Ik denk niet als een een mietige kat, verdomme.Ramona schreef:kattengespin... :cheer:
De discussie 2005 - 2006
En die samenzwerende Ramona is er gelijk weer als de kippen bij om mij uit te lachen! :nooo:Marco schreef:Je doet meer als een mietig katje, bedoel je?
Here, kitty, kitty, kitty....
De stand, Marco! Houdt het in de gaten!
Mr. Milton is Eric, joey. Is inderdaad 2 weken geleden dat hij voor het laatst heeft gepost.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Wat gek, in mijn stand sta ik bovenaan. Heb al 300 punten! Of heb ik jullie de mogelijkheid om je punten met 300 te vervoudigen niet uigelegd? Helaas helaas. :DPeter schreef:Fenerbahce staat na gisteren uiteraard bovenaan. Een kleine pluim voor zijn voorspelling voor de wedstrijd Heracles-PSV is op zijn plaats hoor. Dus geen gewin voor 343. :aai:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Doe ik, de laatste geposte stand vertelt mij een keurige tweede plaats voor mij. Tel dat bij het verloop van vorig seizoen en mijn EK winst op en je hebt hier te maken met iemand die zich tot de traditionele top 3 mag rekenen! En jij, ach...een soort Sparta Pietje van de toto. Ook mooi!343 schreef:De stand, Marco! Houdt het in de gaten!
:yes:;)
Avoir, Adieu, Goodnight.. I'm Too Wrong, To Get Right.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Hihi... een soort Sparta Pietje :D
Pluim voor FenerBahce.. :xyxthumbs: :)
Maar ook vanmiddag geen gewin voor 343.. hij heeft niet eens EnieSee laten winnen.. :nooo:
Vooruit..ben de beroerdste niet.. ;)Peter schreef:Fenerbahce staat na gisteren uiteraard bovenaan. Een kleine pluim voor zijn voorspelling voor de wedstrijd Heracles-PSV is op zijn plaats hoor. Dus geen gewin voor 343. :aai:
Maar ook vanmiddag geen gewin voor 343.. hij heeft niet eens EnieSee laten winnen.. :nooo:
- Fenerbahce
Peter schreef:Fenerbahce staat na gisteren uiteraard bovenaan. Een kleine pluim voor zijn voorspelling voor de wedstrijd Heracles-PSV is op zijn plaats hoor.
Dank, dank ... Ik zal er de komende uren van genieten .... :DRamona schreef: Vooruit..ben de beroerdste niet.. ;)
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.
Sparta Pietje? Wat schattig. Je vergeet 1 ding, Marco. De vorige keren deed :worshippy: IK :worshippy: niet mee! (goed, met dat EK-spelletje wel, maar dat deed ik niet serieus. Veel tegenslag ook.)
Dus aan jullie titels hecht ik zeer weinig waarde!
Dus aan jullie titels hecht ik zeer weinig waarde!
Kijk haar eens lachen. Ik heb tenminste een gelijkspel ingevuld. Je grote vriend Marco laat NEK gewoon keihard verliezen! :yes:Ramona schreef:Hihi... een soort Sparta Pietje :D
-
- AT Toto winner 15/16
- Fenerbahce