Vervanger Sneijder

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Plaats reactie
joey
Erelid

Bericht door joey » zo aug 19, 2007 4:09 pm

Hem aanstellen als 'Directeur Spelersbeleid', dat was pas wanbeleid. Ajax wilde hem voor de club behouden (ook omdat de supporters dat graag zagen), maar waarom hebben ze hem niet eerst een jaartje stage laten lopen? Deze overgang was veel te groot.
En later, als trainer, hetzelfde. Nul ervaring op het hoogste niveau en meteen trainer van Ajax 1. Dat moet wel mis gaan.
Het stinkt aan alle kanten!

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » zo aug 19, 2007 4:10 pm

Wie zou nu toch de vervanger van Sneijder worden? :hypocrite.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo aug 19, 2007 4:12 pm

Danny Blind, Ramoon. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo aug 19, 2007 4:13 pm

Wel vreemd dat HTC dat Defour-verhaal ten stelligste ontkent. Wat een vreemd wereldje is dit toch.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo aug 19, 2007 5:47 pm

Of het is de zoveelste speler waar HtC en Van Geel het niet over eens zijn (soms vraag ik me af hoe vaak die twee elkaar hebben gesproken voordat MvG HtC aanstelde) of Ajax is gekrenkt door de afwijzing van Defour. Ik kan er niet veel anders van maken.

999

Bericht door 999 » zo aug 19, 2007 6:06 pm

joey schreef:Danny Blind, Ramoon. :hypocrite.gif:
Jesus, die is echt wezen fietsen ...
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo aug 19, 2007 6:28 pm

Thomas schreef:Of het is de zoveelste speler waar HtC en Van Geel het niet over eens zijn (soms vraag ik me af hoe vaak die twee elkaar hebben gesproken voordat MvG HtC aanstelde) of Ajax is gekrenkt door de afwijzing van Defour. Ik kan er niet veel anders van maken.
Of Defour lult uit zijn nek.

HTC: 'Ik ben niet geinteresseerd in Stefan Dufour.' En: 'ik weet niet waar die verhalen vandaan komen.'

Blijkbaar wilde Defour zichzelf even onder de aandacht brengen.

elliquido

Bericht door elliquido » di aug 21, 2007 11:10 am

'Tottenham biedt vijftien miljoen voor Riquelme'
21 augustus 2007

Tottenham Hotspur is bezig om Juan Roman Riquelme naar Engeland te halen. Volgens de zaakwaarnemer van de Argentijnse spelmaker, Marcos Franchi, hebben de Spurs een bod van vijftien miljoen euro uitgebracht. Villarreal, de huidige club van de middenvelder, heeft het bod momenteel in overweging.

"Fernando Roig, de voorzitter van Villarreal, is nu over de aanbieding aan het nadenken", laat de zaakwaarnemer weten tegenover Radio La Red. "Ik denk dat ze dit bod moeten accepteren, aangezien het voor zowel de club als de speler de beste optie is om uit elkaar te gaan. Villarreal heeft er immers ook niets aan om een speler als Riquelme op de bank te hebben. Een verkoop is het meest logisch, op die manier kan de club het geld dat in hem geïnvesteerd is, nog terugverdienen."

De 29-jarige Riquelme is geen goede vriend van Manuel Pellegrini, de coach van Villarreal. Omdat het niet boterde tussen het duo, verhuurde Villarreal de Argentijn in januari al voor een half seizoen aan Boca Juniors. Tijdens de Copa America, deze zomer in Venezuela, was Riquelme één van de uitblinkers bij Argentinië.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Plaats reactie