Competitie Borrelpraat
Als PSV vandaag de 3 punten misloopt mogen de Ajax-spelers zich wel hard op hun hoofd rammen. Doe je niet het onmogelijk in die tweede helft tegen Vitesse dan kan je morgen op 6 punten komen.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op di dec 26, 2006 1:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Als AJAX gewoon had gewonnen zondag, en feyenoord vandaag wint, was het gatje weer naar 5 punten gekrompen. Dan had alles nog open gelegen...Als, als, als... :sad:
Volgens Peter die de wedstrijd volgt is het dus een leuke wedstrijd.PSV en uitwedstrijden is gewoon per definitie niet om aan te gluren.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Feyenoord probeert leuk te voetballen, maar kan niet veel beter. Opzich is het niet slecht. Er zit een aardig tempo in de wedstrijd, maar er gebeurt niet heel veel voor de goals. Ik heb de eerste tien minuten gemist overigens.Mr. Ajax schreef:En jij vindt het geen leuke wedstrijd??
Laatst gewijzigd door FlaFlu op di dec 26, 2006 1:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hiddink haalde meer uit PSV dan je op grond van de aanwezige kwaliteiten zou verwachten. Ben benieuwd of dat bij Koe (op den duur) ook het geval zal zijn.Jöhnk schreef:Ik vind het een aardige wedstrijd, maar Psv speelt overduidelijk Koetenaccio, parasiterend op individuele klasse.
Het stinkt aan alle kanten!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
ik denk dat PSV al met z'n hoofd bij het kampioenschap zit en waarom ook niet. De rest laat toch genoeg punten liggen. En wat ik heb gezien (vanaf de 20ste minuut of zo) is het vooral lange ballen van Feyenoord en PSV dat een beetje probeert te voetballen maar er eigenlijk geen zin in heeft. Bal geven op Kone en Farfan en dan kijken wat er gebeurt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"