En dat vond ik weer wel een penalty.Peter schreef:Geen twijfel over mogelijk. Abidal doet er alles aan om Toni te laten struikelen. Gebruikt daar dan ook beide benen voor. Nee, dit was voor mij een zekerheidje. Biased? Neuh, want ik vond de overtreding van Mathijsen op Toni bijvoorbeeld geen penalty.Harm schreef:Vond iedereen hier het een penalty? Ik vond het erg zwaar bestraft.
17 juni, 20.45 uur Frankrijk-Italië
- Jinne
- Site Admin
Alleen op de keep, dus rood. Stom, want Tonnie had de bal vast weer naast geschoten.Monkey Tonk schreef:Het was wel een penalty, maar geen rode kaart. Die geef je als een doorgebroken speler buiten het strafschopgebied onderuit wordt gehaald. Vrije trap plus rood. Penalty plus geel is meer dan genoeg in dit geval.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Jinne
- Site Admin
Pirlo doet dus niet mee volgende pot.Peter schreef:Pirlo is weer eens een veldheer, maar pakt wel een (overbodige, domme) gele kaart. Die Michel marchandeert bij het leven ook. Baggerscheidsrechter.
Terechte voorsprong al is het aan Toni te wijten dat het al niet 4-0 staat.
Hoe is het eigenlijk met Ribéry? 
Een perfecte avond voor Italië. Grappig, het artikel is in de wij-vorm geschreven. Wij doen dit, wij doen dat en nu wachten ons de Spanjolen.

Een perfecte avond voor Italië. Grappig, het artikel is in de wij-vorm geschreven. Wij doen dit, wij doen dat en nu wachten ons de Spanjolen.

Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
- Jinne
- Site Admin
brigade zuid schreef:Ik kan niet warm of koud worden van dit Duitsland maar je kan de klok erop gelijk zetten dat ze straks weer met die beker in de handen staan.
Het beroep van BZ is bekend: voetbaljournalist!brigade zuid schreef:Als Italy de kwartfinale van Spanje wint zijn ze on fire en winnen ze het toernooi.
Ik juich binnenkort keihard voor Spanje. Het zou traumatisch zijn als Italië in het toernooi groeit en Nederland, indien we daar zelf komen, in de halve finale uit zou schakelen. Hopelijk vindt Donadoni voor die tijd niet de juiste formule. De Fransen kleunden er in ieder geval aardig in en Gattuso en Pirlo missen de wedstrijd tegen Spanje sowieso vanwege een schorsing.
Deed me denken aan Maduro vs Mols. Effe inhouden, de verdediger loopt dan automatisch in je rug en dan ga je liggen. Geen rood natuurlijk...Harm schreef:Vond iedereen hier het een penalty? Ik vond het erg zwaar bestraft.
Een pingel en een afgeketste vrije trap, typerend. Ik zie ze wel van Spanje winnen en dan weer tegen Oranje komen te spelen. Na ja, tegen Panucci en Chiellini zal het niet zo lastig worden om weer minimaal 2 keer te scoren, lijkt me. Blijft een heel matig elftal.
Begin het steeds vaker met je eens te worden. Moet niet gekker worden!
Zullen we maar beginnen over hoe geweldig HtC is?
Ik vind die Italianen ook niet denderend. Panucci en Chiellini zijn inderdaad niet de besten. Denk ook dat de Spaanse aanval gehakt zal maken van dit Italie. Voetballend zijn ze zoveel beter dan de Italianen. En dan missen ze Pirlo ook nog eens... Lastig!
Zullen we maar beginnen over hoe geweldig HtC is?

Ik vind die Italianen ook niet denderend. Panucci en Chiellini zijn inderdaad niet de besten. Denk ook dat de Spaanse aanval gehakt zal maken van dit Italie. Voetballend zijn ze zoveel beter dan de Italianen. En dan missen ze Pirlo ook nog eens... Lastig!
IK GELOOF!!!!!!
- Monkey Tonk