8 juni, 18.00 uur Oostenrijk-Kroatië

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Beloki

Bericht door Beloki » zo jun 08, 2008 6:58 pm

Scherrer schreef:
brigade zuid schreef:Mag ik het schandalig vinden dat zo'n prutslands als Oostenrijk mee mag doen?
Dat mag. Al ik dan mag opmerken dat Kroatië vandaag schandalig veel slechter voor de dag kwam. Mijn hemel, wat een armoe, dat team.
Kroatië was érg slecht, maar dat Oostenrijk was nog erger. Die snelle vrije trap van Linz. :drecul.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo jun 08, 2008 7:00 pm

Beloki schreef:
Scherrer schreef:
brigade zuid schreef:Mag ik het schandalig vinden dat zo'n prutslands als Oostenrijk mee mag doen?
Dat mag. Al ik dan mag opmerken dat Kroatië vandaag schandalig veel slechter voor de dag kwam. Mijn hemel, wat een armoe, dat team.
Kroatië was érg slecht, maar dat Oostenrijk was nog erger. Die snelle vrije trap van Linz. :drecul.gif:
Geen weldenkend mens kan dat beweren als hij de tweede helft heeft gezien. Sorry, ónmogelijk.

Beloki

Bericht door Beloki » zo jun 08, 2008 7:01 pm

Scherrer schreef:
Beloki schreef:
Scherrer schreef: Dat mag. Al ik dan mag opmerken dat Kroatië vandaag schandalig veel slechter voor de dag kwam. Mijn hemel, wat een armoe, dat team.
Geen weldenkend mens kan dat beweren als hij de tweede helft heeft gezien. Sorry, ónmogelijk.
Oostenrijk had het meeste balbezit, maar deed er niks mee. Kroatië had met name de eerste helft die wedstrijd moeten beslissen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jun 08, 2008 7:09 pm

Die Oostenrijkers gingen met de broek vol het veld op, zo bang waren ze voor de grote Engelandbedwingers. Terwijl winnen van Engeland echt niet zo moeilijk is. Jammer dat ze geen lef toonden, want dan had er meer ingezeten. Zelfs met zo weinig kwaliteit.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo jun 08, 2008 7:12 pm

joey schreef:Terwijl winnen van Engeland echt niet zo moeilijk is.
Winnen van het beste team ter wereld niet moeilijk? :hypocrite.gif:

De Kroaten zijn enorm gehypt na die wedstrijd. Vooral door de Engelsen, om hun eigen falen te verhullen.

wimpey

Bericht door wimpey » zo jun 08, 2008 7:18 pm

Oostenrijk had een punt verdiend. Met al hun beperkingen deden ze het 50 minuten beter dan de Kroaten.

Kroatie was een drama. Die defensie is van papier maché. Na de voorronde is het voor beiden Schluss, lijkt me.

jabu

Bericht door jabu » zo jun 08, 2008 8:01 pm

Kroatië was erg matig, maar de eerste overwinning is binnen. Natuurlijk gaat dit Kroatië geen potten breken op dit EK. Het enige team van de zes teams die ik tot nu toe heb zien spelen die een rol van betekenis gaat spelen is Portugal. Die staken er tot nu toe met kop en schouders bovenuit. Zij hebben ook nog eens geluk met de poule, iets wat Nederland niet heeft.

Plaats reactie