Vervanger Sneijder

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
999

Bericht door 999 » di aug 14, 2007 10:41 am

Krijg toch het idee dat AJAX de rsultaten van de VCL afwacht.
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di aug 14, 2007 10:42 am

Begrijp me goed, ik ben geen fan van spelers als Rommedahl, maar wat MVG doet vind ik in principe uitstekend.

Veel of weinig geld: het beleid zou altijd hetzelfde moeten zijn. Sterker nog, vaak is het beleid beter als er minder geld is!

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 14, 2007 10:42 am

Eens!
I think I lost my fucking headache

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di aug 14, 2007 10:44 am

Gaf ik ook al eerder aan.

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 14, 2007 10:45 am

Ik word erg verdrietig (Sorry Cees) als ik nu de naam van Riquelme met enthousiasme genoemd zie worden.

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 14, 2007 10:45 am

Iedereen weet dat Ajax geld heeft, dus de prijs gaat vanzelf omhoog.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di aug 14, 2007 10:45 am

Bertje schreef:Gaf ik ook al eerder aan.
Plagiaat van mijn kant dus. :blush.gif:

@joey: ja, dat klopt, daar ontkom je niet aan.

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 14, 2007 10:47 am

Dat geeft niet hoor Johnk! Volgens mij roep ik al jaren dat de grote hoeveelheid doorstromende talenten bij Ajax ook deels het gevolg is van een chronisch tekort aan geld.

Je luistert naar de juiste mensen! :hypocrite.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di aug 14, 2007 10:48 am

Jöhnk schreef:
Bertje schreef:Gaf ik ook al eerder aan.
Plagiaat van mijn kant dus. :blush.gif:
Ik bedoelde het meer om aan te geven dat we het eens zijn. :00000620:

Red
Contacteer:

Bericht door Red » di aug 14, 2007 10:53 am

joey schreef:Inderdaad, we moeten dokken. Dat zal onze gierige TD niet leuk vinden. :aai.gif: :smallgrin.gif:
slop zal het eerder niet leuk vinden. MvG wil alleen maar kampioen worden, de CL halen en overwinteren. minimaal. maar wordt gemaand door slop om dit slim te doen want hij wil de businessclub nog pleasen.
...een beet're club dan deze is er niet!!

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 14, 2007 10:54 am

Wat is er gebeurd met 'het kapitaal van Ajax staat op het veld'?

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » di aug 14, 2007 10:55 am

In mijn ogen doet MvG nog steeds niets fout, en wordt hij gewoon aan een lijntje gehouden. Als hij de kans en toestemming krijgt om goeie/dure spelers te halen, dan slaat hij meteen toe, daar ben ik van overtuigd.
Pompiedom

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di aug 14, 2007 10:57 am

LucaS schreef:Wat is er gebeurd met 'het kapitaal van Ajax staat op het veld'?
Als het goed is is men daar nu weer mee bezig.

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 14, 2007 10:58 am

Red schreef:slop zal het eerder niet leuk vinden. MvG wil alleen maar kampioen worden, de CL halen en overwinteren. minimaal. maar wordt gemaand door slop om dit slim te doen want hij wil de businessclub nog pleasen.
Dat vind ik zo'n vooroordeel. De businessclub wil bij een winnende club horen. Niet bij een club met een volle bankrekening. Iedereen wil bij een winnende club horen.
Ajax is behalve een voetbalclub ook een bedrijf. Een bedrijf dat zich niet kan permitteren om verlies te draaien. Wil je PSV achterna? Het is juist goed dat Slop op de centen past, ondanks de druk van de kant van de supporters. Supporters willen altijd meer en meer. Lees maar eens op PN. PSV heeft geen cent, maar een paar weken geleden deden nog supporters het voorstel om Suarez te kopen via een Robben-constructie. Supporters zijn totaal niet realistisch, het is aan de clubleiding om het hoofd koel te houden.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di aug 14, 2007 10:59 am

Precies, laten we nu eerst maar eens afwachten met welke spelers ze aankomen. Misschien zijn we over een paar dagen wel dik tevreden met onze nieuwe aanwinsten.
Nil volentibus arduum

MHF

Bericht door MHF » di aug 14, 2007 11:03 am

joey schreef:
Jabu schreef:Het plan is dus achter een speler aan te gaan die heel duur is en zelf niet wil komen? :hypocrite.gif:
Maar MVG zei dat er wel met spelers was gesproken. Kan natuurlijk zijn dat die jongen de belangstelling van Ajax gebruikt om een beter contract te krijgen.

Ik zie in Nederland ook niet veel lopen, MHF. Alleen bij de concurrentie, maar daar nu nog spelers weghalen zal niet lukken, tenzij Ajax het geld van Babel op tafel legt.
Precies, de eerste drie door mij genoemde namen lopen bij onze concurrentie rond en ik kan mij nauwelijks voorstellen dat we een storting van rond de 15 miljoen doen richting Alkmaar, Eindhoven of Rotterdam...

Volgens mij moet je de mazzel hebben dat e.e.a. net als een puzzel in elkaar valt. Dan denk ik aan een speler die ruzie krijgt met zijn trainer om een legitieme reden -bijvoorbeeld omdat hem is verkondigd dat hij weinig speeltijd gaat krijgen- of een speler die Ajax vanzelfsprekend ziet als een trede hoger en nog niet is weggeplukt door een andere (top)club maar goed, die kersen zijn vaak als eerste geplukt natuurlijk... Maar goed, hoe dan ook geloof ik meer in een gelukkige samenloop van omstandigheden dan in eventuele voorgaande gesprekken. Die zeggen mij niet zo veel, we hebben zelf gezien hoe iets zo maar 180 graden kan draaien. We moesten Suarez uit ons hoofd zetten en Sneijder zou 100% zeker nog een jaartje in de Arena schitteren.....

Even los gezien van de wenselijkheid; wat valt er eigenlijk te verwachten van de Barca samenwerking? Iemand daar recentelijk nog iets over gehoord? Nee hè? Deze samenwerking werd met de nodige bombarie aangekondigd maar voorlopig gebeurt er nog niet veel op dit vlak. Zouden er niet mogelijkerwijs spelers voor Ajax in aanmerking komen als ze na de voorbereiding afvallen voor het eerste en hoe staat het nu dan met die voorbereiding van Barca? Krijgen we toch nog een Perez (Krkic) of wat loopt er nog meer rond daar? En welke invloed zal het bereiken van de CL hebben? Of zal Ajax deze transferperiode soms niet te nadrukkelijk willen wapperen met het geld in een poging onze inkomsten uit de publiciteit te laten verdwijnen, zodat er op een later tijdstip meer geprofiteerd kan worden van hetzelfde geld?
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

999

Bericht door 999 » di aug 14, 2007 11:04 am

joey schreef:
Red schreef:slop zal het eerder niet leuk vinden. MvG wil alleen maar kampioen worden, de CL halen en overwinteren. minimaal. maar wordt gemaand door slop om dit slim te doen want hij wil de businessclub nog pleasen.
Dat vind ik zo'n vooroordeel. De businessclub wil bij een winnende club horen. Niet bij een club met een volle bankrekening. Iedereen wil bij een winnende club horen.
Ajax is behalve een voetbalclub ook een bedrijf. Een bedrijf dat zich niet kan permitteren om verlies te draaien. Wil je PSV achterna? Het is juist goed dat Slop op de centen past, ondanks de druk van de kant van de supporters. Supporters willen altijd meer en meer. Lees maar eens op PN. PSV heeft geen cent, maar een paar weken geleden deden nog supporters het voorstel om Suarez te kopen via een Robben-constructie. Supporters zijn totaal niet realistisch, het is aan de clubleiding om het hoofd koel te houden.
Fijn, leuk, aardig.Maar ook zonder deze transfers heeft AJAX de grootste begroting van Nederland.Blijkbaar zie je daar heel weinig terug op het voetbalveld.Blijkbaar blijven de talenten dus hangen in " talenten ".Dan vind ik het niks gek dat supporters, nu er zo'n bak met geld binnenkomt, vragen om " gelijkwaardige " aankopen.Waar blijft dat doorgroeien naar de " absolute " top.Voor het derde jaar geen kampioen, waarvan ook nogs eens met straatlengte achterstand, moet niet kunnen
Blij met de punten ...

MHF

Bericht door MHF » di aug 14, 2007 11:07 am

LucaS schreef:Wat is er gebeurd met 'het kapitaal van Ajax staat op het veld'?
Dat klopt nog steeds alleen niet meer in Amsterdam maar in Madrid en Liverpool... :ajaxsmiley.gif:
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 14, 2007 11:08 am

Nou Voetske, ik denk dat alleen boeren zullen beweren dat wij afgelopen seizoen op een straatlengte achterstand zijn geeindigd

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 14, 2007 11:08 am

Voetske schreef:Dan vind ik het niks gek dat supporters, nu er zo'n bak met geld binnenkomt, vragen om " gelijkwaardige " aankopen.
Dat kan natuurlijk niet. Jonge spelers die even goed zijn als Sneijder (Modric bijvoorbeeld) zijn onhaalbaar, daar zit de hele Europese top achteraan.

Ajax denkt weer aan Boussoufa

Nu Wesley Sneijder voor 27 miljoen euro naar Real Madrid trekt, gaat Ajax zijn kern nog met twee spelers versterken. Dat bevestigde technisch directeur Martin van Geel. Als alternatief voor Wesley Sneijder denkt Ajax onder meer aan Mbark Boussoufa (22) van Anderlecht.

Ajax informeerde al, maar Boussoufa zou de belangstelling naast zich neer leggen. De Marokkaan die in Amsterdam geboren is en als jeugdspeler van Ajax nooit kon doorbreken, zou een terugkeer naar Nederland niet meteen zien zitten. Hij wil zeker tot december bij Anderlecht blijven. Ajax toonde al lichte interesse voor Boussoufa. Ook een Franse ploeg zou steeds concretere interesse tonen voor de Gouden Schoen. (jug)
sportwereld.be

Néé, Martin!!!!!! Hopelijk slaat die Franse ploeg snel toe!

Zuidema

Bericht door Zuidema » di aug 14, 2007 11:12 am

Voetske schreef:Krijg toch het idee dat AJAX de rsultaten van de VCL afwacht.
Zou me niks verbazen. Het spelen in de CL is natuurlijk een leuk extra lokkertje voor nieuwe spelers.

999

Bericht door 999 » di aug 14, 2007 11:13 am

LucaS schreef:Nou Voetske, ik denk dat alleen boeren zullen beweren dat wij afgelopen seizoen op een straatlengte achterstand zijn geeindigd
Ik bedoelde dus te zeggen: Voor het derde jaar geen kampioen, waarvan er ook nog eens seizoenen waren waar we op een straatlengte achterstand op de nummer 1 eindigde ...
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » di aug 14, 2007 11:15 am

Zuidema schreef:
Voetske schreef:Krijg toch het idee dat AJAX de rsultaten van de VCL afwacht.
Zou me niks verbazen. Het spelen in de CL is natuurlijk een leuk extra lokkertje voor nieuwe spelers.
Maar zou ook de vraagprijs weer verder omhoog schroeven ... afijn, ik denk eerder dat AJAX, MvG enz. zekerheid willen hebben w.b. het meedoen met de CL.
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 14, 2007 11:19 am

Dat is raar, want van Geel zou bezig moeten zijn met de (middel)lange termijn. Maar goed, de meeste aankopen van van Geel tot nu toe zijn natuurlijk korte termijn aankopen geweest.

999

Bericht door 999 » di aug 14, 2007 11:20 am

joey schreef:
Voetske schreef:Dan vind ik het niks gek dat supporters, nu er zo'n bak met geld binnenkomt, vragen om " gelijkwaardige " aankopen.
Dat kan natuurlijk niet. Jonge spelers die even goed zijn als Sneijder (Modric bijvoorbeeld) zijn onhaalbaar, daar zit de hele Europese top achteraan.

Ajax denkt weer aan Boussoufa

Nu Wesley Sneijder voor 27 miljoen euro naar Real Madrid trekt, gaat Ajax zijn kern nog met twee spelers versterken. Dat bevestigde technisch directeur Martin van Geel. Als alternatief voor Wesley Sneijder denkt Ajax onder meer aan Mbark Boussoufa (22) van Anderlecht.

Ajax informeerde al, maar Boussoufa zou de belangstelling naast zich neer leggen. De Marokkaan die in Amsterdam geboren is en als jeugdspeler van Ajax nooit kon doorbreken, zou een terugkeer naar Nederland niet meteen zien zitten. Hij wil zeker tot december bij Anderlecht blijven. Ajax toonde al lichte interesse voor Boussoufa. Ook een Franse ploeg zou steeds concretere interesse tonen voor de Gouden Schoen. (jug)
sportwereld.be

Néé, Martin!!!!!! Hopelijk slaat die Franse ploeg snel toe!
Achter Zlatan zat destijds ook heel de wereld ...
Blij met de punten ...

Plaats reactie