Hockey
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Waarvan 3 in een wedstrijd die heel ruim gewonnen is. Zodra de tegenstander scoort, hadden we geen enkele wedstrijd gehaald zonder strafcorners.Marillion schreef:Valt me nog mee. Toch nog 4 doelpunten uit veldspel.
Ze moeten de regels van het hockey aanpassen zodat die strafcorner een minder grote rol krijgt. Het zijn gewoon bijna strafballen.
Maar ik vind die corners ook wel een charme. Het zorgt ervoor dat de verdediging anders verdedigt (het is een klasse om geen bal tegen je voeten te krijgen in de cirkel, én je moet meer hockeyend verdedigen in plaats van de bal zomaar over de achterlijn te werken) en dat er levensgevaarlijke counters mogelijk zijn: meestal blijven exclusief de keeper maximaal 3 spelers achter, tegen 6 van de tegenpartij.
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?
Wat een gefrustreerd mannetje, die Oltmans. Hebben jullie dat interview vanmiddag met hem gezien? Meneer vond dat Oranje he-le-maal niet ontsnapt was aan een nederlaag. En Australië was he-le-maal niet beter. En iedereen van de pers deed maar lelijk, blabla. Oltmans is de LVG van het hockey. 

Het stinkt aan alle kanten!
-
Netjes hoor, die 2-0. Als ze hem zo bedoelde te slaan is ze van hele grote klasse. Ik betwijfel het echter.
De rechtsback van Spanje kan er in ieder geval weinig van. Kan niet eens een bal stilleggen als ze 'm vrij aangespeeld krijgt. Altijd springt dat ding op of van d'r stick af.
En ligt het aan mij of is Naomi van As best een mooi meisje? :willemientje:
De rechtsback van Spanje kan er in ieder geval weinig van. Kan niet eens een bal stilleggen als ze 'm vrij aangespeeld krijgt. Altijd springt dat ding op of van d'r stick af.
En ligt het aan mij of is Naomi van As best een mooi meisje? :willemientje:
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?
- SylvievdVaart
Ze heeft van die mooie lange benen... :love:
Misschien moet ik het ook eens met een tophockeyster aanleggen. Eva de Goede is nog vrijgezel, min of meer mijn leeftijd en ze woont gewoon in Utrecht. Ze heeft zelfs voor de club gespeeld waar ik nu speel!
Lul me wel naar binnen via d'r zusje. Die is ook lid van Veritas.
Waar hadden we het ook alweer over netwerken? ;)
Misschien moet ik het ook eens met een tophockeyster aanleggen. Eva de Goede is nog vrijgezel, min of meer mijn leeftijd en ze woont gewoon in Utrecht. Ze heeft zelfs voor de club gespeeld waar ik nu speel!
Ellen Hoog is ook nog vrijgezel geloof ik. Maar die is van mijIk ben ik schreef:Ze heeft van die mooie lange benen... :love: