Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
999

Bericht door 999 » di apr 22, 2008 10:13 am

joey schreef:Waarom zou Sulejmani het anders zeggen? Hij heeft er geen belang bij om het te verzinnen.
Tja, ik heb altijd begrepen van jou dat voetballers hun eigen waarheid hebben.Maar nu dus even niet.Maar ik zou in deze wel graag een reactie van van Geel willen horen.Deze verhalen zijn meestal net iets anders dan dat ze NU worden opgeschreven.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 22, 2008 10:24 am

Ja, maar die waarheid is meestal in hun eigen belang. Dat zie ik hier niet zo. Het wordt ook terloops opgemerkt. Sulejmani zegt het niet om te scoren of zo.

Maar het ergste is natuurlijk dat ze de speler hebben laten lopen. :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella

Bericht door goodfella » di apr 22, 2008 10:29 am

Het gaat erom dat Sulejmani een negatieve ervaring met Ajax heeft. Stel je toch eens voor dat het komende seizoen Sulejmani en Suarez in de voorhoed hebt staan. Dan creeer je zo verschrikkelijk veel dat de NOS wel een extra lange samenvatting van Ajax mag uitzenden. ;-)

(er zal ook veel worden gemist door de heren overigens) :ajaxsmiley.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » di apr 22, 2008 10:30 am

Was het niet zo dat Sulejmani met allemaal gekke zaakwaarnemers rondloopt die toendertijd misschien hoge bedragen vroegen toen Ajax zich meldde?

Van Geel was gecharmeerd maar haakte af omdat hij misschien de salariseisen te hoog vond. Ik verzin ook maar iets
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » di apr 22, 2008 10:38 am

joey schreef:Ja, maar die waarheid is meestal in hun eigen belang. Dat zie ik hier niet zo. Het wordt ook terloops opgemerkt. Sulejmani zegt het niet om te scoren of zo.

Maar het ergste is natuurlijk dat ze de speler hebben laten lopen. :1evil.gif:
Doet toch niet toe.De vraag blijft of dat het precies zo gegaan is zoals de speler het verteld.Dus je kan komen op je 18.Of zou het misschien voor het zelfde geld ( wat ook al door diverse keren naar voren is gekomen ) dat van Geel wel de bedoeling had om deze speler te contracteren maar afgeschrikt werd door degene die om deze speler hangen.Vogens mij had AZ daar ook moeite mee.
Voor zijn komst bij sc Heerenveen liep Miralem Sulejmani al eens een week stage bij AZ. Dit liep echter op niks uit, omdat de Alkmaarders niet bereid waren zijn opleidingskosten te betalen aan zijn toenmalige club Partizan Belgrado. Daarnaast waren zijn salariseisen destijds te gortig, gezien zijn leeftijd.

En als ik me goed herrinner had toen die snor/V.I. zijn mond vol dat AZ er goed aan gedaan had om niet in zee te gaan met deze louche figuren ..
Laatst gewijzigd door 999 op di apr 22, 2008 10:45 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » di apr 22, 2008 10:39 am

Rishi schreef:Was het niet zo dat Sulejmani met allemaal gekke zaakwaarnemers rondloopt die toendertijd misschien hoge bedragen vroegen toen Ajax zich meldde?

Van Geel was gecharmeerd maar haakte af omdat hij misschien de salariseisen te hoog vond. Ik verzin ook maar iets
Geef die zaakwaarnemers een koffertje met 1 miljoen cash en ze zijn ook weer tevreden. Of je die poen nu aan Luque zijn salaris uitgeeft of aan Sulejmani's zaakwaarnemers. Bovendien zit MvG toch ook te rommelen met een Spaanse zaakwaarnemer die ineens bij allerlei transfers lijkt op te duiken?

goodfella

Bericht door goodfella » di apr 22, 2008 10:42 am

Voetske, jij begrijpt de essentie van mijn en Joey's standpunt niet. MvG heeft Sulejmani geen contract beloofd destijds, hij heeft beloofd dat hij opnieuw contact zou opnemen met Sulejmani en dat heeft ie nooit gedaan. Ik geloof dat people's management altijd z'n geld zal opleveren.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 22, 2008 10:44 am

Precies, je kunt zeggen dat je het toch niet doet, dat je geen plaats voor hem hebt o.i.d. - even goede vrienden. Maar als je belooft dat je zult bellen, moet je dat ook doen.

Lionel

Bericht door Lionel » di apr 22, 2008 10:45 am

Hij neemt nu toch contact op?
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 22, 2008 10:46 am

Ja, maar nu hoeft het waarschijnlijk niet meer van Sulejmani.

Misschien kan MVB nog iets doen. MVG zou ik zolang in een kast opsluiten. :666.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » di apr 22, 2008 10:50 am

Rishi schreef:Hij neemt nu toch contact op?
Dan heb je er weinig verstand van.

Maar niks menselijks is MvG vreemd. Misschien had hij met Sulejmani net zo moeten doen als bij Defour. Je wordt dan 9 keer belazerd door de speler in kwestie, maar de 10de keer hapt de desbetreffende speler wel toe. Zie het maar als het doen van een investering. En het kost geen cent.

999

Bericht door 999 » di apr 22, 2008 10:52 am

goodfella schreef:Voetske, jij begrijpt de essentie van mijn en Joey's standpunt niet. MvG heeft Sulejmani geen contract beloofd destijds, hij heeft beloofd dat hij opnieuw contact zou opnemen met Sulejmani en dat heeft ie nooit gedaan. Ik geloof dat people's management altijd z'n geld zal opleveren.
Dat heeft ie dus wel volgens Sulejmani "Op dat moment was ik pas zeventien jaar, maar ze zeiden dat ik op mijn achttiende kon komen. Daar bleef het bij, ik ben nooit meer gebeld door Ajax."

Tja, ik kan hier niks anders uit op maken dat Sulejmani verstaan is gegeven dat ie met z'n 18e naar AJAX kan komen.Daarom zeg ik ook dat van Geel misschien wel contact heeft gehad met die ( louche ) zaakwaarnemers ...
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » di apr 22, 2008 10:53 am

Voor een stage lijkt me? Net als bij az?

999

Bericht door 999 » di apr 22, 2008 10:55 am

goodfella schreef:Voor een stage lijkt me? Net als bij az?
Maar toen kwam toch Heerenveen er tussen ..
Heerenveen: Sulejmani komt, Kissi vertrekt
06 december 2006

Twee dagen nadat bekend werd dat AZ toch niet in zee gaat met Miralem Sulejmani, heeft SC Heerenveen toegeslagen. De Friese club heeft de pas 18-jarige Servische aanvaller vandaag voor 3,5 jaar vast weten te leggen.

Sulejmani, die afkomstig is van Partizan Belgrado, zal in januari de overstap naar Friesland maken. In de tweede helft van de competitie zal hij vervolgens mogelijk al zijn debuut maken voor de ploeg van trainer Gertjan Verbeek.

Tegelijkertijd heeft Heerenveen het contract van middenvelder Abdelkrim Kissi, in overleg met de Marokkaan, ontbonden. Kissi kon geen garantie krijgen dat hij een basisplaats krijgt. De 26-jarige Kissi had nog een contract tot het eind van dit seizoen, maar mag nu al op zoek gaan naar een nieuwe club.

De 18-jarige A-junior Robin Huisman uit Sneek, die al jaren speelt in jeugdelftallen, tekende woensdag een contract voor anderhalf jaar.
En toen was er gedonder
Heerenveen en Partizan ruziën over Sulejmani
21 februari 2007

SC Heerenveen kan voorlopig nog geen beroep doen op Miralem Sulejmani. De Servische aanwinst is op verzoek van zijn voormalige club Partizan Belgrado voorlopig geschorst, omdat Partizan recht meent te hebben op een opleidingsvergoeding. Het bedrag dat Heerenveen hiervoor wil betalen, is volgens Partizan te laag.

Tot Heerenveen en Partizan een akkoord bereiken, staat Sulejmani op non-actief. "Heel vervelend natuurlijk, maar eigenlijk vind ik het schandalig'', zegt Heerenveen-voorzitter Koos Formsma in Voetbal International. "De speler zelf heeft geen schrijven ontvangen en traint al sinds januari met ons mee. Het komt erop neer dat Partizan, als we nog wat meer betalen, de schorsing op wil heffen."

Heerenveen wil de zaak voorleggen aan de UEFA, maar het zal minimaal enkele weken duren voordat de Europese bond een uitspraak kan doen.
Blij met de punten ...

sander

Bericht door sander » di apr 22, 2008 3:24 pm

Ik kan jullie melden dat Ajax bezig is met Sulejmani te halen. Dus kijk er niet raar van op als hij niet mee doet met de Play offs.
Ook kan ik jullie zeggen dat als Sulejmani defenitief naar Ajax komt. Dit voor ons al zeker de bevestiging is dat we het volgend jaar zullen moeten doen zonder Huntelaar.

Dat schreef iemand op ajaxfanz.nl

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di apr 22, 2008 3:25 pm

Edit: Beter lezen. :hypocrite.gif:

Sulejmani en Cvitanich? Ajax gaat 16 miljoen in nieuwe spitsen pompen, zodat we geen versterkingen achterin hoeven te doen. Is ook een tactiek.
Laatst gewijzigd door peter op di apr 22, 2008 3:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS

Bericht door LucaS » di apr 22, 2008 3:25 pm

Maar is Ajax ook kansrijk?

Ik kan me niet voorstellen dat heerenveen akkoord gaat met het niet opstellen van Sulejmani in de play-off
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 22, 2008 3:28 pm

sander schreef:Ik kan jullie melden dat Ajax bezig is met Sulejmani te halen. Dus kijk er niet raar van op als hij niet mee doet met de Play offs.
Ook kan ik jullie zeggen dat als Sulejmani defenitief naar Ajax komt. Dit voor ons al zeker de bevestiging is dat we het volgend jaar zullen moeten doen zonder Huntelaar.

Sorry, maar vooralsnog geloof ik er geen zak van.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 22, 2008 3:28 pm

sander schreef:Ik kan jullie melden dat Ajax bezig is met Sulejmani te halen. Dus kijk er niet raar van op als hij niet mee doet met de Play offs.

Die tweede zin verraadt dat het onzin is,. helaas. Waarom zou hij in hemelsnaam niet meespelen?

LucaS

Bericht door LucaS » di apr 22, 2008 3:29 pm

Peter schreef:Edit: Beter lezen. :hypocrite.gif:

Sulejmani en Cvitanich? Ajax gaat 16 miljoen in nieuwe spitsen pompen, zodat we geen versterkingen achterin hoeven te doen. Is ook een tactiek.
Zonder de gelddiscussie overnieuw te doen. Ajax heeft meer dan genoeg geld, zeker als ook Huntelaar wordt verkocht

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di apr 22, 2008 3:31 pm

LucaS schreef:

Zonder de gelddiscussie overnieuw te doen. Ajax heeft meer dan genoeg geld, zeker als ook Huntelaar wordt verkocht
Dan woe hem in het kort overnieuw. 16 miljoen voor 2 spitsen is onverantwoord veel geld. Te meer het maar gaat om 2 posities, terwijl je moet investeren in wel 5 posities.

LucaS

Bericht door LucaS » di apr 22, 2008 3:33 pm

Waarvan 1 vervanging is van een spits die voor zo'n 25 wordt verkocht

999

Bericht door 999 » di apr 22, 2008 3:35 pm

Jongen, wij hebben Kuffour ... :aai.gif:
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 22, 2008 4:53 pm

Correctie: Ajaxfans.net

Verder neem ik die post vooralsnog ook met een korreltje zout. Al zou het natuurlijk geweldig zijn als het waar is.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 22, 2008 4:57 pm

Natuurlijk is het niet waar. Malloot gedoe.

Gesloten