Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Waar staat dat dan op de website van RR? Ik kan het niet vinden.Starring schreef:Feit is dat Hans v/d Zee wel degelijk op de radio zei dat Ajax ofwel zijn persoon pogingen gaat ondernemen om Piet naar Amsterdam te halen.
'Ajax wil Piet de Visser halen'
Tegenover Radio Rijnmond gaf Hans van der Zee aan dat hij wil proberen om Piet de Visser naar Amsterdam te halen. Van der Zee maakte afgelopen zomer de overstap van PSV naar de scouting van Ajax. Nu De Visser heeft aangegeven dat hij twijfelt of hij bij PSV blijft, wil Van der Zee proberen om hem bij Ajax te krijgen.
Radio Rijnmond / PSVzone
Het stinkt aan alle kanten!
- SylvievdVaart
Staat op PSVzone.nl inderdaad. Voor bewijs dient die betreffende sportradiouitzending van vanmorgen beluisterd te worden. Verschillende mensen melden precies hetzelfde op fora´s met radio rijnmond als bron.
We het zien wel. Mij gaat het om versterkingen. Wanneer kunnen we eindelijk 'de tweede' begroeten, volgens geruchten in de cybergangen was hij namelijk gister al in de Arena.
We het zien wel. Mij gaat het om versterkingen. Wanneer kunnen we eindelijk 'de tweede' begroeten, volgens geruchten in de cybergangen was hij namelijk gister al in de Arena.

Laatst gewijzigd door Starring op di apr 29, 2008 10:29 am, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
Een bron van niets volgens mij.SylvievdVaart schreef:Ik denk dat het hier vandaan is gehaald:
http://www.psvzone.nl/artikel.php?id=7281
Ik hoef De Visser niet als dat betekent dat we de Chelsea-connectie in huis halen.
Het stinkt aan alle kanten!