Wat zal jij er kaput van zijn als Ajax kampioen wordt.brigade zuid schreef:Come on psv! come on psv! ... jaja het is voor mn toto beter als psv kampioen wordt en AJAX 2e.
;)
Hahaha. :xyxthumbs: :DJC schreef::nooo:brigade zuid schreef:Come on psv! come on psv! ... jaja het is voor mn toto beter als psv kampioen wordt en AJAX 2e.
Tijd om je onderschrift aan te passen:
'Ik ging vroeger nog wel mee, kijk tegenwoordig Ajax op TV, Ik ben eigenlijk voor PSV.'
;)
Met alle respect hoor, maar ik schat Bremen normaal gesproken iets hoger in dan Ajax, laat staan met een achterhoede zoals die van gisteravond. Overigens was ik niet de enige doe 3-0 voorspeld had.Alaindebanaan schreef::pukey:Duke schreef:Bremen - Ajax 3-0
Je hebt het nog goed ook...da's het ergste....
Omdat alle mods door en door corrupt zijn natuurlijk! Als ik jou was zou ik alle scores vanaf de eerste speeldag nog eens door een accountant laten uitvlooien.JC schreef:Ray, waarom is Junk een puntje op me uitgelopen?
Psies...2 matenmeters maar eg geen matennaaiers... :hypocrite:forumschorem schreef:Omdat alle mods door en door corrupt zijn natuurlijk! Als ik jou was zou ik alle scores vanaf de eerste speeldag nog eens door een accountant laten uitvlooien.JC schreef:Ray, waarom is Junk een puntje op me uitgelopen?
Ik had Roda JC laten winnen (waarschijnlijk ingefluisterd door een andere mod..) en dat verklaart de fout. Deze zal voor de komende ronde hersteld zijn.JC schreef:Wel toevallig dat Raymon in geen velden of wegen meer is te bekennen sinds zijn frauduleuze praktijken aan het licht zijn gekomen. :nooo: