Vervanger Sneijder
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
bart-psv schreef:
Ze flikkeren maar heel snel op met zijn arrogante kutkoppen daar in A'dam!! Is het zelfde als wij op Sneijder zouden gaan bieden, achterlijke mongolen!
Bovendien, zowel Afellay als Aissati komen uit Utrecht, en laat dat nou net de rivaal van Ajax zijn. Geef mij één reden waarom één van deze 2 naar Ajax zou gaan? Voor het salaris is de enige optie, maar deze jongens schat ik toch anders in dan bijvoorbeeld een Drenthe.
Waar halen ze het gore lef vandaan!
--------------------------------------------------------------------------------
Waar haalden wij het gore lef vandaan door Kalou en Van der Vaart proberen te halen
Komt van Pisvee Netwerk , er zijn dus ook pisvee supporters die het wel en niet snappen....

sterker nog, ik reed een paar maanden geleden uit Rotterdam met de trein, komen er in ene 4 gasten binnen met een dikke Den Haag accent, we zaten ze te praten en toen ging het over voetbal, alle 4 waren ze fan van Ajax, en eentje liet zelfs zijn seizoenskaart van 120 zien...En Gullit is een Amsterdammer. Onzin natuurlijk, want omdat je uit Utrecht komt, hoef je nog geen supporter van Utrecht te zijn. En al waren ze supporters van Utrecht, dan nog hoefde dat niets te zeggen.
Van Basten en Sneijder komen ook uit Utrecht.
Je hart ligt bij een club, niet bij je stad wat voetbal betreft... (ras-amsterdammer wouter bos is ook Feyenoorder)
Pompiedom
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Op welk gerucht heeft dit betrekking?quote:
bart-psv schreef:
Ze flikkeren maar heel snel op met zijn arrogante kutkoppen daar in A'dam!! Is het zelfde als wij op Sneijder zouden gaan bieden, achterlijke mongolen!
Bovendien, zowel Afellay als Aissati komen uit Utrecht, en laat dat nou net de rivaal van Ajax zijn. Geef mij één reden waarom één van deze 2 naar Ajax zou gaan? Voor het salaris is de enige optie, maar deze jongens schat ik toch anders in dan bijvoorbeeld een Drenthe.
Waar halen ze het gore lef vandaan!
Waar haalden wij het gore lef vandaan door Kalou en Van der Vaart proberen te halen
Het enige wat ik vooralsnog kan bedenken is dat Ten Cate Bakkircioglü vanuit het middenveld wil laten komen als er extra druk gezet moet worden. Dan heb je nog een rechtsbuiten nodig die goed is in de kleine ruimte, want Rommedahl, Mitea en Leonardo vallen bij extreme pressie af.Bertje schreef:Waarom wil Ajax nog een aanvaller hebben? Dat vind ik een zwaktebod. Dat klinkt alsof Ajax bij voorbaat alvast toegeeft dat Rommedahl eigenlijk maar een prutser is.
Voor het gemak ga ik er dan maar vanuit dat het een vleugelspeler wordt.
- Ajaciedjuh