Ik ben Co :furious3: :rocketwhore: Adriaanse niet! :frusty:Jöhnk schreef:Joey stort volgens goed gebruik in april ineen. Daar maak ik me geen zorgen over. :hypocrite:
;)
Hmmm... normaal gesproken mag je tot een uur voor de wedstrijd (al vind ik 5 minuten ook prima hoor) de stand invullen. En als een wedstrijd uitgesteld is dan heb je geluk. Aan de andere kant.. voor Harm maak ik graag een uitzondering :evildr:Ramona schreef:Hela Harm, die wedstrijd wordt toch woensdag gespeeld..waarom je stand niet ingevuld..of staat dat in de spelregels, Ray?
Maar het getuigt dus van inzicht dat je weet dat Ajax niet tot aan het eind op het scherpst van de schede kan spelen en dus altijd wel een lullig doelpuntje tegen krijgt.Jöhnk schreef:Als Ajax gewoon tot aan het eind op het scherpst van de schede had gespeeld, hadden hunnie nooit kunnen scoren, ofschoon Praag veel lengte in de ploeg heeft.
Dat zeggen ze allemaal, als ze iets niet kunnen. Een beetje meer zelfkritiek graag, anders benoem ik je tot de Nigel de Jong van de AT-toto.Jesse schreef:Ja, dat is niet zo gek ook. Ik kom net uit een diep dal waarin de vervloekte Weekend Cees nog mijn voorspellingen overnam. Maar dat is gelukkig over.
Je bent zeker vergeten dat ik bij mijn debuut in de champions league op highburry, uhhh ik bedoel AT, alle antwoorden gelijk goed had? Een beetje meer respect voor iemand die dat 3 jaar geleden heeft gepresteerd, ja? Hoor je dat? Het gaat mij niet om het geld, de doelpunten of de bloemen na afloop. Het gaat mij om één woord en dat is RESPECT. En ik heb het gevoel dat ik dat hier te weinig krijg.Jöhnk schreef: Dat zeggen ze allemaal, als ze iets niet kunnen. Een beetje meer zelfkritiek graag, anders benoem ik je tot de Nigel de Jong van de AT-toto.
Jesse sprak gisteren met Raymon
De Telegraaf meldt dat Jesse gisteren opnieuw een onderhoud had met technisch directeur Raymon over mogelijke verlenging van zijn contract. 343 liet in de landelijke krant weten er alles aan te doen om Jesse te behouden voor het forum. "Ik probeer Jesse te overtuigen van het feit dat het nu pas begint. Ik denk dat hij hier nog veel kan leren."