Dat hoeft nou ook weer niet Pienaar. :DPienaar10 schreef: Kom op maak het die trabdolmo een beetje moeilijk ;)
De discussie 2004-2005
En wie is de winnaar van de week... :bis:
Toch zonde dat ik door slordigheid twee ronden heb gemist, anders stond ik aardig hoog. Maar ik doe het in elk geval een heel stuk beter dan vorig jaar. :cheer:
Ik laat dan ook tegenwoordig mijn vriendin de wedstrijden voorspellen...
Toch zonde dat ik door slordigheid twee ronden heb gemist, anders stond ik aardig hoog. Maar ik doe het in elk geval een heel stuk beter dan vorig jaar. :cheer:
Ik laat dan ook tegenwoordig mijn vriendin de wedstrijden voorspellen...
Het stinkt aan alle kanten!
Trabdolmo schreef:Welke anderen dan? Ik kan van mij zelf ook een keer herrineren dat ik vlak voor het begin van de vrijdag wedstrijd mijn voorspelling doorgaf. Dat was nog veel later als Eric. Toen heb ik ook mijn punten gewoon gehad. Zolang de wedstrijd nog niet begonnen is moet je gewoon nog kunnen posten. Geef hem gewoon die punten en ik hoop dat Eric gewoon mee blijft doen. Come on Eric :xyxthumbs:
Aha, en zo blijkt gelukkig uit het voorbeeld van Trab dat spelleider Pienaar toch gewoon al maanden in de geest van het AT spel fluit, en dat de plotselinge onredelijke aanscherping van gisteren een uitzondering was, vermoedelijk door wrok ingegeven door mijn opmerkingen een tijdje geleden over de hemeltergend slechte hiphop/rap muziek van Bone Thugs & Harmony... ;)Pienaar10 schreef:Eric de punten zijn er bij, sorry voor het oingemak, mij ging het echt niet om mijn eergevoel zoals je meldde, maar om het geval dat het zo eerlijk was voor iedereen.
Ik heb geen bezwaren gehad en je hebt de punten gekregen en je bent zelfs koploper geworden. Kom op maak het die trabdolmo een beetje moeilijk ;)
En waar pietluttigheid zeker niet des AjaxTalk is, is het op slinkse wijze iemand een hak proberen te zetten dat natuurlijk wel... :hypocrite:
Dus doe ik gewoon nog/weer mee en verlies ik uiteindelijk met dank aan mijn beroerde voorspelling van de eindrankschikking :D
There is no life I know to compare with pure imagination. Living there, you'll be free if you truly wish to be.
Nou, dan heeft P10 wel een hekel aan bijna alle posters van AT... :DEric schreef:vermoedelijk door wrok ingegeven door mijn opmerkingen een tijdje geleden over de hemeltergend slechte hiphop/rap muziek van Bone Thugs & Harmony... ;)
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Zoekzoek...
Waar is de topic met discussies gebleven?
Iemand 'm al gevonden? :shock:
Iemand 'm al gevonden? :shock: