De discussie 2005 - 2006
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
Dat is inderdaad wel nodig! :Xjoey schreef:Jij doet de administratie voor Lukielief? :twisted:
Hahahahahaaaaa... :drecul2:Lucassis schreef:Ik wist heus wel dat Arsenal zou winnen!
GEFELICITEERD JOEY! :worshippy:
:D
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
Ja, dat had ik ook. Tot ik vlak voor de wedstrijd het weer in m'n hoofd haalde om een nieuwe meesterzet uit te voeren en er 0-1 van te maken. :sad:joey schreef:Natuurlijk niet. :aai: :DLucas schreef:daarom zeg ik het natuurlijk niet! :eusa_liar: :hypocrite:
Nog iemand die 1-2 heeft voorspeld?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Fenerbahce
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Wil iedereen er voor zorgen dat de wedstrijden ingevuld worden in de volgorde zoals deze in de Wedstrijden topic staan!!
Ergens heeft iemand zelf de wedstrijden gekopieerd en nu zitten er dus verschillen in de volgorde van de wedstrijden. En dat kost mij weer extra handmatig werk. En als ik ergens een hekel aan heb :D
Ergens heeft iemand zelf de wedstrijden gekopieerd en nu zitten er dus verschillen in de volgorde van de wedstrijden. En dat kost mij weer extra handmatig werk. En als ik ergens een hekel aan heb :D
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"