De discussie 2006-2007
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Zo'n beetje alle landelijke dagbladen schreef:WEEKEND CEES GEZUIVERD VAN ALLE BLAAM
van onze speciale verslaggever:
WkCdWn, beter bekend onder het pseudoniem Weekend Cees, is bij vervroegde uitspraak vrijgesproken van aanwezigheid en gebruik van harddrugs en alle aantijgingen als zijnde consigliere van het gevreesde Thomas-imperium. De rechtbank deed bij uitzondering eerder uitspraak dan de geplande maand, nu zij overtuigd was van de onschuld van Weekend Cees.
Rechtbankvoorzitter Lucas Zuidema verwoordde het als volgt:"Het is evident dat deze man een integere advocaat is die zijn werk naar eer en geweten gedaan heeft. Hij is zo onschuldig als bijvoorbeeld een kinderboekenschrijver zou zijn. Hij heeft, ondaks de grote publieke druk uitstekend werk verricht voor zijn voormalig client Thomas en heeft daarbij geen onoirbare dingen gedaan. Het is zaak dat deze man gerehabilliteerd moet worden, reden waarom de rechtbank eerder uitspraak heeft gedaan." Ook de twee bijzitrechters, Joey Brigade Spijker en Ramona Kowalczyk, deelden de mening van de voorzitter.
De uitspraak is een slag in het gezicht van aangever Dubbel, die zijn naam eer aandeed en een dubbel verlies leed; niet alleen werden al zijn aantijgingen illusoir, bovendien oordeelde de rechtbank dat Weekend Cees deel mag nemen aan de AT-toto, zodat er een geduchte concurrent in de zware strijd bijkomt.
Weekend Cees zelf was na afloop van de zaak nuchter:"Je weet natuurlijk voor jezelf dat je niets fout hebt gedaan. Maar ja, ondanks deze vrijspraak zullen er altijd mensen blijven die zeggen: waar rook is, is vuur. Deze zaak kent daarom alleen maar verliezers."
Het Openbaar Ministerie was niet voor commentaar bereikbaar en heeft 2 weken de tijd om hoger beroep in te stellen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Welcome back to the family, Weekend Cees. :worshippy:Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Zo'n beetje alle landelijke dagbladen schreef:WEEKEND CEES GEZUIVERD VAN ALLE BLAAM
WkCdWn, beter bekend onder het pseudoniem Weekend Cees, is bij vervroegde uitspraak vrijgesproken van aanwezigheid en gebruik van harddrugs en alle aantijgingen als zijnde consigliere van het gevreesde Thomas-imperium. De rechtbank deed bij uitzondering eerder uitspraak dan de geplande maand, nu zij overtuigd was van de onschuld van Weekend Cees.
Rechtbankvoorzitter Lucas Zuidema verwoordde het als volgt:"Het is evident dat deze man een integere advocaat is die zijn werk naar eer en geweten gedaan heeft. Hij is zo onschuldig als bijvoorbeeld een kinderboekenschrijver zou zijn. Hij heeft, ondaks de grote publieke druk uitstekend werk verricht voor zijn voormalig client Thomas en heeft daarbij geen onoirbare dingen gedaan. Het is zaak dat deze man gerehabilliteerd moet worden, reden waarom de rechtbank eerder uitspraak heeft gedaan." Ook de twee bijzitrechters, Joey Brigade Spijker en Ramona Kowalczyk, deelden de mening van de voorzitter.
De uitspraak is een slag in het gezicht van aangever Dubbel, die zijn naam eer aandeed en een dubbel verlies leed; niet alleen werden al zijn aantijgingen illusoir, bovendien oordeelde de rechtbank dat Weekend Cees deel mag nemen aan de AT-toto, zodat er een geduchte concurrent in de zware strijd bijkomt.
Weekend Cees zelf was na afloop van de zaak nuchter:"Je weet natuurlijk voor jezelf dat je niets fout hebt gedaan. Maar ja, ondanks deze vrijspraak zullen er altijd mensen blijven die zeggen: waar rook is, is vuur. Deze zaak kent daarom alleen maar verliezers."
Het Openbaar Ministerie was niet voor commentaar bereikbaar en heeft 2 weken de tijd om hoger beroep in te stellen.
- Cluijffert
Het zou wel aardig zijn als mijn punten voor de voorspellingen van week 2 (en de komende 11 ronden) ook meegerekend worden...Raymon schreef:Naja, alle wedstrijden staan er dus je kunt zelfs de hele competitie vooruit voorspellen, of per maand, of per 2 weken, of per kwartaal.. u kiest maar :DHenk de Gier schreef:jawel, maar ik zal niet iedere week (of 2 keer in de week) in een internetcafe zitten, en als ik in een internetcafe zit dan heb ik belangrijkere dingen te doen dan een beetje voetbalvoorspellingen op een forum :yes: Ik ben Steef niet ;)
Zoals je vast even vergeten was staan de voorspellingen voor 13 speelrondes al in mijn post waar je mijn voorspelling voor ronde 1 ook uit hebt gehaald...
Alvast bedankt :xyxthumbs:
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik had ze wel al ingevuld maar m'n totalscore nog niet aangepast. Nu zou het weer moeten kloppen volgens mij.Jansma schreef:Het zou wel aardig zijn als mijn punten voor de voorspellingen van week 2 (en de komende 11 ronden) ook meegerekend worden...Raymon schreef:Naja, alle wedstrijden staan er dus je kunt zelfs de hele competitie vooruit voorspellen, of per maand, of per 2 weken, of per kwartaal.. u kiest maar :DHenk de Gier schreef:jawel, maar ik zal niet iedere week (of 2 keer in de week) in een internetcafe zitten, en als ik in een internetcafe zit dan heb ik belangrijkere dingen te doen dan een beetje voetbalvoorspellingen op een forum :yes: Ik ben Steef niet ;)
Zoals je vast even vergeten was staan de voorspellingen voor 13 speelrondes al in mijn post waar je mijn voorspelling voor ronde 1 ook uit hebt gehaald...
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Zo'n beetje alle landelijke dagbladen schreef:WEEKEND CEES GEZUIVERD VAN ALLE BLAAM
WkCdWn, beter bekend onder het pseudoniem Weekend Cees, enz enz enz
Naam WC 'gezuiverd' maar nog allerminst fris
van onze juridische redactie
Met een grote grijns op het gelaat wist advocaat WC, alias Weekend Cees, voorzitter van voetbalclub WkCdWn Emmen, deze week te melden dat zijn zaak door het Arnhemse hof was afgedaan met vrijspraak. Het is ongelofelijk dat de heer WC zelf nog in zijn eigen praatjes blijft geloven. 'Luchtfietserij eerste klas' zo wisten juridische experts te melden. WC is namelijk allerminst brandschoon.
Eerder werd al duidelijk dat de vrijspraak slechts op onderdelen geldt. Weliswaar gaat WC vrijuit op de punten van ontvoering, poging tot moord en deelname aan een criminele organisatie. Tot zover gaat het verhaal van de ontaarde advocaat op. Rechtspreker Zuidema verklaarde zich echter niet ontvankelijk op de punten 'het niet dragen van ondergoed onder de toga', 'het wapperen met de toga na evidente flatulentie' en 'het kopiëren van voorspellingen van onder andere AT coryfee Jesse'.
Juist deze laatste drie zaken liggen bij het grote publiek erg gevoelig. Zo wist ook de bekende topadvocaat Keje Molenaar; (baas van een advocatenkantoor met minstens evenveel werknemers als Ajax, red.) "Advocaat WC is weliswaar weggekomen zonder veroordeling maar aan deze WC zal altijd een luchtje blijven hangen". Vanuit zijn peperdure gepantserde Tabbert caravan langs de A12 was de anders zo spraakzame WC dit keer niet bereikbaar voor commentaar.
Een hevig ontstemde Dubbel was hier wel toe bereid. "Kijk het is vrij simpel; als je een oude zuipschuit als Zuidema uitspraak laat doen, en dan nog Joey Brigade Spijker en Ramona Kowalczyk als bijzitrechters hebt dan kun je nou eenmaal niet verwachten dat de rechtsgang ook maar enige kwaliteit heeft. De laatste twee zou ik nog niet als bijzettafel willen gebruiken."
Op de vraag hoe nu verder wist Dubbel het volgende te melden; "Hoger beroep heeft geen zin, de mensen van FC Thomas zitten inmiddels zo in de bovenwereld verweven dat ik niets verwacht van een eventueel beroep. Het is te hopen dat de KNRB de betrokken clubs, advocaten en kinderboekschrijvers goed in het oog houd. Het is namelijk wachten tot het moment dat ze weer in de fout gaan. Hopelijk lukt het dan wel om rotte appels als FC Thomas en WkCdWn Emmen naar de Jupiler League of zelfs naar Hoofdklasse Toto competitie te verbannen."
- Cluijffert
Helemaal flex, dank U!Raymon schreef:Ik had ze wel al ingevuld maar m'n totalscore nog niet aangepast. Nu zou het weer moeten kloppen volgens mij.Jansma schreef:Het zou wel aardig zijn als mijn punten voor de voorspellingen van week 2 (en de komende 11 ronden) ook meegerekend worden...Raymon schreef: Naja, alle wedstrijden staan er dus je kunt zelfs de hele competitie vooruit voorspellen, of per maand, of per 2 weken, of per kwartaal.. u kiest maar :D
- Alaindebanaan
- AT Toto winner 09/10
persbericht ANP schreef:Dubbel aangeklaagd door rechter
De bekende Dubbel, tevens vice-voorzitter van Veendam, is aangeklaagd door de rechters L. Zuidema, J. Brigade Spijker en R. Kowalczyk, wegens smaad en obstructie van rechtgang. Bovendien bereiden de rechters een substantiele civiele claim voor.
De drie zijn verbolgen over het feit dat Dubbel eerder deze week hun naam door het slijk haalde, naar aanleiding van het door hen gewezen vonnis inzake de bekende advocaat WkCdWn, alias "Weekend Cees". Dubbel uitte zich onder meer als volgt:"als je een oude zuipschuit als Zuidema uitspraak laat doen, en dan nog Joey Brigade Spijker en Ramona Kowalczyk als bijzitrechters hebt dan kun je nou eenmaal niet verwachten dat de rechtsgang ook maar enige kwaliteit heeft. De laatste twee zou ik nog niet als bijzettafel willen gebruiken"
Dit schoot in het verkeerde keelgat bij de magistraten, die zich opvallend genoeg hebben gewend tot Weekend Cees als advocaat. WC liet weten:"aan de ene kant ben ik vereerd door het feit dat de drie rechters mij verzochten hen bij te staan. Ik beschouw dit als de ultieme rehabillitatie. Aan de andere kant is het goed dat uitwassen in het rechtssysteem, zoals veroorzaakt door Dubbel, worden aangepakt. Het kan niet getolereerd worden dat aan het gezag van de rechter en diens uitspraken getornd wordt".
De dagvaarding zal eerdaags aan Dubbel worden betekend, liet de getergde raadsman nog weten. Zeer waarschijnlijk wordt de dagvaarding geadresseerd aan De Lange Leegte. "Typisch een plek voor Dubbel" liet WC ten slotte optekenen.
- AT Toto winner 09/10
Reuters schreef:Dubbel blijkt Enkel
De al eerder in ophef geraakte Dubbel raakt steeds verder in het nauw. Welingerichte bronnen melden dat Dubbel lijdt aan het Majestatis Pluralis-syndroom, een ziekte die zich normaliter binnen Koninklijke families openbaart. Ze houdt met name een grootheidswaanzin in, die zich openbaart door over zichzelf in meervoud te spreken. Momenteel verblijft hij in een kliniek aan de westkust van de Verenigde Staten, waar hij wordt behandeld aan de aandoening.
"Dit kan grote gevolgen hebben voor de AT-toto", liet Thomas (een geduchte concurrent van Dubbel in voornoemde toto) weten vanaf Aruba. "Als de geruchten waar zijn, heeft Dubbel teveel punten gekregen en moeten die derhalve in de stand gehalveerd worden. Hij speelde totnutoe immers ten onrechte Dubbel mee." Deze dramatische wending is een nieuwe tegenslag voor Dubbel, tevens voorzitter van de FC Veendam, dat een slechte seizoensstart kende. Dubbel is inmiddels immers ook al door drie rechter in recht betrokken, nadat dezen zich gegriefd voelden door diverse uitlatingen van Dubbel in de media.
NRC Handelsblad
Extra Katern ‘de Verloedering van de advocatuur’
Deel I - Wie kent WkCdWn nog?
Wie het leven door de bril van een WC beziet komt tot verwrongen denkbeelden. WC, alias WkCdWn(voor At-ers), Weekend Cees(voor zijn kinderen), Mr Fix-it(in de Aziatische gokwereld), KC Doc(in het Caribische gebied), KC the Knife(in de Emmense onderwereld), de enige goede Jood(bij Vak S-ers) is een veelbesproken man. WC lijkt nu echter ten onder te gaan in de vortex van zijn eigen wandaden.
Nadat hij recentelijk Veendam voorzitter Dubbel tot aan de HR achtervolgde met vermeende uitspraken aan het adres van de oude Meester Zuidema. Toen hij daarbij uiteindelijk door hoofdredacteur Voetske van de Telegraaf op zijn nummer werd gezet over het waarheidsgehalte van betreffend dagbladartikel leek zijn rol uitgespeeld. Niets blijkt echter minder waar.
In zijn Dreyfuss-achtige queeste om Dubbel zwart te maken zorgde WC plotseling voor het gerucht als zou Dubbel lijden aan de menselijke variant van de majesteitelijke pleuris. Via media kanalen wist WC daaraan toe te voegen dat het voor Dubbel onmogelijk zou zijn om in deze conditie nog leiding te geven aan een BVO. Vanuit Aruba eiste ‘partner in crime’ Thomas halvering van Dubbel’s puntentotaal. Resultaat was grote onrust aan de Langeleegte gevolgd door een opmerkelijke reeks nederlagen van BV Veendam. Grote winsten voor door WC gevoede goksyndicaten werden hierop gemeld uit het verre oosten.
Het verhaal als zou Dubbel(hard werkend consultant, vader van 3 kinderen en medeoprichter van diverse goede doelen) eigenlijk Enkel zou zijn is een voorbeeld van het onfris handelen van WC. Doordat het grote publiek direct de link Enkel, Kuijt, Been, Borst zou ontdekken kwam op Dubbel de verdenking te rusten dat hij Feijenoord fan zou zijn. Dubbel werd vervolgens logischerwijs landelijk uitgekotst. Iets wat natuurlijk prima paste in het straatje van een WC. Onderzoek van Doctor LS uit Z wees inmiddels uit dat van enige aandoening bij Dubbel geen sprake is. De toon was echter opnieuw gezet.
Voormalig misdaad verslaggever Beloki dook in de wereld van WC en kwam tot opmerkelijke conclusies. "In het arrest ‘De flatulente advocaat ’ blijkt al zijn minachting voor hof en publiek. Ook zijn maffia verleden op o.a. Aruba in dienst van de FC Thomas is op zijn zachtst gezegd onoorbaar. Helaas is het onmogelijk hiervoor, nog levende, getuigen te vinden. Zijn rol in het verbannen van Henk de Gier en diens uiteindelijke deportatie naar de Indonesische archipel is wel genoegzaam bewezen. Neem daarnaast het feit dat zijn naam keer op keer opduikt bij het kopiëren van uitslagen in de AT-Toto en zelfs bij het manipuleren van het competitie verloop en het beeld van een volledig ontspoorde misdaad advocaat is compleet”.
Wie WC’s Tabbert op het kamp in Emmen wil benaderen die stuit steevast op een haag van gevaarlijk grommende Bouviers en Rottweilers. Zo ook onze verslaggeefster die door de intercom werd toegebeten dat zij door haar hoeven kon zakken. Gevolgd door verwensingen aan het adres van Dubbel die er volgens de gevallen advocaat op uit zou zijn om de wereld te beheersen. Ook hier deed WC weer het meest denken aan een op hol geslagen psychoot met als voornaamste doel het zwart maken van een nietsvermoedende Dubbel.
Advocaat Keje Molenaar, voorheen belast met de verdediging van Dubbel in de zaak van ‘de fulminerende voetbalclubeigenaar’, is blij met het onderzoek van Beloki. “Met de door Beloki verzamelde bewijzen is ons kantoor eindelijk in staat om WC aan te pakken. Eerste inzet is WC’s verwijdering uit het ambt en daarnaast rekenen we ook op een gevangenisstraf.” Op onze vraag of het niet erg lastig is om een zodanig in de bovenwereld vertakte misdaadadvocaat aan te pakken zegt hij: “Ik heb het rotsvaste geloof dat ons rechtssysteem sterker is dan de georganiseerde misdaad. Wanneer dat niet zo is dan houd ik er resoluut mee op.” Molenaar is naar eigen zeggen in beeld voor de opvolging van Ajax voorzitter Jaafkens.
Volgende week deel II van deze katern met daarin aandacht voor het Arubaanse ‘cordon sanitaire’ rondom WC.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
JEWEL!
Peter schreef::xyxthumbs:
Je hebt gewoon helemaal gelijk.![]()
Ik dacht dat het alleen gold voor CL, maar dat staat inderdaad niet in de regels:
- Extra punten zijn er te verdienen met Ajax europacup wedstrijden (geen CL voorronde). Juiste UITSLAG is 3 punten, alleen juiste winnaar (of gelijkspel) is 1 punt.
VOORSPELLEN MAAR. :D