heerenveen en een Nederlandse club wil hem hebben. Volgens de reacties op abelenstra.com (http://www.abelenstra.com/frl/index.php ... ew&id=2314) zou het Ajax worden. Zou niet verkeerd zijn, zo'n topper. Ondanks dat het natuurlijk geen vleugelspeler is. Maar als Huntelaar volgend jaar weggaat, hebben we de opvolger al.
-
Dank, dacht ik sluit me hier aan... op een wat hoger niveau een discussie voeren is wel lekker. Lees al jaren mee ;)Duke schreef:Jari Olavi Litmanen schreef:Voor wat het waard is maar volgens Omroep Friesland vertrekt Alves bij Heerenveen en een Nederlandse club wil hem hebben. Volgens de reacties op abelenstra.com (http://www.abelenstra.com/frl/index.php ... ew&id=2314) zou het Ajax worden. Zou niet verkeerd zijn, zo'n topper. Ondanks dat het natuurlijk geen vleugelspeler is. Maar als Huntelaar volgend jaar weggaat, hebben we de opvolger al.
Met Suarez en een middenvelder erbij zijn we dan binnen. Prima selectie.Jari Olavi Litmanen!
Het zou mij verbazen wanneer Alves naar Ajax (of een andere Nederlandse club) zou gaan, lijkt me onbetaalbaar.
Ik denk ook niet dat Alves het geld waard is. Maar goed, als je Suarez voor paar miljoen kan krijgen en je tien mil aan Alves besteed, heb je het toch erg goed gedaan. Op dit moment denk ik even aan de korte termijn. En dan hoop ik ook op een extra middenvelder.
Hobbelend tussen VAK 410, 126 en 121 is het mooiste wat er is, afhankelijk van waar ik zin in heb.
- Daily Blind
Wel heel raar dan dat sinds de komst van Davids AJAX constanter is gaan voetballen, punten pakt tegen grotere elftallen.Bertje schreef:Wat is balans? Is een speler die balans brengt een speler die veel op de bal jaagt? Dan brengt Davids balans.Zlatan Son of God schreef:Die enige speler die overigens balans brengt in dit groepje ongeregeld!Bertje schreef:Ik wil helemaal geen type Davids, omdat we al erg veel aanjagers hebben. Verstand graag.
Maar volgens mij is een speler die balans brengt een speler die zorgt dat je elftal van alles wat heeft. Nou, dat heeft dit elftal niet, dus kan Davids nooit de speler zijn die balans brengt.
Met Davids zijn we er in voetballend opzicht niet veel beter op geworden, maar Edje zorgt er wel voor dat we de bal sneller terugkrijgen en loopt ontzettend veel gaten dicht, wat het steriele positiespel enigszins camoufleert. De verbetering moet dit seizoen liggen bij het positiespel, niet bij het fysieke gedeelte.
:S voetballend opzicht niet beter opgeworden sinds de komst van Davids? Sinds dat Ed er is, is het in alle opzichten veel en veel beter geworden. in alles. aanvallend, verdedigend, fysiek, technisch, echt alles. hij brengt evenwicht in dit elftal. niet dat het de mesias is natuurlijk...Thomas schreef:Met Davids zijn we er in voetballend opzicht niet veel beter op geworden, maar Edje zorgt er wel voor dat we de bal sneller terugkrijgen en loopt ontzettend veel gaten dicht, wat het steriele positiespel enigszins camoufleert. De verbetering moet dit seizoen liggen bij het positiespel, niet bij het fysieke gedeelte.
...een beet're club dan deze is er niet!!
Niet veel, zeg ik. Edje heeft vooral anderen beter laten spelen, maar als team vond ik Ajax na de winterstop niet beter voetballen dan in de eerste maand(en) onder Ten Cate.Red schreef::S voetballend opzicht niet beter opgeworden sinds de komst van Davids? Sinds dat Ed er is, is het in alle opzichten veel en veel beter geworden. in alles. aanvallend, verdedigend, fysiek, technisch, echt alles. hij brengt evenwicht in dit elftal. niet dat het de mesias is natuurlijk...
Wat natuurlijk niet wegneemt dat Davids een uitstekende versterking voor Ajax is gebleken.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op za aug 04, 2007 2:21 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
'Real Madrid richt vizier opnieuw op Sneijder'Geplaatst op 07-08-2007 12:30 door Pim Coffeng - Bron: Marca
Nu Michael Ballack heeft aangegeven niet naar Real Madrid te willen vertrekken, richt de club haar vizier op Wesley Sneijder. Dat meldt het Spaanse Marca. Real Madrid is naar verluidt bereid om aan de vraagprijs van zo'n 30 miljoen euro te voldoen.
Wesley Sneijder besloot eerder na het afketsen van zijn transfer naar Valencia, dat hij nog één jaar bij Ajax blijft. "Ik heb besloten nog één jaar bij de club te blijven. Het is geen straf om voor Ajax te spelen Ik ga voor de landstitel en wil ver kunnen komen in de Champions League", verklaarde de Ajacied op 20 juli.
Hoe standvastig hij is moet nog blijken. Zeker is wel dat Real haast wil maken. Als Sneijder volgende week in de voorronde Champions League uitkomt tegen Slavia Praag of MSK Zilina, is hij voor Real niet meer speelgerechtigd in de Champions League.

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!