7 juni, 20.45 uur Portugal-Turkije
Sinds dit jaar bij Fenerbahce, daarvoor in de Engelse lagere divies. Hij heet eigenlijk Colin Kazim-Richards en heeft een Turkse moeder.WP_LeGeNd schreef:Waar speelt die Kazim, ik vond dat echt een heerlijke speler om naar te kijken!
Koenan wilde in de winterstop Marco 'Mehmet' Aurelio nog naar Valencia halen.
Deco leed veel balverlies en was vaak te laat. Ik vond het echt heel matig, wat hij liet zijn.Peter schreef:Mwah. Deco was weinig dwingend en met grote vlagen onzichtbaar, maar als 'ie een bal raakte, dan was het ook wel vaak wonderschoon. Hoe Moutinho draait bij die 2-0 vond ik ook erg mooi, maar dat terzijde. Bosingwa vond ik aanvallend erg povertjes.
Miguel heeft een matig seizoen achter de rug bij Chelsea. Bosingwa is in verdedigend opzicht een redelijke zekerheid. Die jongen vertrekt straks niet voor niets naar Chelsea. Portugal moet al oppassen met rechtspoot Ferreira als linksback. Scherp trouwens van Blind. Die Portugezen hebben geen enkele linkspoot in de ploeg.Beloki schreef:Ik vond die Bosingwa verdedigend sterk, maar aanvallend veel minder dan Miguel. Maargoed, dat is een keuze die de trainer maakt.
Volgens mij kreeg hij niet eens een overtreding tegen.Jinne schreef:Aurelio kreeg volgens mij niet eens geel.
Wat ik ook niet kon zien is waaorm Kazim en Simao in vredesnaam allebei een gele kaart krijgen bij dat vermeende opstootje. Er gebeurde toch he-le-maal niets?
Kreeg Simao wel geel? De commentator zei van wel, maar die kaart kwam nooit in beeld, itt die van Kazim. Later zei die commentator dat Simao geen kaart had gekregen. Die kaart van Kazim had meen ik te maken met een eerder gemaakte overtreding, waar de scheidsrechter voordeel voor gaf.Thomas schreef:Deco leed veel balverlies en was vaak te laat. Ik vond het echt heel matig, wat hij liet zijn.Peter schreef:Mwah. Deco was weinig dwingend en met grote vlagen onzichtbaar, maar als 'ie een bal raakte, dan was het ook wel vaak wonderschoon. Hoe Moutinho draait bij die 2-0 vond ik ook erg mooi, maar dat terzijde. Bosingwa vond ik aanvallend erg povertjes.
Miguel heeft een matig seizoen achter de rug bij Chelsea. Bosingwa is in verdedigend opzicht een redelijke zekerheid. Die jongen vertrekt straks niet voor niets naar Chelsea. Portugal moet al oppassen met rechtspoot Ferreira als linksback. Scherp trouwens van Blind. Die Portugezen hebben geen enkele linkspoot in de ploeg.Beloki schreef:Ik vond die Bosingwa verdedigend sterk, maar aanvallend veel minder dan Miguel. Maargoed, dat is een keuze die de trainer maakt.
Volgens mij kreeg hij niet eens een overtreding tegen.Jinne schreef:Aurelio kreeg volgens mij niet eens geel.
Wat ik ook niet kon zien is waaorm Kazim en Simao in vredesnaam allebei een gele kaart krijgen bij dat vermeende opstootje. Er gebeurde toch he-le-maal niets?
Bosingwa verdedigde sterk, inderdaad. Ik blijf Miguel alleen aanvallend gezien beter vinden. Maar nogmaals: dat is een keuze van de trainer. Speel je met een goede aanvallende back, of kies je voor wat meer defensieve zekerheid.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
- AT Toto winner 05/06
Lekkere wedstrijd hoor, ik ben echt blij dat het begonnen is. Kijk je dan toch niet voor niets weken naar uit. Turkije was eigenlijk een prutteam, maar daardoor kreeg ik des te meer waardering voor het mooie team van Portugal... Met als hoogtepunt die tweede goal, met de werkelijk fenomenale, perfecte actie van Moutinho als middelpunt. Af en toe blijft het alleen een beetje irritant dat Ronaldo zo verdrietig kan kijken, maar zoals hij bijvoorbeeld die vrije trap weer raakte... Anyway, we're off! 

Die scheids is een vreselijke man. Echt eng.Jinne schreef:Terwijl die scheids een van de favorieten is voor het fluiten van de finale, mocht Duitsland de finale zelf niet halen.
Ik vond Portugal top, maar het is me een raadsel dat die Simao en m.n. Nuno Gomes spelen. Toernooi win je met zo'n 'spits' niet, lijkt me.
Waarom stelt Scolari niet gewoon Nani, Ronaldo en Quaresma op, vraag ik me af. Gomes en Simao op de bank en je hebt m.i. meer kwaliteit op het veld staan.Thomas schreef:Een echte topspits heeft Portugal natuurlijk al jaren niet. Gelukkig heeft men met Nani, Simao en met name Ronaldo nog wel speerpunten die kunnen zwerven en voor de goal komen.
Hou op zeg... Zo'n elftal en dan zo'n spits.Jöhnk schreef:Nuno Gomes kan mij wel bekoren eigenlijk. Geen topper, maar wel een leuke speler om in je ploeg te hebben. Zeker in vergelijking met Pauleta.
Ik denk trouwens dat we de slechtste speler van het toernooi al kunnen benoemen: Tuncay. Lijdt werkelijk uitsluitend balverlies. Die Turken speelden echt met z'n 10-en.
Met Nani, Ronaldo en Quaresmo voorin kan je beter gaan zaalvoetballen. Ik denk dat je dan het hele begrip tactiek wel uit het hoofd kunt halen.wimpey schreef:Waarom stelt Scolari niet gewoon Nani, Ronaldo en Quaresma op, vraag ik me af. Gomes en Simao op de bank en je hebt m.i. meer kwaliteit op het veld staan.
Hij was inderdaad beroerd. Maar goed, dat weet je, want hij kan niet voetballen. Of hij de slechtste man op het veld was? Daar ben ik nog niet uit. Kazim Kazim Kazim was ook niet best.wimpey schreef:Hou op zeg... Zo'n elftal en dan zo'n spits.Jöhnk schreef:Nuno Gomes kan mij wel bekoren eigenlijk. Geen topper, maar wel een leuke speler om in je ploeg te hebben. Zeker in vergelijking met Pauleta.
Ik denk trouwens dat we de slechtste speler van het toernooi al kunnen benoemen: Tuncay. Lijdt werkelijk uitsluitend balverlies. Die Turken speelden echt met z'n 10-en.
Waarom? Nani en Ronaldo spelen bij Manchester ook prima in de discipline. Het is te hopen dat Deco nog een beetje in vorm raakt, want anders zal het middenveld het afleggen tegen toplanden.Jabu schreef:Met Nani, Ronaldo en Quaresmo voorin kan je beter gaan zaalvoetballen. Ik denk dat je dan het hele begrip tactiek wel uit het hoofd kunt halen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!