Ja, God zei dat tegen mij.Lucas schreef:weekje van de thuisclubs 34*?
De discussie 2005 - 2006
- SylvievdVaart
joey schreef:Maar weet Sylvie dat zelf ook? :hypocrite:Lucas schreef:Ik kan je geruststellen; ook toen ik niet bovenaan stond in de toto was ik nr 1 voor Sylvie! :cheer:
Natuurlijk weet ik dat Joey! :yes:
:inlove2: Ik ben zelfs zo onder de indruk van meneer Lucas dat ik mezelf opoffer in het toto-gebeuren en hem steun geef. De sterke vrouw achter de (soms ook wel) sterke man. :cheer:
Ik ben benieuwd 343 of God je niet laat vallen! :twisted:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Iedereen die de wedstrijd Ajax - FC Den Haag al hebben ingevuld hoeven dat niet opnieuw te doen. Doe je dat wel, dan telt uiteraard de laatste uitslag.
Tevens gaf Maxwell aan dat er iets niet klopt met de stand, dus dat moet ik even nakijken. Hopelijk heb ik dat na de woensdag wedstrijd weer in orde.
Tevens gaf Maxwell aan dat er iets niet klopt met de stand, dus dat moet ik even nakijken. Hopelijk heb ik dat na de woensdag wedstrijd weer in orde.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Pfff, ik heb tenminste een eigen fanclub!http://www.catweazlefanclub.co.uk/index.aspLucas schreef:Catweezle
Ja, Lucas begon! Die zag jou als een God of iemand die God in zijn armen heeft gesloten!Neefkens schreef:Altijd boeiend als ineens je naam ijdel gebruikt wordt: :D
Lucas schreef:God moet je nooit vertrouwen!
(Sorry Neef! :aai:)Maar wie zegt dat ik überhaupt iets op heb met God ?? :eusa_doh: ;)343 schreef:Wie zegt dat Neefkens God is? Ik had het over mezelf!
Toch dat CDA stemmen ?? :hypocrite:
- Fenerbahce
Doe maar rustig aan, volgens mij had niemand de uitslag van gisteravond goed :DRaymon schreef:Ik zal de stand morgen bijwerken. Vandaag overdracht op het werk en dus wat te druk hiervoor. Dus geen paniek, komt allemaal goed ;)
En nog steeds een rotgevoel ...
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.
- Fenerbahce