Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Peter schreef:Cvita heb je ook nog rondlopen, Mr. Die is gehaald als spits en heel misscien als vleugelspeler. Sulejmani, Llorente, Cvitanich en Suarez in één elftal? Nou dan kan ik mijn onderschrift aanpassen, hoor. Kermis in de Arena. Continu piekuur bij de schiettent.Mr. Ajax schreef:Sulejmani zou dan vanaf de vleugel komen, net als Suarez. Llorente is een centrumspits, een aanspeelpunt, dus ik zie niet zo wat de een met de ander heeft te maken.Peter schreef:Ligt er aan. Als de interesse in Sulejmani ook gegrond is, dan hoef ik die Llorente niet.
Zoals ik al eerder zei in een andere topic, er moet ook wat op de bank zitten. En als Van Basten ervanuitgaat dat we op veel fronten gaan strijden volgend seizoen, dan hebben we gewoon veel kwaliteit nodig. Blessures, schorsingen, vormcrisis enzo. zullen dan gewoon vaak voorkomen, dan lijkt me dat je goed zit met die vier.
Verder moet die Cvitanic nog laten zien dat hij goed genoeg is voor dit niveau. Iets wat de andere twee kandidaten al hebben laten zien, lijkt me.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Mr. Ajax, denk jij dat Ajax 6,8 miljoen euro betaalt voor een speler voor de bank? Natuurlijk, het zou ideaal zijn om een sterke bank te hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat Ajax dat zou doen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Jesse schreef:Mr. Ajax, denk jij dat Ajax 6,8 miljoen euro betaalt voor een speler voor de bank? Natuurlijk, het zou ideaal zijn om een sterke bank te hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat Ajax dat zou doen.
Ik sluit het niet uit. Ik denk dat AJAX en Van Basten vooral goede spelers willen halen om het niveau van dit selectie (flink) omhoog te krijgen. Die mogen het straks uitvehten, wie er in de basis staat.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- AT Toto winner 15/16
Dachten we vorige zomer ook, afgelopen winter kwam Kuffour; laten we ons niet rijk rekenen.Thomas schreef:Ik neem aan dat Ajax wel bezig is, ja.
Twee centrale VERDEDIGERS en een echte LINKSBACK. Op het middenveld iemand die een doelpunt kan maken tegen sterkere tegenstanders dan De Graafschap en iemand die de lopende man op kan vangen (of zou Lindgren dat gaan doen).
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Mwah, drie aankopen voor de verdediging lijkt me wat overdreven. Ik hoop wel op een rechter centrale verdediger en een jongen als Pieters, die linksback en links centraal kan spelen. Dan heb je zo'n invulling:
Linksback:
Vertonghen
Pieters
Emanuelson
Links centraal:
Vermaelen
Van der Wiel
Pieters
Rechts centraal:
Aankoop
Van der Wiel
Colin
Rechtsback:
Bruno Silva
Colin
Linksback:
Vertonghen
Pieters
Emanuelson
Links centraal:
Vermaelen
Van der Wiel
Pieters
Rechts centraal:
Aankoop
Van der Wiel
Colin
Rechtsback:
Bruno Silva
Colin
Pieters vind ik meer een speler voor Feyenoord, PSV of AZ. De echte klasse en flair ontbreekt bij deze speler. Zou ik liever nog voor Braafheid gaan als we dan toch een blik werpen de Neerlandse markt.
Wil Ajax verdedigend aantoonbaar sterker worden en niet slechts voor de zoete koek en wat premies mee willen spelen in de CL, zal het ook vervangend kwalitatief goed materiaal voor Vermaelen, Heitinga (logischerwijs) en Urby moeten halen. Urby wil je toch nooit meer zien als back? Vermaelen zie ik niet meer doorgroeien. Aan de bal onzeker, niet voldoende wendbaar en verdedigend redelijk.
Ik zou een gooi doen naar Ryan Donk en/of Boula. Die eerst heeft potentie zat.
Wil Ajax verdedigend aantoonbaar sterker worden en niet slechts voor de zoete koek en wat premies mee willen spelen in de CL, zal het ook vervangend kwalitatief goed materiaal voor Vermaelen, Heitinga (logischerwijs) en Urby moeten halen. Urby wil je toch nooit meer zien als back? Vermaelen zie ik niet meer doorgroeien. Aan de bal onzeker, niet voldoende wendbaar en verdedigend redelijk.
Ik zou een gooi doen naar Ryan Donk en/of Boula. Die eerst heeft potentie zat.
Laatst gewijzigd door Starring op vr apr 25, 2008 6:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!