Volgens mij moet je wat nauwkeuriger lezen Bertje, alvorens je reageert. Je ontkent nu dat hooghouden niets met balgevoel te maken heeft. Dat lijkt mij niet de bedoeling...Bertje schreef:
Nee, balgevoel toon je door hetzelfde onder druk te doen.
Starring schreef:Wedstrijdtechniek kan je nimmer los zien van andere kwaliteiten. Voetbal is zo diverse als wat. Daarom zijn voorbeelden als kickboksen, tafeltennissen, schaatsen en zwemsport niet echt juist vergelijkingsmateriaal...
Verre van zelfs. Een 'deel' van mijn bovenstaande reactie sloeg eigenlijk maar op jouw post. Techniek kan je niet los zien van andere eigenschappen als inzicht en overzicht. Daarnaast is simpelweg niet alles aan te leren (sowieso tot een bepaalde hoogte), anders kon jij nu bij Ajax spelen i.p.v. een amateurclub ergens in Leiden...Bertje schreef: Een beetje een dooddoener, niet?
De rest van mijn post sloeg met name op de reactie van Goodfella die pleitte voor een Chinese aanpak, te weten: het nemen van 250 corners. Het voetbal is veels te veelzijdig om zo specifiek te trainen...